Smagu buvo įveikti tvorą.

Jaunimas

Svečiuose pas Pepę

Jolanta VERBICKIENĖ

Vaikų lopšelio-darželio ,,Eglutė“ vyr. mokytoja

Mūsų įstaigos vyriausiųjų grupių ,,Žirniukas“ ir ,,Skruzdėliukas“ vaikai vyko į pažintinę-edukacinę išvyką. Keliavome į Jonavos rajoną, Gryno oro šilą, kur įkurtas vaikų žaidimų kiemas ir stovi Pepės vilaitė. Lydimi grupių mokytojų Auros Juozėnaitės ir šių eilučių autorės, mokytojų padėjėjų Liucijos ir Rimutės, visi susėdo į autobusą ir išvažiavo aplankyti Pepės. Mokytoja paskambino Pepei, kad svečiai jau atvyksta, ji pažadėjo laukti ir iškepti skanių sausainių.

Kelionėje vaikai dainavo išleistuvėms išmoktas daineles, žvelgdami pro autobuso langą žaliose pievose skaičiavo karves, pastebėjo iš miško atėjusias stirnytes, lizde matė gandrus… Pasiekę kelionės tikslą išlipome iš autobuso ir sekdami rodykles, ieškojome Pepės namo, kur ji gyvena su savo broliu. Staiga žaliame pušyne išvydome ryškių spalvų vilaitę, didelį kiemą. Namas buvo apjuostas aukšta tvora, vartai užrakinti ir kieme nieko nesimatė. Pagaliau pasirodė Pepė ir pakvietė visus užeiti, bet ne per vartus, o per tvorą. Buvo smagu ją įveikti! Kieme buvo ne tik dviejų aukštų namas su čiuožykla, bet ir pavėsinių, palapinių, žaidimų namelis, zookampelis. Ugdytiniai susipažino su Pepės auginamais gyvūnais – kiškiais, ožiukais, vištomis. Paskui su jos broliu išbandėme įvairius žaidimus. Pepė papasakojo apie keliones laivu kartu su tėčiu, o mums teko tai įsivaizduoti įlipus į šį laivą. Po to kartu su Pepe apžiūrėjome jos namą ir susipažinome su voru, beždžione, gyvate. Paskui šeimininkė parodė pėdas ant lubų, kur ji vaikšto naktimis. Antrame aukšte ji atvėrė savo drabužių ir žaislų spintas. Tačiau labiausiai vaikams rūpėjo patekti į balkoną ir nuskrieti linksmąja čiuožykla žemyn. Visi vienas po kito vis lipo į antrą aukštą ir leidosi žemyn… Po smagių akimirkų susėdome pasivaišinti, atsigerti, pasidžiaugti Pepės namais, žaisminga aplinka, gyvenimo būdu. Sesutė su broliu išlydėdama mus pro vartelius palinkėjo sėkmingos kelionės į namus ir gerų vasaros atostogų.

Mažuosius užbūrė ir pati Pepė, ir jos namai.

Atsisveikinę su Pepe vaikai suprato, kad gyventi vieniems labai smagu, įdomu, tačiau tai ir didelė atsakomybė, patiems tenka atlikti gausybę darbų. Kiekvienas išsivežė po savo svajonių namo projektą, nes tokio namo norėjo visi. Svajonės pildosi, tereikia labai norėti ir tikėti tuo, ką darai…