Laikraščio Nr. 100 (9767)
2010 m. rugsėjo 7 d.  
Straipsniai
Redakcija
Reklama
Atsiliepimai
Archyvas
Prenumerata
   
   Apklausa
  Seimo opozicinių partijų vadovai prabilo apie planus versti dabartinę valdančiąją koaliciją. Be kitų priemonių, jie minėjo ir piliečių, visuomeninių organizacijų kvietimą į nepaklusnumo akcijas. Jei išgirstumėte tokį kvietimą, ar dalyvautumėte nepaklusnumo akcijoje?
  Dalyvaučiau
  Nedalyvaučiau
  Balsuoti    
Atsiliepimai
Paieška:  

Atsiliepimai 2006
Atsiliepimai 2007
Atsiliepimai 2008
Atsiliepimai 2009

----------------------------------------------------2010------------------------------------------------------

Svečias

Po Žolinės apsilankiau Pušelės soduose - kiek čia daug obuolių. Ir gerų obuolių, nepalyginsi su parduotuvėse parduodamais apnuodytais. Ir nusipirktio galima gautio labai pigiai. Ačiū.

2010-08-19


Kritikams

Nekritikuokit gėlininkų. Jie dirba.Net knygą savo jubiliejui išleido - kiek ten pavardžių, kokie puikūs gėlynai. O juk kiekvienas pinigą kainuoja - veltui niekas dabar nesigauina. Tiktrai pagarba toms griožį mėgstančiom moterim - ir vienam kitam vyrui, pradedant Viliiūnu. Kad taip sodininkų bendrijos ditbtų kaip gėlininkai - būtų labai gražu - Ukmerghė skendėtų nuo gausybės obelų, būtų kaip grožio oazė.

2010-08-14


Rašantiems gėlininkams rimtai

Gėlininkai daro gerą darbą ir nekritikuokit jų, Tik ačiū dažniau sakyti reikėtų. O ir sodininkai ne visi miega - pasižiūrėkt kokius krepšius pomidorų, agurkų , obuolių parsitempia O svarbiausia,kad jie švarūs, ekologiški, tai ne parduotuivėse pirkti.Darbštūs sodininkai visokiausių uogienių pasidarė, bus dar marmeladų obuolinių, kriausšinių. Tai sveikatos šaltinis. Pagarba doriems dirbantiems sodininkams.O ir serbentinio vynelio ne vieną buteliuką užraugė. Bus ką ant stalo pastatyti. Gero oro ir sveikats

2010-08-14


To Pagarba gėlininkams

Gėlės rodo žmonių kultūrą. Ten kur gėlės, ten švaru ir tvarkinga. Ukmergės gėlininkai turi gerą patirtį - kiek gėl;ynų anksčiau prižiūrėdavo. Ir nemokamai. Dabar miesto gėlynais užsiima kiti žmonės. Ir dirbama daugiausia už pinigus. O patys gėlininkai irgi stengiasi bizniuką padaryti. Žinoma,. tai gerai. Gerą turėjo išvyką į Šakius. Bet juk ir Ulkmergėje yra puikių gėlininkų.Gal apie juos daugiau parašyti reikėtų..

2010-08-14



Zenonas

labai noriu padekoti savo poliklinikos vadovei uz tai, kad tokia karsta vasara galima atsigerti salto vandens is stovincio aparato.Per toki karsti ir senam, ir jaunam reikalingas vandenelis,o TERAGYDOJE jis prieinamas visiems, tikrai labai aciu.Reiktu kad ir kitos gydymo istaigos tuo pasirupintu, nes tenka ten kai kada ir pusdieni praleisti...

2010-08-13


Pagarba gėlininkams

tikrai puikios gėlės miesto centre prie draudimo ir prie bažnyčios. Žiedai akį veria. Šaunuoliai ir šaunuolės, kad taip visur. O jei dar laikraščiuose dažniau parašytyų - žnmonės dar labiau pasistengtų.

2010-08-09


Birute

noreciau pasiteirauti ar mokyklos stadionas yra viesa vieta? Pasileje, mokyklos stadione, nuolat girtokliaujama, man paciai baisu ten eiti net dienos metu, o apie vaiku isleidyma stadione zaisti nera nei kalbu. Tai jei mokyklos stadionas yra viesa vieta, tai del ko nieks ju nebaudzia uz gerima viesoj vietoj. Noretusi daugiau demesio sulaukt is policijos, kad tokias vaiku vasaros vietas daugiau priziuretu.

2010-08-09


Bijūnėlis su Astru

Laikraštis rašo tik apie Pušelę, Mūšą , dar apie Statikus. O ką veikia kiti kolektyviniai sodai?Merdi ir tiek. Bandėm pasiteirauti sodininkų susivienijime, bet ten telefonas tykli kaip partizanė Marytė Melnikaitė.. Taip itrį vasara pasibaigs.
Gerai, kad dar gėlininkai juda. Kokie gražūs jų gėlynai, puiki buvo išvyka į Šakius,Kas gali pažadintio iš letargo miego snaudalius?. .

2010-08-07


?

kazkodel kol nebuvo tos Maximos Ziedo gatvej, norfos parduotuve Ukmergeje buvo normali parduotuve, bet po tos maximos pastatymo, norfa taip suprastejo, kad as ten jau bijau pirkti, visi prodyuktai kazkokie pasene ar dar kas... kazkaip nejauki parde. o kaip eifelis ten isvis dar gyvuoja, man keista. zmoniu praktiskai nerasta

2010-08-02


rasa

Perskaiciau daug atsiliepimu,ir dauguma pirkeju raso apie NRFOJE esancia betvarke,mano kaip pirkejos nuomone ligiai tokia pati,tik noriu pridurti ,gal reiketu ten sedincius auksciau pajudinti ar pakeisti,gal tada tvarka bus,nes tiek eifelio NORFOJ,tiek dariaus ir gireno g.NORFOJ,tvarkos ir mandagumo su pirkejais nera nebuvo ir as manau kad dar ilgai nebus.

2010-08-02


ale siaviene

nesupras kur kas kaip NETVARKA NORFOJ

2010-07-27


jis

Del Norfos, as darau taip jei nera kainos, nuplesiu etikete su barkodu nuo jos ir kasoj padaves paklausiu kiek kainuoj, kai kada kreivai paziuri,kai kada nusisypso pardaveikos, jei tinka gryztu ir pasiimu :)

2010-07-27


taip

Apskritai Norfoje su kainom baisi netvarka. Ateini žmogus, gal ką ir pirktum bet kai nėra kainos tai ir neperki, nes su kiekviena preke prie kasos neprilakstisi. ypatingai Eifelio Norfa.

2010-07-27



Sušalęs

Sako Taryboje buvo svarstomos šilumos kainos. Kodėl nerašoma? O gal nesvarstė?

2010-07-24


Pirkeja

Nesuprantu "Norfos" parduotuves esancios Eifelio patalpose darbo:kainu ne ziburiu nerasi,paimi preke,eini prie kasos,kad pardaveja nuskanuotu ir pasakytu kaina,nejaugi taip sunku ant kiekvienos prekes ar bent prie prekystalio pritvirtinti kainas?Dabar parduotuveje reklamuojama 40% nuolaida,paemus preke su taikoma nuolaida ir nuejus moketi,pasirodo,kad siai prekei nuolaidos nera ir tai ne vienintelis kartas,tokie atvejai Norfoj gan dazni.Kada baigsis betvarke sioje parduotuveje?

2010-07-23


Asas

Sutinku su "MAN" nuomone 100 proc. Eikit patys tuos rizikingus darbus dirbti, kur gali visam gyvenimui sveikata

2010-06-24


man

man irgi nesuprantama. rauda tie, kurie palyginus su šalies vidurkiu gauna gan nemažai. bet žiūrint iš medikų pusės, tai jų alga suprantama, ar jums patiktų 10 metų mokytis, ir ne bet kaip, o atsakingai. (sutikit dabar daug kur universitetai ruošia tik niekam tikusius specialistus, dauguma eina tik dėl diplomo), o medicinos nepasimokysi dėl diplomo. Plius: jums patiktų ten su visokiais ligoniais reikalu tureti, juos slaugyti, gydyti, krapstytis ju isskyrose, burnose ir kitose vietose? plius dar rizikingos darbo salygos, nezinia kokia bacila gali pagauti. Mano akimis ziurint ir mokytojai be reikalo inkscia. kiek žinau jų algos tikrai ne tokios jau mažos, palyginus su vidurkiais šalies. Nesuprantu kodėl jie kelia vėjus. O apskritai nepavydekit. mano manymu: medikai, gaisrininkai, policininkai ir mokytojai turi gauti didžiausias algas, nes nuo jų priklauso tavo gyvybe, ir net visos šalies ateitis. Taigi dirbkite savo darbus ir viskas. negali visi būti med ikais, mokytojais, prezidentais, seimūnais.

2010-06-23


to zivile

Iš kur ištraukei,kad sesutė gauna 1500 lt.

2010-06-23


zivile

jooo, siandien ziuriu per LTV zinias, ir ... esu nustebusi , gydytojai rauda, kad ju atlyginimai mazi, slaugytojos taipogi, ir ka manot, kopustas aiskiai per tv pasake, kad velickos atlyginimas 11 tuksta. vidurkis, gydytoju keli tukstanciai o slaugytoju 1500 Lt. taigi, neskaiciuokim svetimu pinigu, bet... pvz. mano viso labo 700 i rankas. tai kaip cia dabar suprasti, kieno mazesnis??

2010-06-22


taigis

taigis visiems idomiausia buna kas ka kur kaip papjove, nuzude ar dar kaip nors priderge. kultura nioekam neidomi. tokia jau liaudis.

2010-06-17


g99g

Paskaitai ir taip liūdna pasidaro. Nejaugi mūsų rajone nieko gero ir gražaus nevyksta. Tai kažkas kažką nužudė, apvogė, padegė ir pan. Ar negalim ako nors linksmesnio iš rajono gyvenimo būtų parašyti.

2010-06-16


Pušaitė

Praėjo puiki Pušelės sodininkų trisdešimtmečio šventė. Tai nebuvo sodininkų koks nors pasisėdėjimas prie stalų, kaip daug kam būdinga - jei kokia švebntė ar jubiliejus - svarbniausia pagerti. Pušelės sodinuinkai- darbščios pirmininkės Tivanos Baranovienės vadovaujami jubiliejų pasitikome gražiai padirbėję - svarbiausia pertvarkėme trisdešimtmetį tarnavusį vandentiekį - Dienos karšos - vandens reikia daug - tad dabar nebetiurim rūpesčių. Ačiiū pirmiauiisa pirmininkei ir buvo pasakyta šventėje. Kitas labai gražus momentas - bendrija šventę pradėjo savo vėliavos įnešimu - puiki šilkinė bendrijos vėliava dabar lydės mūsų visas priemones. O vėliau skambėjo specialiai trisdešimtmečiui sukurta bendrijos sodininkų daina. Buvo pagerbti tvarkingiausi sodininkai, gražius sveikinimus perdavė kitų bendrijų pirmininkai, miesto seniūnas St, Jackūnas. Ilgai pabendravę kaimo kapelos linksminti su puikia nuotaika skirstėmės namo, galvojome apie ateities darbus. Jubiliejų sutikiome gražiai padirbėję, tad nuotaika visų buvo puiki. Už tai ačiū pirmininekiei Tivanai.

2010-06-12


e

įtaisykite kameras ir paskui paviešinkite per visą ukmergę filmuotą medžiagą ir nuotraukas tų vagišių. gal kas atpažins ir pagaus. Būna tikrai padeda tokie dalykai. bent jau nuostolius kompensuoti.

2010-06-08



suinteresuota

darbuotoja [2010-06-07]
mielieji, patarkite kaip apsisaugoti nuo gėlių vagių. Prie ligoninės sodiname, kad Jums ir mums dirbantiems būtų gražiau, kad Jums būtų patrauklesnė ligoninė, o piktadariai išvagia, net tulpes nurovė, o pelargonijas irgi baigia išravėti. GAL SPĄSTUS RŪPUŽĖMS PASTATYTI.


2010-06-08


Redakcijai

Rašote apie kovas šilumos fronte, tai savotiškai idomu, tačiau yra minčių:
Jeigu Panevėžio nuomininkai plėšė didelius pelnus, o musiškiai pelnų neplėš, tai šilumos kaina turės būti mažesnė.
Gerb. korespondentai, paimkit intervių iš kokio atsakingo asmens, kad mes žinotume kiek ta kakina bus mažesnė. Jeigu Ukmergės šiluma nuo birželio 1-os dienos buvo pasiruošusi tiekti karštą vandenį, tai kaina, matyt, žinoma.
Mums svarbu ne kova, o jos rezultatas, nes, jeigu kaina nesumažės arba padidės (neduok dieve), teks nuomininkų atsiprašyti. O kas padengs kovos išlaidas?

2010-06-05


Gerb. sodininkei

Jūs teisi - veteranus reikia gerbti. Kokie dideli ir gražūs jų darbai. O jei senatvėje pritrūksta energijos - nekritikuokim jų - visiems toks laikas ateis. Svarbu, kad gražios mintys sklistų iš jų ilgo gybenimo ir didelio patyrimo. Jaunimui mokytis ir tolerancijos daugiau reikia..

2010-06-01


gangsteris

tegyvuoja gimtoji žemė

2010-05-29


Ponei sodininkei

Negirk tų nupiepusių pensininkųy - tik girtis moka. Jokio daerbo. Tegu tik jaunimas dirba - vuisi džiaugsimės.

2010-05-29


Telefonui ir kt.

Ir man skambino siūlydami telefonų knyją - uiž 30 Lt. Žadėjo skubiai atvežti, kad tik pirkčiau. Atsisakiau. Ir durnai padariau, būčiau sužinopjęs kas tie veikėjai. Jei kam skambins - pabandytklite pergudrauti sukčius,

2010-05-29


Sodininkė

Beveik porą dešimtnmečių Mūšos sodininkams vadovavo Alf. Berniotas. Ir kaip kiauliškai pasielgta - už tokį darbą jokios pagarbos ne tik iš sodininkų, bet ir iš kitų sodininkų pirmininkų Vetetraną galėjo pagerbti pirminnkų pasitarime , gal kokį raštą kad ir savivadybės įteikti. Ir Perednis kaip visada pramiegojo. Ačū, Alfonsai už darbą

2010-05-28


Tel;efonas

Sukčiai siūlo telefonų knygas - pensininkams net atveža papigintai. O ko daugiau reikia- jaunimėliui reikia prasimanyti pinigų - darbo nera, pinigų nėra - ir lenda visokios mintys i makaulę.

2010-05-28


w

saugokites. pradejo skambineti telefonu ir siulyti telefonu knygas uz 47 litus. Manau tai totali nesamone. tuo labiau kad tu telefonu knygu ir uz dyka bent kelias gali gauti. o cia mat uz pinigus siulo. atsargiai

2010-05-25


Del Alausos

Pabandykit stebėdami kuro kiekį pravažiuoti bent kokius 500 km su Alaušos kuru ir tiek pat kitoje kolonėlėje (į kaina nekreipkit dėmesio). Bandyta, rezultatas ne Alaušos naudai. Kodėl ?

2010-05-25


sw

dažnas atvejis su tais bakais. o iš principo kas tikrina kaip ten jų skaitliukas sukasi... is vienos puses pradedi pilti benza, juk jis pradeda begti is koloneles, abejoju ar jo zarnoje yra. ir tikrai tiek nesubega kiek ten prisuka. tokioj Neste tai isvis atsargus turi buti, nes kai baigi pilti ir dedi ta pistoleta atgal, reikia saugotis kad neapsitaskyti. apgaudineja tikrai, tik niekas netikrina arba visi papirkti

2010-05-22


Viktoras K.

O maza to, Alausa degaline dar apgaudineja - sumokejau jiems uz 74Ltr esant 67ltr bakui :)

2010-05-21


va

ieskot problemu kur nera. Ten didesne problema kad laksto visi kaip isproteje, o grindiniu vaziuojant, o ypac slapiu, stabdymo kelias oi kaip pailgeja o dar kai yra stovinciu masinu ir lendanciu naglai. tai isvis. o kad apsisukti galima, tas gerai. nes buna vaziuoji nuo kauno, matai yra kur atsistoti, ir negali. vaziuoji kaip priklauso, sankryzoj apsisuki, ebt kopl apsisuki kol ka, koks lopas nepaiso visu istisiniu juostu ir pasistato i tavo vieta. stai ir buk saziningas. lietuvoje tik zulikai gerrai gyvena, saziningai ilgai nepagyvensi

2010-05-21


w

is principo ta desine puse vaziuojant nuo vilniaus ir turi buti platesne,, nes ten statomos masinos. ir ta plytu juosta labai gerai, nes placiau vaziuoji, saugiau. o kai tas baltas juostas nupaiso, saugumo nepadidina

2010-05-19

w

eikit jus profesoriai didieji....

2010-05-19


na taip

nu nupiese, ir kas is to? stop juostos pries posuki i ukio banka nera, viena puse palikta placiausia, kitoj vos telpa masinos, ir dar vietoj istisines juostos bruksnine uzvare, vienu zodziu, kaip buvo bardakas, taip ir liko, niekas nepasikeite.........galima apsisukti vidury centro be problemu, nors tai aisku dabar :)

2010-05-19


Hi

Jau nupiese centre juostas

2010-05-19


tam "w"

profesoriau, atsimink viena, kad vaziuojant visada turi laikytis desinio kelkrascio o ne viduriu kelio vaziuoti ir tada nereikes cia jums gincytis, todel ponas esat pats neteisus ir nereikia cia pykti ant kitu rasanciuju

2010-05-18


w

deja Jusu giliam liūdesiui galiu pranešti, kad vairuoju ir kiekvieną dieną. Niekas nesako, kad plytos yra skiriamoji juosta oficialiai, tačiau jei nusitrynę dažai, tai kuom tada vadovautis? Nu tai vadovautis tuo kas akivaizdu. Ne duok die, Jus sutikti kelyje, dideijie vairuotojai, kurie matyt jei nemato baltos juostos, ir važiuoja prieš eismą, dar galvodami, kad kiti prieš eismą varo. jumoristai. Eikit teises iš naujo laikyti. Yra ir akivaizdumo taisyklė, ne tik tai kas parašyta. jei vadovausitės tik tuo kas pastatyta šalia kelio ar nupaišyta, ar nenupaišyta, tai ir lavoninėj galit atsidurti. galva mastyti treikia

2010-05-17



skaitytoja

kreipiuosi i w: jus tikrai nevairuojat automobilio, nes visai nieko nesuprantat apie keliu eismo taisykles, tai manau ir nekomentuokit tokiu nesamoniu...ir toliau kurkit savo kvailus anekdotus...

2010-05-15



skaitytojas

atsakymas w:iš karto aišku,kad tu nevairuoji ir esi toks žalias kelių eismo taisyklių žinojime,tokių mažų vaikų šiais laikais labai maža...kokia T A U gėda,

2010-05-15



as to w

Nu tu cia parasei, nuo kada plytomis skiriamoji juosta zymima, taisykles pasiskaityk, anekdotu karaliau ! Per tokius, kaip tu nuo Kauno gatves atvaziavus dviem juostom sustot prie sviesoforo neina, uz tai is kitos puses atvaziave vaziuoja viduriu kelio, nes tik ta plytu juosta ir mato, visi ziuri tik savo interesu, kiti eismo dalyviai pofik gaunasi.....Butinai reikia centre suzymeti eismo juostas, manau kelininkai ras keleta litru dazu

2010-05-15


KET

Plytine juosta grindinyje nėra kelių eimo taisyklėse apibrėžta ženklinimo linija, tad eismo dalyviams ji nieko nenurodo. Kol nėra dažytų kelių ženklinimo linijų važiuokite kaip išmanote nes ženklų rodančių kiek turėtų būti eismo juostų centre irgi nėra. Gal greitai nudažys?

2010-05-14

w

jo, su tom juostom neaisku. na vadovaujiesi tada ta plytine juosta, taciau tda neaisku ar gali apsisukti. taip ir neaisku, logiskai sprendziant lyg ir ne, nes ta plytine, tiksliau grindininė, juosta taip pat ištisinė. o kiti tai tikrai akli, nemato stopo.

o del vaziavimo pries eisma, dar nemaciau tokio bairio, kaip ten imanoma,. Gal Algi pats pries eisma varai? Siaip kai nubraizo juostas, jas perbraizo visai kitaip, tda dvi juostos daugmaz vienodos, taciau kai nera juostu, tada vadovaujiesi ta grindinine juosta, tuomet vaziuojant nuo vilniaus, viena kelio juosta yra daug platesne, uz ta kurie atvaziuoja nuo kauno ir tiek. Ir niekas ten tada pries eisma nevaziuoja, o vaziuoja taip kaip mato juosta. Manau tau tiktu anekdotas:

Zmona klausosi ziniu. Ten kalba: Demesio demesio. Atsargiai vaziuojantys autostrada, ten vienas beprotis vaziuoja pries eisma. Zmona, zinosdama kad vyras neseniai isvaziavo i darba, skambina jam: Brangusis, atsaergiai vaziuok autostrada, ten vienas beprotis pries eisma vaziuoja. Vyras zmonai: Koks beprotis, koks vienas, koks vienas, cia simtai tu beprociu. :) Taigi...

2010-05-14


Algis

Negi kelininkams sunku paciame centre per ta plytu grindini nubrezti skiriamasias juostas? Neimanoma suprasti, ar galima centre apsisukti, ar ne, kiti aplamai pries eisma atvaziuoja, is Ukio banko isvaziuoti aplamai neimanoma, niekas neziuri, ar nemato STOP zenklo, stoja prie pat sviesoforo, ir pabandyk tada isvaziuoti....Prasom atkreipti butinai i tai demesi !

2010-05-14


agne

zziedelyte@gmail.com

gal kas pramones mikrorajone matet raina, stora katina, kastruotas. dingo penktadieni, niekur nerandam, jei kas radot parasykit, labai liudim be jo.

2010-05-10


oooz

Sveiki .Kodel nera atsiliepimu apie konstitucijos egzamina .Negi neidomu niekam ????

2010-05-01


Henrikas

Jei neklystu tai "Memoria" kapinių tvarkymo paslaugas teikia.

2010-05-01


ekas

gal zinote ukmergeje privacias imones kurios uzsiima t y priima is gyventoju uzsakymus kapams sutvarkyti

2010-04-30


Agota Sereikė

O Jūs vaikščiojote po apvalių akmenų grindinį? Aš vaikystėje vaiksciojau ir bėgiojau. Gal ir romantiška ir gražu. Gyvenau prie tokios gatvės...Važiuojant nepatogu ir triukšminga. Geriau asfaltas.

2010-04-27


St

Būtu faina ,jaigu atsirastu Ukmergėje WEB kamera.

2010-04-23


ursule

Vis nerimsta diskusijos dėl Vienuolyno gatvėje iškastų buvusio grindinio akmenų. Kaip manote, ar labai vertingi šie akmenys? ( tai is apklausoso) manau - kad vertingi ir labai, tik idomu, kad suzin otume, kieno sodyboj jie nuties grindini ir kas gales girtis , kad tai akmenys tokio senumo kokia ir pati Ukmerge. Jooooooo griaukim viska, kam gi mums reikia , idiotu valdzia daugiau niekas. nei gedos nebeliko, kad tik kuo daugiau sau prisiplesti.

2010-04-16


mane

mane labiausiai ir nervina, kad visi privacius namus suplaka i viena. Kad visi veza ir siukslina ir naudojasi bendrais konteineriais. Man tikrai nekiltų rankav vežti šiukšles į mišką ar dar kur nors. Yra tų būdų ir kitų kaip išvežti: daliniesi su kaimynu, kaupi pats atskiroj taroj, paskui kaimynui sumoki ir sumeti į jo konteinerį ir pan... Nevalos visada ras būdų kaip šiukšlinti, jie tik savuose namuose ale švaruoliai, o viešai kur eis ten numes.

2010-04-09


Stasys

Palaikau Elvyrą -čia visai ne esmė, ar gyveni daugiabutyje, ar privačiam name. O esmė- kas moka už šiukšles , o kas nemoka. Aš pats gyvenu privačiam name, turiu šiukšlių konteinerį ir moku už šiukšlių vežimą.Gal prieš mėnesį tvarkiausi ūkinį pastatą ir atsirado nemažai visokių daiktų ir šiukšlių. Į konteinerį aišku nieks netelpa. Anksčiau jei daugiau šiukšlių būdavo ,veždavau į Kopūstėlius, dabar ten jau uždaryta. Mesti į konteinerius, ar tuo labiau vežti į mišką -neleidžia sąžinė.Turiu savo priekabėlę, todėl pabandžiau paskambinti į Versmę ir paklausti - ką man daryt su tom šiukšlėm.Tai sako nėra problemos- vežk į Įmonės teritorijoj esančius konteinerius Deltuvos g. Na nuvežiau, sumokėjau tikrai mažiau negu būčiau vežęs mažais konteinerėliais, nes kaip sakė, dėl to, kad pats atvežiau. Sąžiningiem žmonėm visada atsiras būdas ir aš niekaip nepateisinu tų kurie meta šiukšles nemokėdami. Beje Versmėj sakė, kad jei yra didesnis kiekis atliekų ir ypač statybi nių gali patys atvažiuot ir paimt.O savo gatvėj aš tikrai žinau žmonių, kurie neturi savo konteinerio ir meta į bendrus. Sakau gal reik parašyt jų pavardes, gal pasidarys gėda.........Na gal kitą kartą , jei nesusipras.

2010-04-08


Elvyrai

tretždalis....................................................................................................................................................................

Gėda.

2010-04-08



to elvyra

kokiu naivuoliu esama, kurie galvoja kad mokate brangiai dėlto kad tie privatininkai nemoka. Čia tik valdžios pezalai. Mokėsit tiek pat brangiai kaip ir dabar. Pradžioj kai įveda mokestį, visada būna pigu, o paskui pabrangsta taip kad oho. ir niekas nekaltas. Priežasčių visada ras. Kažkodėl seniau niekam nekliuvo tie privatūs namai ir viskas buvo ok, bet dabar kai visiems smegenis atpudrino, kai visi žmonės kiekvienam priešai, ir prasidėjo. Sėdi daugiaubtį, neturi ką veikti ir tik su žiūronais stebi kas kur ką išmetė. Kad jūs su didesniais žulikais taip kovotumėt ir balsą keltumėt, bet ne... Šiaip tyla. Jus apvagia kiekvieną dieną tokiom sumom, kad tie privatūs namai, čia juokas. Pavyduoliai. Sėdit savo būdelėse ir sėdėkit, o nepatinka namą pirkitės,

2010-04-07


mi

Seniūno pavaduotoja apgailestavo, jog ukmergiškiai, ypač Vilniaus, Vytauto gatvių gyventojai, prieš Verbų sekmadienį bei šv. Velykas tvarkę, šlavę savo kiemus, sąšlavas, medžių šakas, kitas šiukšles išnešė ant šaligatvių ir paliko.

Seniūno pavaduotoja nepastebi kiek į patvorį nuo šaligatvio Vytauto gatvėje nušluoja valytoja negi gyventojui iš patvorio surinkus visų primėtytas šiukšles nešti į savo konteinerį


2010-04-07


pilietė

prieš porą metų įsivedžiau dujas , dujininkai pastastatė savo dujinį pečių . sakė. kad kiekvienais metais bus atliekama pečiaus profilaktika, jau keletą metų, bet dujininkai jokių profilaktinių patikrinimų nevykdo, kai norėjau pirkti pigų pečių dujininkai gasdino, kad už patikrinimą kas mėnesį mokėsiu pinigus o kai pastatė savo už trejetą tūkstančių tai ir nesirodo . nesuprantu ir noriu komentaro ar jusų pečiai yra kasmet tikrinami

2010-04-06


Elvyra

Na keisti mes žmonės esam ,šluojam - žvyrą, lapus , pjaunam šakas ir viską pilam į konteinerius, ai taigi visvien išvež . Dar pripila visokio "gruzo', prikrauna padangų ir dar bala žino ko ir po to staiga stebimės - ai kaip brangu. Tai žmonės mielieji ,taigi viskas važiuoja į Vilnių. Ir liūdniausia , kad tai daro daugiausia tie , kurie už šiukšlių vežimą visai nemoka.Girdėjau , kad rajone tokių yra daugiau nei tretždalis. Žmonės - piktinkimės ne tais ,kurie kažką daro, kad miestas neskęstų šiukkšlėse, o tais kurie gyvena šalia mūsų ir šaiposi iš visų nemokėdami nė cento. Jei jie jaustų nepakantumą ,ar gėdą , manau nereiktų nei rinkliavos, nei kitų prievartinių dalykų.

2010-04-06


Indre

2010 metu balandzio 4 diena rasta Rotveilerio veisles patele. Turi metaline
grandine ant kaklo,arba paleista arba pabegus. Yra issekusi. Mazdaug (5-8
metu). Ieskomas seimininkas, arba geras zmogus, galintis priglausti gera
ir miela rotveilerio veisles kalyte. pupeliuke@gmail.com


2010-04-05


Buterlis

Pavasaris parodė naujus šiukšlių kalnus. Ir iki Velykų beveik nieko nedaryta - pakelės šiukšlinos. Bet dėl šiukšlių išvežimo - mokėti reikėtų tik tiek, kiek šiukšlių sukaupiama, o ne už tuščio oro vežiojimą ir prirašinėjimus pasipelnymo tikslais.

2010-04-03


skaitytoja

puikus laikraštis tik reikėtu daugiau anekdotų

2010-03-31


Idiotui

Tas idiotas tai gaisriniu masina kaip suprantu, nes buvo padegtas medinukas, uz tat taip ir isvazineta!!!!!!!!!!!

2010-03-29


Absurdiškom PSD įmokom už NIEKĄ - NE

Pagal PSD (privalomojo sveikatos draudimo) įstatymą, jeigu asmuo neturėjo pajamų visą kalendorinį mėnesį ir nebuvo draustas valstybės lėšomis ( apdraustais laikomi: registruotas darbo biržoj, gavęs senatvės pensiją ar kitokia šalpą, turintis būtinąjį senatvės pensijos stažą, bet dar neišėję į pensiją, moterys neštumo (gimdymo) ar vaiko priežiūros atostogų metu, vienas iš tėvų (įtėvių), auginantis vaiką iki 8 metų, taip pat vienas iš tėvų (įtėvių), auginantis du ir daugiau nepilnamečių vaikų, asmenys iki 18 m., moksleiviai, studentai, neįgalieji ir kt. Pilnas sąrašas http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.s...c_l?p_id=356708 - 6 straipsnis), jis privalo už save sumokėti po 72 Lt per mėnesį sveikatos draudimo įmokų.

Pildant metinę pajamų mokesčio deklaraciją GPM308, yra laukelis, kuriame turi pažymėti kiek mėnesių dirbai (ar nedirbai) , automatiškai paskaičiuoja PSD skolą

Tad, jei 2009m. bent vieną mėnesį neturėjote jokių socialinių garantijų, privalėsite už kiekvieną mėnesį mokėti po 72Lt. Už ką???

Šis įstatymas yra totalus absurdas. Sveikatos draudimo įmoka turėtų garantuoti atitinkamas paslaugas. Tačiau niekur nedirbę, biržoje neregistruoti ir kitų soc. garantijų neturėję žmonės negalėjo naudotis jokiom nemokamom sveikatos įstaigų ir kt. paslaugomis. Už kiekvieną vizitą valdiškoje gydymo įstaigoje socialinių garantijų neturintys asmenys privalo mokėti atitinkamą sumą. Tad už ką dabar turime mokėti po 72Lt? Už paslaugas, kurios mums NEBUVO suteiktos, už kurias mokėjome patys, iš savo kišenės į valstybės biudžetą?

Nelikime abejingi tokiam plėšikavimui, ir galbūt galėsime įtakoti šio įstatymo pataisas.



http://www.peticijos.lt/visos/3265

2010-03-28


GENE

kodel privaloma moketi uz 2 konteinerius atlieku butinai nors pripilam tik1,kodel versme apiplesineja zmones,ar mes turim sumoket uz tuos kurie neturi konteinerio,reikia priversti visus tureti konteinerius ir moketi tik uz realiai isveztus tada ir tvarka bus.

2010-03-28


Idiotui.

Dukstinos mikrorajone tarp dvieju darzeliu yra laukas, kur anksciau buvo irengtos vaiku zaidymo aiksteles,sporto aiksteles.Dabar cia auga zolie,kuria priziuri,nusenauja ....
Po sios nakties kazkoks IDIOTAS (kitaip ji negalima pavadinti) sudarke zalia veja vazinedamas savo auto.Tai padaryta piktybiskai,israustos gylios provezos.Gal kas matet sio nekadejaus masinos numerius-paskelbkit.Manau ir pareigunai turetu pasidometi.Blaivus zmogus taip padaryti negaliejo.

2010-03-28


Praeivis

Tiems žmonėms kažkas vis turi būti negerai.Ką tik purvais drabstė sunkiai serganti Prezidentą A. Brazausjką. Dabar jau užkliūva rinkliavos bažnyčioje, nepakankamai tvarkinga bažnuyčių aplinka. O jei tokie išmanantys autoriai prisimintų, kaip atrodė bažnyčios aplinka prieš porą metų - gal nosys nulinktų iš gėdos. Suprantama, kai ko trūksta, bet ar gali būti kitaip, kai trūksta piningų ? Reikėtų nors šiek tiek būti atlaidesniems ,o gal kartais ir patiems bent šiek tiek [adėti ten, kur įos tvarkos trūksta, kur galima kai ką padaryti ne sapalionėmis ir šmeižtu, o bent šioka tokia parama.

2010-03-28


St.

Sv. Petro&povilo baznycia kogero, dar nebuvo taip apleista kaip siandien. Dargi sumaste a[sviesti nubyrejusius bokstus. Kaimų parapiju baznycios daug tvarkingesnes. GEDA parapijai ir miestui.
Kai vadovavo Kun. Uzusienis tokio bies pridielo nebuvo. Neaisku kaip tvarkomos parapijos lesos.

2010-03-27


pritariu xxx

labai gaila, kad aukos yra ivardijamos...baisu, kai pagalvoji.O jei pinigu sitiek neturi, tai ka kunigas nepades?tokie ir kunigai...monopolistai...geda...reiktu parodyti per TV kaip jie reikalauja auku...gal kas pasikeistu...

2010-03-20


xxx

Buvau ką tik susidūręs su kunigo paslaugomis. Kaina buvo pasakyta 170lt.ir jokių kompromisų. Gal reikėjo čekio paprašyti?Anksčiau tas mokestis buvo vadinamas auka bažnyčiai, o dabar kaip? nebuvo laiko ir noro diskutuoti ta tema su kunigu, bet tikrai reikėtų. Aplamai, nutolo bažnyčia ir jų tarnai nuo žmonių. Gal dar kokios bobutės ir eina,tiki,bet jaunesni tai labai blogos nuomonės.

2010-03-19


***

Aš čia truputį ne į temą, bet gal kas turite padovanoti mažą kačiuką pilkos spalvos ? Rašykite į el paštą cat19@one.lt Dėkoju

2010-03-18


ww

jie visada randa pasiteisinimą. Man tai nesuprantama, kuo bloga buvo ta konteinerine sistema? Istatyma priversti moketi daugiabucius gyventojus jie turi, bet privaciu priversti jau nebegali? Tai kaip suprasti? kazkaip nedeeina. Ir koks cia dar nori nenori, privalai ir viskas. Vidaus taisykles ir viskas. O ten visi niuansai, kad va dabar galesit kiek noresit mesti, tai cia ne pretekstas. Man atrodo tuo nauju metodu, tik kazkas daugiau pinigu nuplaus ir tiek. dabar mokesit tiek, o veliau pabranginsim, niekur nedingsit. taip juk visada.

Plius keistai skamba: krausit kiek norit, paliksit kada norit ir ves. Tai atsiprasau, dabar zmogus tai zino tokia diena veza, ir nutempia konteineri. Dabar kai gales kada nori, tai visi pakampiai tais konteineriais ir siukslem nustatyti bus. Nu blyn, manau patys nepagalvojo.

aiksteles kazkokias renks, na tikiuosi kad kaip dabar konteineri iki gatves nutysus galesiu palikti. Nes jei padarys kokia spec. aisktele uz kokio 1-3 km (kaip kazkada su pasto dezutem buvo), tai atsiprasau, as gal dar kaip siukslininkas turesiu siuksles vezioti? uir papildomai dar moketi uz benzina? Vistiek manau, nauja tvarka yra ne noras sutramdyti ale tuos nemokabncius privatininkus, o noras pasipelnyti. o Jus daugiabutininkai, pastoviai verkslenantys kad mokate uz mus, nesvajokit kad mokesit maziau dabar. pradzioj pamokesit, o paskui prasides.

2010-03-17



Ainė

Sveiki, mane domina klausimas, kam reikėjo visai uždaryti Kopūstėlių sąvartyną? Jo eksploatacija nenešė kažkam norimų pinigėlių:)) Kodėl tokie neūkiški mūsų valdžios vyrai? Šiukšlėmis tuojau bus užversti visi bent kiek privažiuojami miškų takeliai. Problemos pačios neišsisprendžia, jas reikia išspręsti patiems. Tai argi ne geriau turėti vieną, tvarkingai prižiūrimą sąvartyną negu prišnerkštas pamiškes. Pastatyti konteineriai - neišsigelbėjimas. Jų turiniai matomi ir užuodžiami daugiabučių namų kvartaluose. Vietoj to, kad gyventojai būtų skatinami prižiūrėti, tvarkytis , auginti gėles savo kiemuose, džiaugiamės šiukšlių konteinerių aikštelėmis, kurios ypač "įspūdingai" atrodo po išeiginių dienų. Ar tai šeiminiko požiūris į miesto aplinką? Mano galva, pirmiausia miesto valdžiai reikia labai gerai viską suplanuoti, šimtą kartų apsvarstyti visus galimus variantus ir tik tuomet priimti sprendimus bei kategoriškai reikalauti iš gyventojų tuos sp rendimus vykdyti. Ir visiems jau seniai nusibodo klausyti tas nuvalkiotas frazes, kad "krizė", kad "nėra pinigų". Mielieji, gal teiksis kas nors atsakyti, kada ta krizė Lietuvoje baigsis, Kur dingsta visi pinigėliai? Ir koks nesusipratėlis įrengia šiukšlių konteinerių aikšteles paliekant jas atviras. Ir, tikriausia, vėl išgirsime vienintelį atsakymą, kaip išsigelbėjimą: "nėra pinigų"...

2010-03-16


margarita

perskaičiau "ukmergės žinias" ir pilkojo kardinolo L.Sukackienės straipsnį. Norisi verkti dėl tokios nepriklausomybės kovotojos-su Budrikiu Lina stovėjo priešakinėse linijose dėl kovos už nepriklausomybę, užjaučia Neįgaliųjų bendrabučio gyventojus-juk dėl jos administratorės etato buvo išmestos iš bendrabučio valytojos ir budėtojai, ši kovotoja 10 metųbuvo teisiama, bet neišteisteisinta intrigantė su pilkojo kardinolo elementais

2010-03-16



prosas

su kunigais tai visa laika taip buvo, tik nieks nedrista prasitart, kad isanksto pasako "aukos" suma, deja taip yra.

2010-03-16


Vilma

Toks ten tada ir kunigas, jei įvardija aukos suma:(
Paprastai visos krikštynos ir vestuvės, kaip sako, aukokit kiek galit.. Ir šiaip juk turėtų būt aukojama po apeigų, bet ne prieš, nes būtų galima traktuoti kaip kyšininkavimą, jei aukojama prieš..
O jei kunigas įvardija aukos sumą, tai nepatingėkit ir sugėdinkite jį.. Arba.. aš tai paskusčiau tokius kunigus vyresnybei..

2010-03-14



susidomejes

norejau paklausti, kiek reikia moketi kunigui uz tai kad palydi velioni iki kapiniu?Ar normalu kad uz pusvalandzio "darba" kunigas lupa beveik 200lt?ar jums priimtina, kad kunigas ivardija aukos suma?

2010-03-13


ech

ech, būtų žmonės visi sąžiningi, ne godūs, ne skupūs, nešmugeliuotų, tai visi gerai gyventų, bet ne, vat kažkas nori būti krūtesnis už kitus. ir kas svarbiausia kur jis tuos pinigus nusineš. savo vaikams ir kelių milijonų užtektu. bet ne, vat reikia kazkaip pavaidinti. Europa yra jau sugedes ir supuves zemynas, anksciau ar veliau degraduosim, nes nebera jokiu vertybiu, ir tada ateis arabai ir kitos salys, pas kuriuos vertybiu sistema yra vis dar auksto lygio ir kuriems savas pilietis yra auksciau visko.

2010-03-10


to alge sakenene

taigi kad jie neskaito komentaru ir tas jiems nerupi, svarbu kuo daugiau pinigu is zmoniu prisiplesti

2010-03-10


nusivylęs ūkininkas

Labai nuvylė ir papiktino UAB "Biofabrikas" vadovai.Pernai metais rugpjūčio mėn. pardaviau šiai įmonei grūdus, o pinigų lyg šiol negavau. Man direktorius žadėjo atsiskaityti per 2-3 mėn., o jau praėjo 7 mėn. ir niekas nesisprendžia.Girdėjau, kad neatsiskaityta ir su tais kurie pardavę dar anksčiau. Patys matosi investuoja, stato grūdų bokštus, o ūkininkams-"špygą". Tikrai patariu kitiems nevežti jiems grūdų, nes tai tikrai nerimta įmonė

2010-03-03



N. Zdanovas

Sveiki ukmerges gyventojai. Noreciau jusu pagalbos, nes gal esate susidure su ukmerges notaru veikla ?

2010-03-02


Vida

Sutinku su močiue. Labai sutinku. Kai vyksta remontai, nesvarbu, kur - mokykloje ar kitokiose patalpose, - krinta tinkas, viskas dulka, vyrauja dažų kvapas. Alergiškiems žmonėms dėl to ne tik spaudžia gerklę ir užsikemša nosis, bet viskas gali baigtis ligomis ar net mirtimi. Ar mūsų rajono sveikatos priežiūros specialistai apie tai nepagalvoja vykstant remontui mokykloje???

2010-02-27


mociute

Norejau paklausti, gal galetumet parasyti apie remonta "Silo", mokyklos, kodel per mokslo metus ja remontuoja. ar negali to daryt vasara? dabar gi dulkes, skersvejai, dazu kvapas. vaikui alergija, serga nuo tokiu dalyku. darzelius remontuoja, tai vaikai yra iskelti, tai kodel mokyklose taip? kas cia gali tvarka padaryt?

2010-02-26



algė sakeniene

Nesuprantu į ką žiūri šilumos tiekėjai.jiems visai nesvarbu kad gyventojai dusta daugiabučiuose nuo karšų radiatorių kai lauke dieną jau pliusinė temperatūta.Jiems bele daugiau nuplėšt iš to vargano žmogelio pinigų.Juk būkim samoningi ir taupūs.Juk šiltu oru sumažinkim apšyldymąir busim sveikesni ir turtingesni.

2010-02-24


tet

tame ir idomiausia, kad nesuprantama kodel jiems sunku priversti visus issipirkti ta konteineri, bet ne - reikia rinkliavos, pagal kazkokias sudetingas schemas. Manau taip jie tikisi daugiau pinigu nuplauti i savo kisene. Nes tiesiog nesuprantama, kuo bloga ta konteinerine sistema? juk nera taip, kad stovi namas, o jokiuose popieriuose jis neegzistuoja, juk visi surasyti.

o daugiabuciams maziau pavydet reikia. as gal irgi pavydziu, kai renovuoja namus, kai nereikia patiems tvarkyti visko kas sugedo ir dar daug dalyku, bet nebambu./ Nepatinka, kelkites i privatu nama, o ne sedekit ir pavydekit. As irgi nemoku uz konteinerius, bet delto, kad labai toli reikia ji tisti iki kelio, nenoriu moketi ir dar siukslininku dirbti. Taciau viska kas dega: popieriai, pleveles sudeginu krosni, puvancias atliekas turiu irgi kur sudeti. o visokios plastmases, skarbonkes kaupiamos atskirai, ir kai susikaupia daug, tada arba i savartyna arba pas kaimyno konteineri, sumokejus atitinkamai. ir vsio. Nereikia sakyti kad visi privaciu namu savininkai tersia , meta kazkur ir pan., cia nuo zmogaus padorumo priklauso. man irgi pikta, kai kiti, veza i miskus, pakeles tersia, ar i konteinerius miesto veza. Na negi negalima su kaimynu susitarti, sumokejai jam uz viena menesi ir sumetei sukauptas siuksles. jei jau taip nori taupyti... Na gal ir nuo kaimynu priklauos. Bet ju k galima dviems namams ir viena konteineri tureti, net butu ukyje tai yra fiksuojama. Cia tik noro is savivaldybes puses nera, visi nori pasipinigauti ir galvoja sudetingiausius apskaitos budus, nes zmogus paprastas nesusigaudys toje kebekneje.

2010-02-22


Irena

Iš tikrųjų ir mane piktina "gudručiai", kurie nemoka už šiukšlių vežimą ir be jokio sąžinės graužimo meta savo šiukšles į bendrus konteinerius. Tai ką mes kokie kvaileliai ar ką? Tai ir mes grąžinkim konteinerius ir sutaupysim pinigėlių, o kaip ir kas ten mūsų šiuksles veš visai nrįdomu svarbu, kad man už savo šiukšles mokėti nereikia. Nu nemanau, kad taip padarius daugeliui vežėjas nebankrutuos arba tiesiog jų nebeturės už ką išvežti. Nelabai sutinku su nuomone, kad nėra galymybės priversti tų "gudručių" susimokėti. Pagal rajono atliekų tvarkymo taisykles visi atliekų turėtojai privalo naudotis savivaldybės atliekų tvarkymo sistema t.y. pirkti paslaugą iš, pagal sutartį su savivaldybę, dirbančio, atliekų vežėjo. Atliekų vežėjas privalo aprūpinti visus norinčius konteineriais ir lyg problema sprendžiasi. Beja, jei atsiras besispyriojančių, pagal administracinių teisės pažeidimų kodeksą už rajono atliekų tvarkymo taisyklių pažeidimą, g alima užsidirbti baudą iki 2000litų - na visai neblogai, manau tokia bauda tikrai suveiktu. Čia tik kažkam- ar savivaldybei, ar vežėjui reiktų šiek tiek padirbėti ir problema išsisprestu, ogal tada nerektų ir rinkliavos.

2010-02-21


Jonas-Googlei

Esu dekingas.Ziurejau ta svetaine.Man pasitaike taip,kad masina pirkta Vokietijoje su TUF-Lietuvoi nepraejo TA ir tik del to,kad buvo vokiska vaistinele.Teko skolintys pas kaimina tarybine.Todel ir prasau komentaro pareiguno

2010-02-19


Google Jonui

Del zibintu paziurek: http://www.tercija.lt/tercijos-naujienos-1.html

2010-02-18


Jonas

Redakcijai.Teko skaityti,kad automobilije galima irengti LED zibintus ir nauduoti jos vietoi artimuju sviesu.Gal kas galitu pakomentuoti ar tai leidziama?Kokie taikomi reikalavimai irengent LED zibintus?

2010-02-18




to ukmergiete

o kokia ten aikstele Gedimino g.? nepastebejau kad ten butu galima stoveti tik viena valanda...? ir ar yra ten aisktele?

2010-02-18



savivaldybė

kaip tai kam? Aišku,kad savivaldybei .Visos gatvės jiems ir priklauso.

2010-02-18


ukmergiete

gal kas zinote kam priklauso masinu stovejimo aikstele Gedimino gatveje.Ir kodel tokia privilegijuota .Galima stoveti tik viena val.

2010-02-17


nnn

tenka daznai vazineti i darba keliu Ukmerge -Sirvintos ir visalaik sugenda nuotaika vaziuojant per miska Mieguciu km.nes kelias apledijas pastoviai.As suprantu kad krize ,bet pabarstyt zviru kelininkams tikrai daug nekainuotu.O dabar dar ir medziai palinke ir ruosiasi tuojau griuti ant kelio.TAI IKI NELAIMES vienas zingsnis o kaltu tikriausiai nebutu ,nebent tas ka uzgriutu tas medis.Gal cia galetu seniunija paragint miskininkus ar kelininkus sutvarkyt kelius ir pakelias nes mokesti uz kelius tai visi mokame ir norime jaustis saugiai.

2010-02-16


nesikrimskit

mane nervina ta svente ant ezero. Būdavo seniau gerai, hipodrome, galėdavai nueiti. o dabar jei neturi transporto ar draugų kurie nuvežtų, sėdėk namuose. Jei jau darote renginius kažkur toli ir dar tokius tradicinius, tai apsirūpinkit kad visi galėtų juos pasiekti. o ne tai kad renginys tik išrinktiesiems.

o apskiritai tai kas nebuvo neapsiriko, nieko gero. Ledas buvo blogas, zirgu beveik nebuvo, o kurie buvo tai ristele prabego. ai, absoliuciai nieko gero. Ir organizuotumo jokio ten iš tikro.

2010-02-15


piktas - to piktas

vaikuti, baik nusisneketi, gal pats ir naudojiesi el radijatoriais, o jei neturi ka parasyti, tai sedek ant puodo ir nesikisk ten, kur pats nieko nesupranti !!!!!

2010-02-14



ukmergiškė

Vasario 14d. Siesikų miestelis surengė šventė ant Siesikų ežero. Sumastėme su drauge, kad būtų visai smagu pasižmonėti ir turiningai praleisti dieną. Tačiau neturėjome kaip iki ten nuvykti. Tad mūsų viltis buvo Ukmergės tarpmiestiniai autobusai, bet... Teko labai nusivilti, nes paskambinus į autobusų stoties informaciją ir pasiteiravus, ar tą dieną vyksta autobusai į Siesikus, teko išgirsti tokį atsakymą: „Tarpmiestiniai autobusai šiandien ir rytoj nevyks.“
Aišku, operatoriai juk nieko nesakysi, bet bent jau čia norėčiau išsakyti savo mintis. Ar negalėjo pasirūpinti autobusų parkas, kad bent jau tą dieną, kai vyksta šventė, kursuotų kažkoks autobusas į Siesikus. Manau, būtų atsiradęs dar ne vienas žmogus iš Ukmergės, kuris būtų norėjęs nuvykti į šventę. Suprantu, kad tos krypties autobusai nėra labai pelningi, bet dėl vienos dienos juk ir nuostolių nebūtų patyrę.

2010-02-14


to piktas

kaip žinia sausio menesi buvo -29 šalčio, tai gal kiekviename kambaryje ijungei po el.radiatoriu, gyvenai kaip Afrikoje , o dabar skundiesi?

2010-02-12


Elvyra

Tai vat čia ir bėda, kad įstatymiškai negalima priversti gyventoją imti konteinerį. Kita vertus tokiam per jėgą įdavus konteinerį nereiškia ,kad jis mokės už vežimą. Po kokio mėnesio kito ir vėl tektų iš tokio gyventojo konteinerį atimti. Šitą problemą galėtų išsprest rinkliava, tačiau čia yra problema, kad sunku teisingai kiekvienam gyventojui nustatyti mokesčio dydį. Manau viešumas ir nepakantumas tokiems gudruoliams būtų pagrindinis ginklas.

2010-02-12


to elvyra

deja fotkindamas ir gaudydamas tokius kaimynus kartais gali sulaukti nemalones. ne visi juk veza i konteinerius. kiti tarkime dalinasi vienu konteineriu. mano kaimynai dalinasi vienu konteineriu, vienais bus menesi moka vienas, kita kitas. ir tai jie pilno kontenerio nesurenka, o kai reikes moketi pagal plota ir skaiciu, tai bus apiplesimas. negi dabar sunku priversti moketi uz konteinetrius? nesunku, juk net tie kurie dalinasi konteineriu yra sarase. taigi visus paziurek kurie neturi konteinerriu ir vsio. o daugiaubuciuu savininkai patylekit geriau, gyvenat savo dezutese , pavydo perteke. uz jus daug ka daro, ir dar bambat. jums gerai, sau nuejot iki siuksliadezes ismetet ir ramu. o mums su tais konteineriai kartais ne viena simta metru reikia tasytis. mokam pinigus ir dar kaip siukslininkas dirbk. olkius uzuot burbeja, sniega issikaskit is savo kiemu. atai pravaziuot neina, ar laukiat kol kazkas uz dyka nukas... pirma ziurekit i save, o ne i kitus. p rivatus namas viska daro pats, niekas jam ant lekstutes nieko nepadeda.

2010-02-12


Elvyra

Laba diena, norėjau pasidalinti mintimis dėl to, kad daug individuolių namų gyventojų neturi šiukšlių konteinerių. Vien mūsų gatvėje žinau kelis. Sarmata ir žiūrėti, kaip darbingi ,normaliai gyvenantys žmonės vakarais ,kai sutemsta, kaip kokie vagys ,sliūkina su šiukšlėmis prie bendrų konteinerių. Kartą bandžiau sugėdinti, tai atrėžė - o koks tavo reikalas. Taip ne aš gi išvežu šiukšles , ko man čia kištis. Bet juk vežėjas prie kiekvieno konteinerio po sargą nepristatys. Kita vertus ir bausti lyg ir nėr už ką, jis juk nešiukšlina. Bet jo išmestos šiukšlės tai vis vien vežamos, dabar jau net iki Vilniaus ir vežėjui aišku tai kainuoja. Manau, kad mes visi ,kurie mokam už šiukšles sumokam ir už tokius nesąžiningus. Vadinasi čia yra ir mano reikalas, ir visų tų kurie moka. Kiek girdėjau tą problemą turėtų spręsti vietinė rinkliava, tačiau atrodo, kad ji bus dar negreit įvesta. Mano numone tai reikėtų viešai gėdinti tokius žmones, gal jie dar visiškai neprar adę sąžinės. Reikėtų juos fotografuot , skelbt paudoj sąrašus tų gyventojų , kurie gyvena ir nemoka už šiukšles. Kaimynam reiktų irgi nesitaikstyt ,juk mes už juos irgi mokam.

2010-02-12


piktas

Man irgi labai neaisku del skaitliuku, nes ir su elektros skaitikliais tas pats, niekad gyvernime 3k bute neisdegindavau 500 kilovatu, tuo labiau, kad absoliuciai visos lemputes taupancios energija, televizoriai irgi naujausio modelio LED, kurie naudoja irgi labai mazai elektros energijos, ir se tau, parsau, po pakeitimo - dovanele, nors pries tai laisvai uztekdavo 300 kw , cia jau max.......vot jums ir laisva lietuva, kazkas pelnosi, o mes skurstam ........

2010-02-11


www

man irgi visada kyla itarimu ir keista, kodel niekas nekelia klausimo. kodel keiciami skaitliukai? kas jie sugenda ar kas pasidaro, bet ne, kiekviena karta karts nuo karto vis keiciami. kokiu tikslu. dar beto kas juos tikrina, is kur as garantuotas, kad jie nesisuka greiciau nei reikia. Plius, yra didele gudryste su elektra. Atrodytu elektros sunaudoji tiek pat, taciau elektroas tinklapi pakelia linijoje itampa (ar ka ten), ir skaitliukas nors elektros naudoji tiek pat sukasi greiciau. Taigi tu naudoji tiek pat, bet skaitliukas sukasi greicviau ir uz ta pati kieki tu moki daugiau. as mus linijoj visada itampa per didele ir ka? niekur nepasiskusi. ir plius: kas per mada atjungineti elektra be ispejimo? manau kokioj amerikoj kai gautu kokia bauda didziule, atsoktu fantazaija, o cia nieko. Atsiprasua, tiek elektriniu prietaisu, visko, gal tam elektros prietaisus bus mirtinas tas isjungimas. o tiksliau elektros ijungimas, nes ijungimo metu dazniausiai su genda. ir niekam nepasiskusi. mano pazistamiems per tva toki isjungima be perspejimo visa sildymo sistema sugedo, uzliejo neseniai suremontuota busta... ir ka? ir nieko... kaltu nera. tu gudrysciu daug, tik kiek mes dar nezinome. patikekit.

2010-02-11


123

Ir del Taxi pries tai rasiusiajai pritariu, ir as geriau mokeciau 10 litu, bet , kad vaziuociau saugiai irt komfortiskai, o ne prismirdusiuose ir prirukytuose Ukmerges taxi, ne kiekviena diena juk taxi paslaugomis naudojames !!!

2010-02-10


123

Noretusi suzinoti, kokiu tikslu yra keiciami salto vandens skaitikliai? Pas mane stovejo rusu gamybos mano paties pirktas skaitiklis.Kazkada vandentiekio specialistai sake, kad jis yra pats tiksliausias ir jo sustabdyti jokiais budais neimanoma.Kai pirkau skaitikli, sake, kad jis amzinas ir keisti reikes nebent sugedus ar uzsikisus.O dabar atejo vandentiekio darbuotojai ir paaiskino, kad jei as nesutinku keisti skaitiklio, su manimi nebus sudaroma sutartis ir bus skaiciuojama, kaip visai be skaitiklio.Todel buvau priverstas leisti pakeisti skaitikli.Nu ir po menesio gavosi toks rezultatas, kokio ir tikejausi, nes jau buvau girdejes is kaimynu - vandens prisukta dvigubai !!!! Tai ka, as daugiau naudoti pradejau?Pagal kokius kriterijus yra tikrinami patrikroje sitie skaitikliai? Beje, turiu ir sena, todel prasyciau sutikrinti juos abu, idomu, kas gautusi !! Nu jau ant tiek mus paprastus zmones, spaudzia ir apgaudineja is visu pusiu, kad jau ir zodziu truks ta, gal dar uz ora ir lietu tuoj prades mokescius imti............sakes .............

2010-02-10



Aldona

Iš tikrųjų Kamelija kaltininkas dėl ko pakilo atliekų vežimo kaina aiškus-tai musų taip ilgai siekta narystė europos sąjungoje.Lietuva stodama į europos sąjungą sutartyje įsipareigojo, kad atliekos bus tvarkomos europietiškai ir va kaip atėjo laikas uždaryti atominę elektrinę ,taip atėjo laikas ir uždaryti visus sąvartynus neatitinkančius europinių reikalavimų. Labai gaila, bet į kopūstėlių sąvartyną daugiau jau niekada nebebus vežamos atliekos, nors dar į jį būtų galima vežti gal kokį dvidešimt metų .Taigi kiekvienas popierėlis išmestas į konteinerį jau keliauja į Vilniaus Kazokiškių sąvartyną ,kuris įrengtas pagal europinius reikalavimus ir iki kurio bemaž šimtas kilometrų.Savaime aišku sąvartyno mokestis taip pat gerokai didesnis nei Kopūstėliuose ir visa tai kainuoja vežėjui ,kuris aišku įskaičiuoja į vežimo įkainį.Taigi europos sąjunga duoda, bet ir reikalauja duoklės.

2010-02-10


To kamelija

Mulkinamas tas, kuris leidžiasi mulkinamas.

2010-02-09


Petras

Norėčiau pagirti miesto gatves žiemą prižiūrinčius kelininkus
Dirbu vairuotoju todėl daug tenka važinėti po Lietuvą ir tikrai galiu pasakyti, kad Ukmergėje gatvės prižiūrimos daug geriau negu kai kuriuose kituose miestuose. Manau, kad esam per daug išlepę ir jau pradedam norėti, kad gatvės žiemą būtų kaip vasarą. Saugus vairavimas labiausiai priklauso nuo vairuotojo sugebėjimo įvertinti sąlygas. Tie kas vairuoja neatsakingai ir vasarą prisidaro problemų.

2010-02-09


idomu

o man tai idomu kuo bloga konteineriu sistema? kodel askui reikes moketi nuo ploto ir nuo gyventojyu skaiciaus? juk akivaizdu mokesime zymiai brangiau. bet ne, juk reikia sau i kisenes daugiau susideti. mano kaimynai dviese dalinasi vienu konteineriu ir tai pilna vos surenka. o paskui tures nori nenori moketi uz tuscia konteineri. mulkina kad ka as zinau. negi sunku buvop priversti visus isigyti konteinerius ir moketi uz konteinerius? nesunku, taciau to noro nebuvo, o pinigu tai norisi.

2010-02-09



kamelija

uz siuksliu konteinerio isvezima mokejome 5,60lt nuo sausio men.8,74lt.kuo remiantis kaina padidejo.ar taip mus visus ir mulkina

2010-02-09



kaimiete

6d.laikrastyja rasoma apie nevienodas pieno kainas ir Lapes paaiskinta neva stambesni pigiau kainuoja.Taigi ponuli tu mus mulkini kaip visada ,nes piemo tyrimai atliekami vienodi ar parduoda 15 ar 99 ar101 kg pieno.Taigi ir kainuoja tiek pat.O kuo skiriasi 99 kg pieno ir 102kg pieno,na man atrodo kad niekuo o va direktoriui atrodo kad uz 99kg. pieno reikia moket maziau ir skirtuma sau susiglemzt na apie 5 lt.,otokiu statytoju yra daug taigi ir susiglemziama nemazai.Be to parduotuveja neivardintas pienas is kokio statytojo pirktas is smulkaus ar is stambaus taigi dar karta apiplesiami miestieciai mokedami solidzia kaina uz piena nugriebta ir praskiesta.Cia velgi i pienines kisene.Odel Želvos irLaumenu tai yra todel skirtumas nes Zelvoja yra konkurentai o Laumenuose nera todel ir moka pigiau nes nori islaikyt pieno statytojus mat pieno katastrofiskai truksta.Seip galetu laikrascio redakcija tyrimuka padaryt siuo klausimu manau medzegos uztektu visam puslap iui.

2010-02-07


uk

MAMAI -hm valstybe negali pasiulyt,o kam siulyt juk kas sedi valdzioja jam nusispjaut nes visur neukiskumas ,islaidavimas ir t.t. matome TV kartais parodo,baisu.

2010-02-04



mama

neperdaug pensininnkai bedelinas del pinigu sumazinimo, o ka zmonem daryti kai niekur nedirbi ir vaika augini, pensininnkai gauna kekviena menesi ir da jiem blogai, va kai jauniem zmonem nera netik darbu ,bet ir nieko valstybe pasiulit negali va tai yra blogai,

2010-02-03


ukininkeR

O kodel negali sniego valyti tie kurie sedi paru uz vairavima neblaiviam stovyj ir pazeide eismo taisykles.Tai dikaduoniauja ir valgyt gauna ir siluma dykai tai nuvale gatves bent kiek uzsidirbtu.na cia musu valstybeja didele betvarke ,nusikaltelius islaikom uz dyka o is pensininku atimam pinigus jiems islaikyt.

2010-02-03


ččkad ne

t ir tie patys dirbantys tingi pajudeti.... nusikasti. bet siaip tai jo, gauna pasalpas, ir nieko. tai nors sniega nukastu. ir sportas sveikata butu.

2010-02-02


to dirbanti gyventoja

Visiškai jums pritariu.Aš tokios pat nuomonės.Vat tik mūsų valdžia kažkodėl apie tai negalvoja.vadinasi mes dar labai turtingi.

2010-02-02


dirbani gyventoja

skaudu ziuret kaip anksti ryta kiemuose zmones bando issimurkdyt is prisnigto kiemo i gatve ir vaziuoti i darba, o tuo tarpu bedarbiai ,visi kiti gaunantys pasalpas skaniai miega lovose .nes jiems tai nerupi kaip tie dirbantys uzdirbs pasalpoms ir sumokes mokescius,o gi galetu ir pavalyti ta kiema.PATARIMASvaldininkams -tie kas nori gauti pinigus per pasalpas tai tegul bent jau atidirba pvz.valydami gatves tai bus nauda visiems,tereikia isleisti tik istatyma.Jeigu yra sutinkanciu su nuomone rasykite,gal kas pasikeis o tai ir toliau vieni dirbs o kiti miegos.

2010-02-02


del ruko zibintu

labai paprasta su tokiaias kovoti, isijunk ilgas sviesas, idomu kam tada bus blogiau. Dar kita karta jei pamatysi ijungtus ruko zibintus isitikink ar pats ilgom sviesom nevaziuoji

2010-02-01


Ukmergiškis

Gerb . Kazėnai, savo tinklapyje, rašote, kad skruzdėlyno turgelio pastatas neavarinis. Noriu paklausti, o kokia gi intitucija konstatavo šį faktą ir pripažino jį tinkamu naudoti?Keista, statinį įgriūvusiom lubom, kiauru stogu, be elektros, be šildymo, be vandens ir san. mazgo leidžiama eksplotuoti kaip visuomeninės paskirties statinį.

2010-01-31


del sviesu

o tie be sviesu tai matyt iesko tu, kurie nepamate ivaziuotu i juos. Juk kiti uzdarbiauja sukeldami tycia avarijas. Tik aisku reikia moketi sukelti. Vienas mano pazistamas is tokiu avariju net masina nusipirko nauja. Kazkada seniai ejau pro Senukus. Jau buvo tamsu. tik gatve apsviesta. Vaziuoja viena Audine - be sviesu. Taip dar nustebau gal girtas koks. Kas keisciausia galiniai zibintai dege... Ir dar greitai palyginus vaziavo. Po minutes girdziu kaip sankryzoje kazkas bumt. Na ir ka - kazkas suko i Senukus ir kale i ta Audine. Aisku nezinia kaip nepamate, nes vistiek apsviesta, bet... Ir kas zino kaip ten buvo. Kaltas tai bus tas kas suko. Manau pilnai galimas dalykas kad tycia. Buna aisku ir netyciuku, kazkada ir as parvaziavau be sviesu, tik i kiema isukau ir aklina tamsa. tada supratau kad musu miesto gatves labai gerai apsviestos

2010-01-27


ne vietiniam

jei taip nori tai mokek 10 lt tokioj Ukmergej. man 5 lt jau gaila. jau geriau vaziuosiu tuo prasmirdusiu, bet pigiai. Kiek jau cia tos ukmerges, 1 min. ir namie. ne i koki Kauna vaziuoju,.

2010-01-27


Ne vietinis

Labas, norejau pasidalinti mintimis apie Ukmerges taksi. Na, suprantama, sunkmetis, bet ar nereiktu savivaldybei pagalvoti ir paziureti, kam leidimus isduoda? Automobiliai visi prikelti is lauzu, senos Vectros, silkes, bulkos ir tt.,su vienu vairuotoju kalbejau, tai issitare, kad uz 600lt nusipirko!! Vaziuojant nezmoniskai krato, sankryzose uzgesta, o apie prakaituotu kainiu kvapa jau ir nekalbu.Kad baisiai nesmirdetu, tai prikabinta kvepalu egluciu gal po 10 stuku, bet vis vien dvokia.O apsirenge kaip vairuotojai, siaubas, kazin, ar namie taip vaiksto? Su treningais, murzini, nesiprause, kulturos irgi nerasta. Su tokiais taksi net nesinori vaziuoti, be to ir nesaugu.Net ir Jonavoj pas mus geresnem masinom vezioja.
Ar nevertetu pagalvoti valdzios vyrams, kad gal geriau leisti egzistuoti vienai taksi firmai su normaliais automobiliais, kurie negaletu buti senesni, nei maximum 10 metu! Geriau jau imtu ne 5 lt o 10lt, bet tada tikrai butu malonu vaziuoti ir zinotum uz ka moki. O dabar tokiems taxi man ir 5 litu gaila....

2010-01-27


as

na, as pastebejau dar geresni varianta, ryte pries astuonias vaziuoju darban, tamsu dar, tai kiekviena ryta sutinku po 2 masinas vaziuojancias aplamai be sviesu !!!!!!!!!!!!!!!! Kas cia per nauja mada !!!!!!!

2010-01-27



GOOGLE

Ukmergės r. neįgaliųjų draugija

Klaipėdos g. 24, LT-20129 Ukmergė

Tel. (8 340) 63059

2010-01-26

valerija

noreciau suzinoti neigaliuju draugijos adresa

2010-01-26



xxx

Sveiki, norejau paliesti aktualia ir jau atsibodusia tema. Del automobiliu galiniu ruko zibintu.Nu jau ant tiek zmonems grazu tos ryskios raudonos lempos, kad nebeimanoma, paskui tokius atsiprasant vairuotojus, vaziuoti.Automobilio salona jie apsviecia ryskia raudona spalva, ne tik kad akina, bet ir nesuprasi, kada uzsidega stop signalas.Kiek zinau, gyvenvietese aplamai draudziama jungti galinius ruko zibintus, bet kazkam tai nei motais. Gal jau butu laikas pradeti bausti tokius soferius?Priekiniai ruko zibintai irgi neturetu buti jungiami gyvenvietese, bet jie tikrai neakina ir netrukdo, nu bet galiniai, tai kosmaras kazkoks....Kaip sakoma, rado knopke, ka reiskia - nezino, bet svarbu, kad degtu ! Gal redakcija galetu sia problema iskelti viesai per laikrasti, su policijos atstovo komentaru, gal tada nors keli tokie soferiai i prota ateitu.....

2010-01-19


tevai

Dėkojame žurnalistei N. Stundžienei už labai profesionaliai parašytą straipsnį "Muzikos ir Dailės mokyklos "tuoktis" nenori....
Parašyta atsakingai ir išsamiai.

2010-01-18


Vidas

Sujunkime meno, muzikos mokyklas ir sporto centra. Taip sutaupysime dar daugiau.

2010-01-18



Būkite atsargūs

"Gimtosios žemės" 6-ajame nr.ukmergiškė rašo,kad jai laidiniu telefonu pasiūlė pirkti telefonų knygą už 47lt.Man taip pat telefonu siūlė pirkti šią knygą tik už 49,99 lt. Redakcija perspėja,kad nėra telefoninių knygų už tokią kainą,tad mieli kraštiečiai,būkite atsargūs.

2010-01-16


Audronė

Anekdotas 2010-01-09 Jūsų laikraščiui garbės nedaro. Ir tai ne pirmas kartas

2010-01-11



Praeiviui

Tik gerokai kvanktelėję apie kitus sprendžia pagal save.

2010-01-10



praeivis

Gert maziau reikia,o tada ir su samone ir pavardes prisimintum:) O jei rimtai-pavardem galima pasidomet ir atgavus samone:)

2010-01-10



Tam APIE MEDIKUS ir Medikams

Džiaugiatės, kad gera Jūsų vaiko daktarytyė Jasaiitienė. Gražu. Bet ir mano, manyčiau nė kiek ne blogesni - visi medikai, dirbantys greitojoje pagalboje ir priėmimo kambaryje. Gaila - nežinau jų pavardžių, nes atsidūriau be sąmonės. Išgelbėjo. Visiems jiems AČIŪ tūkstantį kartų.

2010-01-09


ee

o kodel nusprendei kad nusieme delto? gal sutapo... o gal zmogui kada nors buvo beda, jam padejo, tai ir jaucia pagarba. bet aisku, opagarbos reikia.

2010-01-08


skaitytojas

Tiems medikams - tiktai didelis aciu, jiems zemai lenkiuosi, ypac savo daktarui Juozui Vaicekauskiui,jis isgelbejo man gyvybe ir dabar mane gydo ACIU, BRANGUS Daktare ir aciu visam mano poliklinikos,,TERAGYDAI''medikams.Jums sveikatos ir geru metu....

2010-01-08


Apie medikus rašiusiems

Pagaliau atsirado vienas kitas objektyviai medicinos darbuotojus vertinantis komentatorius.Einant per miestą kaukdama pralėkė Greitoji - kažkam bėda, kad tik suspėtų . Mane suijaudino vienas gatvėje stovėjęs senukas - net kepurę nusiėmė. Štai kur pagarba baltus chalatus vilkintiems žmonėms.Prieš rašydami bjaurų komentarą apie medikus pamastykit žmonės.

2010-01-08


ggggg

Argi visur šalta? Mūsų lietuvių k. mokytoja net langą buvo per pamoką atidarius.

2010-01-07



to oplia

viena grazų vakara -nakti kveciau policija tokiems kaimynams 4 kartus,ir ka - policija atvaziavo tik du kartus ir dar prieš triukšmautojus teisinasi kad mes cia nieko blogo cia jūsų kaiminai;'' NERVUOTI '' mus kviecia va taip buna,,,

2010-01-07


apie medikus

Noreciau pasakyti , kad tikrai ne visi jie tokie jau blogi,ir ne visi tu pinigeliu kaulija is zmoniu.Vat mano vaiko daktaryre Jasaitiene, puiki medike ir labai zmogiska.Aciu jai uz viska;)

2010-01-07


rr

visoe mokyklose salta. jos sildotik taip kad vamzdziai nesprogtu

2010-01-07



varlyte

specelioj vytauto gatvėj

2010-01-06


VARLYTEI

Kokioj Tu mokykloj mokaisi? Kur taip šalta?

2010-01-06


varlyte

pas mus mokykloje šalta vaikai turi vaikšioti su pirštinėmis ir su skarelėmis apširiše ant kaklo.

2010-01-06


Tamstai "O MAN..."

Apgailestauju, kad Tamsta tik juodas spalvas matote. Yra dauguma puikių medikų, yra pasiaukojančiai dirbantis personalas. Yra pagaliaui ir pažanga - daug kur per langus nebepučia vėjai, kaip buvo anksčiau. O kokia aparatūra sustatyta. Daug kas kompiuterizuota. Ir eikit pas gydytojus ramesne širdimi - būsit priimtas ir išklausytas. padės.Pažįstu daugybę žmionių, kurie tik geru žodžiu mini Ukmergės medikus. Ačių jiems. Kuo geriauių metų , .

2010-01-04


o man

zinoma, nusipleno medikai pagarrbos ir geru zodziu (ne visi , kaip visur buna visokiu). Juk kas noretu uz tokias algas ten knaisiotis po jusu vidu, tyrineti jusu ismatas ir slapimus. na manau supratote minti. Taciau ... kur ziuri musu valzdia,miesta grazina, visur ale remontai, bet ligoninej ir poliklinikoj - baisu. buvau pirma karta po 20 metu ten. Maniau kad pamaysiu kazka naujo. nieko - viskas tas pats , tik per 20 metu dar suprasteje. isimk zmones - atrodys kad ten apleistas pastatas. isore sutvarke, bet viduj, baisu. remonto reikia verkiant. o ir siaip nemaloni atmosfera ten. o ir daktarai - kai pinigu nemoki, tai toks jausmas, kad varyk tik greiciau is ten, galetu tai isvis i lauka isvytu, kad tik neslankiotum po koridorius. nemalonu. ten pabuvus, susimasciau apie sveikata, kad reikia visgi susiimti, nebesinori ten grizti. gaila, kad Ukmergeje nera pasirinkimo. kas is to kad pas privatininkus uzsiregini, vistiek visokius tyrimus ir kita velniava siuncia i ta poliklinika.

2010-01-04


Tam komentatorioui :)

Klausimas Tamstai - o kas daugiausia padėkų gavo švenčių proga ir kitomis dienomis?. Atsakau : medikai. Čia parašytos padėkos ir pagarba - tai tik maža dalelė to, ko jie nusipelnė, ką gero apie juos žmonės šneka.

2010-01-04


:)

ar ne patys medikai tik sau padekas ir raso:)))

2010-01-03



Komentarų "PRITARIU" ir JONAS autoriams

Pritariu ir aš Jūsų mintioms apie medikų darbą - tai tikrai pasiaukojančiai dirbantys žmonės. Ir ačiū Jiems, pagarba Jiems. Su Naujaisiais metais. Kuo puikiausios sėkmės ir laimės .Žmonės Jus gerbia ir myli.

2010-01-01


PRITARIU

Visiškai teisus Jonas teigdamas,. kad Greitojoje pagalbopje, priėmimo kambaryje dirba puikūs žmonrės,. pasiaukojančiai vykdo savo pareigas.Tik susimastykit išgirdę Greitosios sireną-, atkreipkit dėmsį kaip jie skuba. Skuba, kad kažkam kiekviena minutė gal būt amžiaus verta. Didžiausia pagarba stebuklus darantiems medikams.

2009-12-30


Jonas

Graudu dėl tokių bjaurių atsiliepimų apie medikus,Per keletą metų man tris kartus teko kreiptis pagalbos - tiksliau ją man iškvietė. Ir kokie nuostabūs žmonės čia dirba. Artėja šventės - nežinau kaip atsidėkotii - tad kuo nuoširdžiausias ačiū, stiprybės ir Jums patiems sveikatos.Ačiiū, mielieji.

2009-12-29



to zara

Skaitau ir galvoju,ar tikrai taip buvo.Nei teisinu,nei smerkiu medikų,nes pati esu medikė.Kaip ištikrųjų buvo tai tik tos dirbusios medikės ir pati zara žino.Slaugytojos apie kiekvieną ligonį pačios nešokinėja.Jos kviečia gydytoją ir vykdo jo nurodumus.Jos neturi teisės savo nuožiūra skirti gydymą.taip kad iškviečia gydytoją ir laukia.Žinoma,pacientams ir jų artimiesiems gal ir baisiai atrodo,kai slaugytoja sėdi už lango.Kitas dalykas,kai jau reikia reanimuoti ligonį.Jos tai daro pačios kol ateina gydytojas.Tiek slaugytoja,tiek gydytojas turi teises ir pareigas.Ir kas per diagnozė beveik infarktas.Jis yra arba jo nėra.O kad komfliktiškų pacientų ir lankytojų yra tai faktas.Yra ir medikų visokių.Gerų visiems švenčių.

2009-12-18


oplia

na, mums i langus dar niekas is akmenu nemete, aciu dievui, bet manau su manim tokie juokeliai nepraeitu, issiaiskinciau po viena visus, baigtusi jiems tada drasa, o siaip teko viena karta triuksmautojus tureti virs galvu ir man, tai nesukau galvos, nuejau, ir isjungiau jiems automatuka, tai nesuprato kas cia pasidare, nes turbut gerai girti jau buvo, bet naktis buvo uztai rami :)

2009-12-16



tautietis

aciu,gerb. oplia,puikiai zinau ta istatyma,teko jau anksciau rysium su juo tureti reikalu del kaimynu,su muz, aparatura valandom drebinanciu sienas,bet deja, po kontakto su policija,tie kaimynai pasijuto labai izeisti ir sugebejo organizuoti akmenu metyma i langus tiems,kurie kreipesi i policija ir po dauztu langu policija deja nieko nepadejo,o muzika ir toliau pagriaudedavo ir kai rajono policijos inspektorius prisipazino,kad nezino ka ir patarti tokiu atveju,tai vel iskilus tokioms problemoms jau pagalvoji ar kreiptis pagalbos ar kenteti,nes nezinai kas po to apsaugos tave,tavo aplinka...siaip ,as manau ,yra paprastas,pigus budas kovoti su triuksmaujanciais,ypac velesniu laiku:policijos patruliai vazineja po miesta,juk uztenka ivaziuoti i kiemus,islipti is automobiliu ir siek tiek pavaikscioti tarp daugiabuciu ir tikrai isgirs kur yra triuksmaujama,ypac nakties metu,juk, ypac vasara, buna skamba is vieno lango muzika pusei rajono ir kenciam visi kaip k onclagerio kaliniai,juk uztenka patruliam uzeiti i tokius butus ir ispeti,nepades,-kita karta jau bausti,juk triuksmo istatymas yra ,ir tokiu budu dar ir biudzetas butu papildytas ir nebutu kersto kaimynu vieni kitiem,zodziu tikrai darytume tvarka,sveiktume visa tauta,o dabar kenciam,bijom,dejuojam,nuo tokiu visokiu dalyku nepailsim,sergam,o kad eiti prie sveikesnes visuomenes rodos tiek nedaug reikia,-pamastyti ir veikti,juk kai pazeidziama viesoji tvarka,negi nera akivaizdu be kaimynu pareiskimu rasymo?ka pasakysi skaitantis tautieti?,o gal reikia patarti policijai?

2009-12-15


oplia

siaip tai jau isejo naujas istatymas del triuksmo, aplamai, noredami ilgiau baliavoti kaimynai privalo tureti aplinkiniu butu sutikima, nes antraip, net ne iki 24h o nuo 22h turi buti tylu ir jokios muzikos gink dieve.Antraip gresia ojojoi kokios baudos, tik reikia policija issikviesti ir viskas, o baudos tai nuo 500 iki 2000 lt.!!!! Tegul gerai pagalvoja zadantys ilgai triuksmauti, nes jei man taip, be kalbu kviesciau policija ir parasyciau pareiskima, o kai gautu tokia solidzia sumele, manau ilgam praeitu noras triuksmauti po 22 valandos

2009-12-15



noriu

labai labai noriu taksų veislės šuniuko 861017068

2009-12-15



tautietis

sekmadienio vakaras...,virsuje ,nuomojamame bute, vel,jau rodos trecia vakara sia savaite,susirinkusios kompanijos surmulys,-gal siaip draugai susirinko pabendrauti,gal kokia ir ypatinga proga?...kaip visada girdeti nevarzomas bendravimas,juokas,kartais garsesnis ,ten gyvenancios mamytes su keturiais mazameciais, sudrausminantis balsas,-mat vaikuciai auga,jiem reikia judeti,nors laikas dar ne toks ir velyvas...bet laiko nieks nesustabdys ir stai jau 24 val. arteja,kaip ir gerai butu ramiai atsigulti,juk is ryto dar su tamsa keltis,darbo savaite prasideda,tik tas surmulys virsuje tai nelabai nusiteikes tam,gerai,zinoma,kad dar muzikos neleidzia,trypti nepradeda,-juk tuo reikia pasidziaugti,ar ne?vaikuciai zinoma dar bilda smulkiais zingsneliais,-irgi reikia gal dziaugtis,juk auga busimi tautieciai,na va jau girdet budingas ,ritmiskas kaip metronomo,bildejimas,-matyt maziausiaji "meiliai" supa mamyte,jam matyt jau laikas miegucio,o kiti dar gali iki kokios 1-os ar ir dar ilgiau pasibuti,juk dedes ir tetos taip gyvai dar bendrauja...o as bandau gultis,juk jau po vidurnakcio,prasides darbo savaite is ryto...,atsigulu,neuzilgo subarska musu ar apatiniu kaimynu palange,-viena is surmuliuojanciu supykino,kad vargselis nesuspejo iki kriaukles nusigauti...o gal taip jam patogiau,langas matyt arciau buvo negu kriaukle ar klozetas...reikia suprasti tula tautieti ir gerai butu uzmigti vistik,bet nelabai kazkaip pavyksta,bet po kurio dar laiko vistik zmogus prisnusti,deja neilgam...laikrodis rodo puse 4-os,surmulys virsuje netgi pagyvejes,-jau ir muzika girdet,ir kazkas subilda stipriau,-taip ,istvermingi tautieciai,gal visiem tik i tokius reikia ir lygiuotis?...siaip taip vel prisnustu,bet pries zadintuvo suveikima pradedu atsibudineti,virsuje kazkas ,matyt vis dar,bilda,kiek maziau zinoma,kazkas ir i laiptine is ju iseina ir nulipa,-na stai-nakti pabendravo ir tiesiai i darba?nors dabar gi bedarbiu daug,gal i savo namus patr auke...o man laikas keltis,laukia darbo diena,juk reikia mokesciu sodrai,kad uztektu ir va tokiems,naktimis bendraujantiems,pasalpoms,juk jie mano tautieciai,musu valstybes pilieciai,auginantys dar keleta pilieciu,auginantys savo pavyzdziu,savo isprusimu...kazi kuri vakara vel susirinks?gal padarys pertrauka poros dienu,susikaups jiems aktualiu temu,kurias jaus nora aptarti,juk tegu mokosi auganti naujoji karta is savo jaunu teveliu,dedziu,tetu...o kaip tu manai,skaitantis tautieti?

2009-12-14



REGINA

LABAI NORECIAU TARTI MEDIKAMS KELETA ZODZIU ARTEJA SVENTES NORECIAU VISAM PALAIKOMOSIOS SLAUGOS SKYRIUI GERU SVENCIU JUMS MIELOSIOS ASMENINES LAIMES LABAI NUOSIDUS ACIU GYDITOJAI GAVUTIENEI UZ TETES GYDIMA
LINKSMU KALEDU IR NAUJUJU METU.


2009-12-13


ukmergiškiui

Tas sveikatos centras tai juokų kompanija, direktorė Puodžiūnienė turėtų gėdytis vaikščioti po Ukmergę apsimelavus apsivogus visur kur bedirbo, be mamytės sijono nieko nesugeba, konkursas buvo farsas daktarė Kreivytė giminaitė artima, dar darbo partija padeda savo nariams beraščiams, o vaidutė dabar vaikšto galvą pakėlus, savivaldybė taupo, o kur nereikai kažkokioms apklausoms pinigus dalina, kad ir į mokyklas buvo atsiustos anketos, kur mokytojai turėjo surašyti apie vaikų sveikatą už 2009/10 metus klausimai medicininiai, kad ir koks kaulų tankis, tai parodo Vaidutės bukumą. Tikra direktorė gauna apie du tūkstančius. Paskambinkit paklauskit kokias funkcijas atlieka tas centras, tikrai neatsakys, nes apie mediciną jai kaip visiems iki marso

2009-12-10


Algirdas

labai teisingai parase gerb. Jonas,nes tas zmogus,kuris rase nuo gydytoju,tikrai padare jiems antireklama ir pritariu gerb. Genei,kad tikrai greitojoje pagalboje dirba labai nuosirdziu darbuotoju,bent jau kiek man teko susidurti, ir duok dieve jiems stiprybes.

2009-12-10


Jonas

Tai kad tie žmones amžinai PSPC greitąją pagalbą su ligoninės priėmimo skyriumi painioja. Greitoji pagalba pristato ligonį į ligoninę (matyt taupydami kaip ir visi lėšas) ir perduoda kitai firmai, kuri vadinasi VŠĮ UKMERGĖS LIGONINĖ, va čia ir prasideda linksmybės. O komentaras - nuo gydytojų - jei tai tikrai gydytojas, tai parodo to gydytojo išsilavinimo lygį ir požiūrį į pacientą. Jei tokie dirba ligoninėje tai ir visokių nesusipratimų dėl to būna. Gydytojai (ne visi) atbukę -pacientai jiems šiukšlės, degradai, jumoristai... Nesuvokia paprasto dalyko, jei jau kažką atveža stresinėje būklėje į ligoninę, jei žmogus nesupranta medicinoje, jei skauda ar nežino kas darosi, viena mintis galvoje - turbūt jau mirsiu, tai norisi, kad medikas padėtų, o neapšauktų, nepasityčiotų, nepaliktų koridoriuje kankintis. Malonus, paguodžiantis, paaiškinantis žodis iš mediko lūpų kartais gali padėti daugiau nei vaistai. O tas rašantis atsiliepimą medikas šito matyt nesuvokia ir nesuvoks.

2009-12-10


GENE

priemimo skyriuje yra kelios darbuotojos,kurioms viskas dzin ir del ju kencia tikrai geros ir malonios medikes,zurnalistai nieko nepadeda nes ponui vadovui tai nerupi,o greitosios pagalbos kolektyvas yra puikus ,ACIU JIEMS.

2009-12-10


Zarai nuo gydytoju

kvieskit jus tuos zurnalistus...rasot pievas-sukeliau skandala.Zinom tokias skandalistes-priduot kuo greiciau tevuka-paskui snapsa gert.Ka reiskia beveik infarktas???tas pats kaip beveik nescia??? Jumoriste

2009-12-09


Algirdas

gerb. zara ir visi kiti skaitantys,
jei zmogui sazines ir pareigos jausmas nuzudytas,tai mokyk nemokes,nieks nepades,juk zmogus turi jausti kaip jis elgiasi,kaip atlieka savo darba ir jei to nera,tai yra labai skaudu zinoma,bet kaip surinkti i visas darbo vietas tokius zmones,kurie tikrai dirbtu be raginimu,be maldavimu ir pan.,taip ,cia yra baisu,baisu susirgti,patekti pas medikus,zinoma,turiu labai atsiprasyti tu mediku,kuriem visa tai netinka,bet manau jie ir patys supras mane teisingai ir toliau dirbs savo darba taip ,kaip ir turi dirbti,bet deja jie ne visi tokie,kaip ir kunigas ne kiekvienas yra tikras kunigas,kaip ir kiekvienas is musu esam ne visada ir visais niuansais teigiami, o aplamai tai musu valstybeje as jauciu tokia tendencija:yra zmogus-yra problema,nebus zmogaus-nebus problemos ,ir nors cia ir marijos zeme,kaip sako ,atseit giliai tikintys katalikai,bet sita marijos zeme gal uzkeikta jau nuo seniausiu laiku?

2009-12-09


zara

Atsakytit man kas asabos dirba greitojoj? Baisu net susirgtii neduok Dieve.... Mano tevukas pasijuto labai blogai priesinfarktineje busenoje, beje labai sunkioje, patys nuvezeme i priemimo skyriu. Nes kaipaskambinom i greitaja pasake gal galite patys atvezti. Kai nuvykome tecio busena jau buvolabai sunki. Taciau seseles net daktaro neiskviete suleido vaistu ir paleido namo. Jau po valandos vementi ir kliedinti vezeme vel i priemimo skyriu. Taciau ir vel net daktaro nekviete. Sake, kadf nera pagrindo kviesti daktaro. Praleidome ten valanda ar gal ir ilgiau, sesele godziai slamste obuoli ir net neregavo i sunku ligoni. Trukus kantrybei, pakelem triuksma, pradejom reikalauti daktaro. Pagaliau po ilgu derybu jos iskviete daktara, kuris aciu Dievui skubiai pagulde i skyriu ir pagalba buvo suteita. KOkios besirdes dirba priemimo skyriuje, jei sunkios bukles ligoniui nesuteike skubios pagalbos? Galima pamanyti, kad specialiai lauke kol pastarasis numirs..... Taip pat atsitiko ir su mano uosviene, kure neseniai irgi nuvezeme i priemime del diabeto sukeltu blogumu. Taip pat nepagulde i skyriu. Matai gi nemato pagrindo. Kas darosi?Nesuprantamas abejingumas. Ar cia greitoji pagalba? Kai zmogui vos ne infarktas, o jo net negelbeja. Toks mediku aplaidumas netokeruotinas. manyciau ponui Velickai reiktu pasidometi kas vyksta. Sekanti karta jei taip atsitiks pasikviesim zurnalistus. Jei poniutes nesugeba atlikti savo pareigu reiks jas gerai pamokyti.

2009-12-08



Įspėjame!
Įžeidžiančio, nepadoraus ar reklaminio turinio atsiliepimai į svetainę nepateks!


Vardas, pavardė *:  
Telefonas:
El. paštas:
   
Jūsų atsiliepimai:

 
Svetainių kūrimas: "Jauna Reklama"