Susitikimas su bendraamžiais leido geriau pažinti save.

Jaunimas

Pradėjome draugiškumo kelionę „Link draugo“

Loreta KALESNYKIENĖ

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja

„Šilo“ progimnazijos „Bitučių“ grupės priešmokyklinukų lapkričio 15-ąją laukė rimti išbandymai. Vykome į draugiškumo kelionę su nakvyne aplankyti Vilniaus „Kalvų varniukų“ ugdymo įstaigą ir susirasti naujų draugų. Tai buvo rimtas iššūkis vaikams, pedagogams ir vaikų tėveliams.

„Ar tikrai aš jau didelis ir galėsiu nakvoti ne namuose be mamos ir tėčio, kaip ten mano vaikas be manęs, ar gebėsiu sudominti vaikus, ką daryti, jei kuris panorės namo?..“ – tai mintys, aplankiusios prieš kelionę.

Jau sutemus, septintą valandą vakaro, su dainomis, suruoštomis dovanomis pasiekėme „Kalvų varniukus“. Prasidėjo „pažintuvės“. Tai buvo gražios draugystės pradžia. Išradingos pedagogės organizavo bendras estafetes, žaidimus. Vakarienę vaikai gamino patys – pjaustė dešrą, sūrį, picų paplotėlius tepė pomidorų padažu. Kelias minutes lukterėję, kol picutės iškeps orkaitėje, mėgavomės puikia vakariene. Po to visi drauge žiūrėjome filmą, vaišinomės spragėsiais ir vakarą baigėme trankia diskoteka. Naktis, kaip paaiškėjo, su šalia esančiais draugais niekam nebuvo baugi. Ryte vaikai skubėjo keltis, praustis, pusryčiauti, nes labai rūpėjo pažaisti, pabėgioti lauke.

Ši draugiškumo kelionė leido vaikams labiau pažinti save, įsitikinti, ar geba būti savarankiški, rodyti iniciatyvą susipažinti, užkalbinti kitą, pakviesti bendrai veiklai.

Pasirodo, kad labiau išgyveno tėveliai, išleisdami vaikus į kelionę. Jų atžalos moka pasirūpinti savimi, kreipiasi pagalbos, jei jos prireikia, į suaugusįjį, į draugą.

Draugiškumo kelionę „Link draugo“ tęsime susirašinėjimu laiškais, sveikinimais, bendravimu internetinėje erdvėje ir atsakomuoju vizitu.

Dėkojame „Kalvų varniukų“ bendruomenei, ugdytinių tėveliams už pasitikėjimą, suruoštas lauktuves, už jų nuostabius vaikus!