Asociatyvi nuotrauka.

Įvairūs

Verslo auginimo etapai

Kiekvienas naujas verslas ir startuolis, didelis ar mažas, pereina penkis verslo augimo etapus. Šios fazės apima egzistavimą, išlikimą, sėkmę, kilimą ir išteklių brandą. Visi smulkaus verslo augimo etapai susiduria su iššūkiais, kuriuos turės įveikti kiekviena įmonė. Žinodami, kuriame cikle  yra jūsų verslas, galite pamatyti sprendimus, kuriuos reikia įgyvendinti, sukurti augimo strategijas ir planuoti ateitį. Nesvarbu, ar vis dar žaidžiate su verslo idėja, ar jau pasinėrėte į verslumą, šiame vadove galite pamatyti verslo kūrimo ir plėtros etapus.

Verslo augimo etapai

Pirmasis yra egzistavimas. Antrasis išgyvenimas. Toliau seka sėkmė. Po to įmonę aplanko pakilimas ir paskutinis etapas kurį reikia pasiekti -išteklių branda.  Egzistencijos stadijoje, dar vadinamoje paleidimo etapu, įmonės verslo struktūra yra paprasta. Savininkas didžiąja dalimi vadovauja veiklai arba atlieka visą svarbią eksploatacinę veiklą. Šiuo metu, nesant investuotojų, savininkas taip pat finansuoja visą įmonę. Daugeliui, ypač individualių verslininkų, formalus planavimas, pavyzdžiui, įmonės pelno prognozavimas, yra minimalus. Siekdamas geriausio sėkmės potencialo, savininkas turėtų atlikti rinkos tyrimą ir sukurti verslo planą.  Išgyvenimas yra kitas etapas po egzistavimo etapo. Šiuo metu verslas įrodė, kad tai perspektyvus prekės ženklas; ji rado savo gaminių ar paslaugų rinką ir įgijo klientų. Be to, dauguma įmonių šiame etape vis dar veikia su paprasta struktūra. Net jei įmonėje dabar yra darbuotojų, savininkas prižiūri ir priima svarbiausius verslo sprendimus.

Norėdami pereiti į kitą verslo augimo etapą, įmonė turi uždirbti pelną. Pelno uždirbimas reiškia pakankamai pinigų srautų generavimą, kad būtų galima tęsti verslą ir finansuoti augimą. Žinoma, pelnas gaunamas ne tik didinant gamybą; klientų bazės didinimas yra šio žingsnio dalis. Savininkas turi apsvarstyti galimybę sukurti ar tobulinti savo verslo modelį. Atėjo laikas mokytis, suprasti ir įdiegti patikrintas rinkodaros, pardavimo, bendro įmonės veiklos valdymo ir kt. metodikas. Verslo savininkai turėtų išmokti deleguoti užduotis ir pradėti kurti bendradarbiavimo komandą su įgūdžių rinkiniais, kurie padėtų įmonei pasiekti kitą verslo augimo lygį. Trečiasis verslo augimo etapas – sėkmė. Šiame brandos etape įmonė klesti. Ji stipriai įsitvirtino pramonėje, kad užtikrintų pastovų pelną. Be to, kaip brandus verslas, jis turi prekės ženklo pripažinimą ir dydį, kad būtų finansiškai sveikas. Kitas etapas kilimas. Net jei verslo savininkas tiesiog nori išlaikyti savo sėkmingą poziciją, aplinkos pokyčiai ir tendencijos pramonėje gali priversti plėstis. Šiame kitame etape įmonės gali greitai augti, nes jos gali panaudoti supaprastintas pardavimo, rinkodaros ir veiklos strategijas bei procesus. Dabar pagrindinis rūpestis yra tai, kaip augti ir kaip tą augimą finansuoti.

Reklama

Palikite komentarą apie straipsnį

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas