Naujausi, Nuomonių telefonas

Neįgalią pensininkę išsiuntė į namus…

Loreta EŽERSKYTĖ

 

Į redakciją paskambinusi skaitytoja sakė, kad yra našlė, gauna nedidelę pensiją, todėl jai priklauso kompensacija už būsto šildymą. Perskaičiusi skelbimą, kad nuo rugsėjo 4 dienos pradedama išankstinė registracija dėl prašymų priėmimo, ji tą pačią dieną, apie 9.30 valandą, su kaimyne atvyko į rajono savivaldybę.

„Tik spėjus pasakyti, kokiu reikalu atėjome, prie durų visus atėjusius pasitinkanti darbuotoja, nesileisdama į kalbas, pakišo abiem po lapelį ir pasakė: registruotis reikia telefonu, pareisite namo ir skambinkite. O kodėl mums eiti namo, jei jau atėjome čia? Kodėl ji ar kitas darbuotojas negali mūsų užregistruoti dabar? O jei mes gyventume ne mieste? Esu neįgali, sunkiai vaikštau, kaimynei per 80 metų. Pasijutome labai nejaukiai. Kur pagarba senam žmogui? – kalbėjo ukmergiškė.

Pasak pensininkės, grįžusi į namus ji bandė prisiskambinti nurodytu telefonu. Tačiau per daugiau nei valandą to padaryti nepavyko. Taip pat ji sakė, jog praėjusiais metais registruotis buvo galima ir atvykus į savivaldybę, todėl nori sužinoti, kodėl ši tvarka pakeista.

Ukmergiškės išsakytas mintis perdavėme rajono savivaldybės administracijai. Gavome tokį Informacinių technologijų ir viešųjų ryšių skyriaus vedėjo pavaduotojos Daivos Zimblienės atsakymą: „Dėkojame laikraščio skaitytojai už pastebėjimus. Nuoširdžiai atsiprašome, dėl jos apsilankymo dieną savivaldybėje įvykusių nesklandumų ir jų sukeltų nepatogumų. Tądien, rugsėjo 4-ąją, kaip tik savivaldybėje startavo išankstinė miesto ir rajono gyventojų registraciją prašymams dėl būsto šildymo išlaidų kompensacijų pateikti. Ukmergiškiai suskubo prašyti kompensacijų už ateinantį šildymo sezoną, nes tą gali daryti likus mėnesiui iki jo pradžios. Prašymų pateikimui gyventojai registruojasi tiek telefonu, tiek tai daro patys, savarankiškai – elektroniniu būdu. Tačiau ne visi, matyt, atidžiai perskaitė mūsų skelbtą informaciją, kad savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus specialistai aptarnaus tik iš anksto, telefono numeriu 8 686 15 196 arba internetu https://www.manoregistracija.lt/fb/socparama vizitui užsiregistravusius Ukmergės miesto gyventojus. Kaimiškųjų vietovių gyventojai turi kreiptis į seniūniją, kurioje yra deklaravę savo gyvenamąją vietą.“

Taip pat D. Zimblienė pažymėjo, jog tik išimtiniais atvejais – sunkiai judantys ar itin garbingo amžiaus žmonės Socialinės paramos skyriuje priimami be išankstinės registracijos, laukiant vadinamojoje gyvoje eilėje.

„Kadangi patekus į savivaldybės pastatą per pagrindinį įėjimą nuo praėjusių metų lankytojus pasitinka gerokai mažesnė laukimui skirta erdvė bei praėjimo kontrolės sistema – automatizuoti praėjimo varteliai su kūno temperatūros matavimo terminalu, labai prašome iš anksto užsiregistravusius gyventojus ateiti ne pusvalandžiu ar valanda anksčiau, o paskirtu laiku. Taip siekiame išvengti didelio žmonių susibūrimo, išlaikyti saugius atstumus, reguliuoti lankytojų srautus bei užtikrinti kuo efektyvesnį jų aptarnavimą.

Pastebime, kad šiuo metu dalis žmonių skuba pateikti prašymus jau pirmomis rugsėjo dienomis, nes nenori laukti eilėse šių prašymų pateikimo piko metu, kuris įprastai būna prieš pat prasidedant šildymo sezonui ir jam prasidėjus. Atkreipiame dėmesį, kad priėmus sprendimą skirti šildymo kompensaciją, ji skiriama visam šildymo sezonui, tad prašymą pakanka pateikti vieną kartą.

Raginame gyventojus aktyviai teikti prašymus per Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS) www.spis.lt.

Dar kartą atsiprašome gyventojos už nesklandumus ir dėkojame, kad atkreipė dėmesį į iškilusias problemas.“

Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Palikite komentarą apie straipsnį

  • **** :
    Visur kiti, nes meras su adm.direktore keliauja po pasauli- ciudinasi! Uz musu pinigus keliauja abu. Dar kas balsuos uz varna?
  • Dalia :
    Kas ta Zimbliene, kad visur lenda ir uz visus viska atsako? Is L. Ryto ismete, tai ilindo i savivaldybe. Kodel negali duoti atsakymo to skyriaus vadove? Visur ta Zimbliene
  • senas zmogus :
    Ten kai buvo vykdomasis,buvo malonu uzeiti. Tada su zmonemis kalbejo. Dabar savivaldybe uzsitverus slagbaumais nuo zmoniu, kazkas panasaus i kalejima. Laisva Lietuva vadinasi.
  • Skaitytojas :
    Kokia gėda tokiai savivaldybei ir jos tokiems atseit tarnautojams...Žodžių trūksta į kokį dugną nusirito šitie tarnautojai šėtonui,o ne žmonėms.Per savo technologijas matyt bus pamiršę,kad visų pirma turi tarnauti žmogui.Ar buvo sunku tas atejusias senutes užrašyti į eilę?Kiek pinigų išleidžia tų savo technologijų aptarnavimui,geriau jau gyvą žmogų priimtų elementariam užregistravimui į tą savo išankstinę eilę.Ne su jaunuoliais gi dirbat,bjaurybės jūs.
  • Nemotyvuotas :
    Giliai įsišaknijusi biurokratija. Tyčiojasi iš žmonių jau seniai, o padėties pagerėjimo jokio nematyti
  • Mona :
    Akivaizdu, savivaldybė tyčiojasi iš gyventojų.
  • Skaitytojas :
    senyvo amžiaus moterys aiškiai klausia, kodėl jei jos atėjo, jų negali užregistruoti, tai yra paskirti laiką, o reik eiti namo ir telefonu registruotis. Jos neprašė be eilės priimti. Taip, kad atsakymas iš tuščio į kiaurą.
  • (⁠☞⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠☞ :
    "Tačiau ne visi, matyt, atidžiai perskaitė mūsų skelbtą informaciją".... Kur skelbtą? Interneto puslapyje? Lygtais daug 80mečių naudojasi internetu... Tyčiojasi iš senų žmonių kaip tik gali... Per pandemijas įprato kaip nedirbti... Visur patekimas tik su išankstine registracija: Į savivaldybę,į sodrą,į bankus ir t.t... Registruokitės internetu - arba telefonu (kuris skelbiamas...internete)... Net jei žmogus gauna telefono numerį - tai ne vieną dieną bando prisiskambinti,nes arba užimta,arba niekas ragelio nekelia. Reikia suprasti,kad vyresnė karta nesinaudoja internetu - kodėl atrodytų elementarūs dalykai,kaip pakliūti į kokią įstaigą - seniems žmonėms paverčiami kryžiaus žygiais???
  • 6 palata :
    Kaltu nera, ji pati kalta! Visiems premija ismokes uz gera elgesi adm.direktore.
  • Info :
    Čia ne atsakymas, o atsifutbolinimas... Žmogiškumo faktoriaus nerasta, deja
  • Ar kas pasikeis :
    Butų ūkis, vanentiekis - žmonės siuntinėja pakeitę skaitliukus ir patys nežino kur, nenuostabu ir su savivalybe. Ačiū jums!
  • Gėda! :
    Kažkokia atsakomybė yra? Žinoma, kad ne... Nepakeičiamų nėra, jei nenori žmonės dirbt visada galima pakeisti :)

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas