Asociatyvi nuotrauka.

Įvairūs

4 klausimai, kuriuos turėtumėte užduoti SEO auditą atliekančiam specialistui

SEO (angl. search engine optimization arba kitaip – optimizavimo paieškos sistemoms) auditas – tai esminis žingsnis verslams, siekiantiems užtikrinti sklandų interneto svetainės veikimą bei jos matomumą paieškos sistemose. Ne paslaptis, kad SEO – dinaminė sfera, kaskart kintanti ir naujų iššūkių kelianti drauge su kiekvieno Google algoritmo pokyčiais. Prekės ženklui, ketinančiam bendradarbiauti su SEO specialistu ir savo svetainę optimizuoti paieškos sistemoms, taip pat svarbu suprasti SEO esmę bei tai, ko jis gali tikėtis iš pirmojo žingsnio optimizacijos link – SEO audito. Tad ko turėtumėte paklausti profesionalo, atliekančio SEO auditą, kad bendradarbiavimas būtų sklandesnis, o rezultatas – nenuviliantis?

  1. Kokie elementai bus įvertinami SEO audite?

Prieš pradėdamas interneto svetainės auditavimą, specialistas turėtų informuoti, kokius aspektus įtrauks į SEO auditą. Svetainės turinys, techninė struktūra, išorinių nuorodų profilio kokybė, raktažodžių analizė – kuo šių elementų daugiau, tuo išsamesnis ir verslo SEO strategijai naudingesnis bus atliktas auditas. Atkreipkite dėmesį, ar specialistas turi aiškų planą ir ar jūs, įsigydami SEO audito paslaugą, tiksliai žinote, kokią informaciją gausite – tai aiškus signalas, įrodantis specialisto kompetenciją ir profesionalumą.

  1. Koks bus SEO audito turinys, formatas, apimtis?

Nors daugumoje auditų dažnai analizuojami panašūs duomenys, kiekvienas specialistas turi individualų metodą, kaip šia informacija pasidalina su klientu – nepamirškite pasidomėti, kaip atrodys jūsų interneto svetainės SEO auditas. Ar tai bus išsami ataskaita su konkrečiais veiksmais ir rekomendacijomis, ar bendras apžvalginis dokumentas? Įvertinkite ir paslaugos įgyvendinimo trukmę – jei SEO auditas išsamesnis, tikėtina, kad jam atlikti prireiks daugiau laiko, tačiau gauti rezultatai bus vertingesni aukštesnėms SEO pozicijoms paieškos sistemose.

  1. Kokio lygio turėtų būti mano SEO žinios, kad suprasčiau audite pateikiamą informaciją?

Kol vieni verslai puikiai supranta SEO vertę ar net techninius optimizavimo niuansus, kitiems SEO pasaulis – nors ir aktualus, tačiau vis dar svetimas. Tam, kad su audite pristatoma informacija galėtumėte susipažinti efektyviai, o rekomendacijomis vadovautis kone iškart, svarbu iš anksto žinoti, ar pateikta ataskaita bus „draugiška“ pradedantiesiems. Jei manote, kad suprasti tam tikras sąvokas ar SEO subtilybes bus sudėtinga, nepamirškite to paminėti specialistui – tokiu atveju SEO auditą jis turėtų parengti paprastesne, kiekvienam vartotojui suprantama kalba.

  1. Kiek SEO audite numatytų korekcijų galėsiu atlikti savarankiškai, o kurioms iš jų prireiks profesionalo pagalbos?

SEO auditas – tai ne tik esamų svetainės klaidų identifikavimas, bet ir veiksmų planas tolimesniam verslo SEO optimizavimui. Užsisakę šią paslaugą ir susipažinę su SEO auditu, turėtumėte aiškiai suprasti, kokių užduočių reikia imtis geresnėms SEO pozicijoms: kurios iš jų nesunkiai įgyvendinamos dabar ir savarankiškai, o kurias išspręsti padės SEO srities profesionalas. Šį klausimą aptarti su SEO specialistu verta dar prieš svetainės auditavimą – tai suteiks aiškumo, kiek laiko bei finansinių resursų skirti svetainės SEO optimizavimui.

Bendradarbiavimas su SEO specialistu – kelias į prekės ženklo sėkmę paieškos sistemose, tad net ir pirmieji žingsniai (t. y., SEO auditas) turėtų būti itin aiškūs, pamatuoti bei adaptuoti jūsų verslo poreikiams. Nepamirškite, kad tai, kas jūsų verslui – iššūkis, SEO specialistui neretai tampa kasdienybe, tad tiek ruošdamiesi SEO auditui, tiek ir susipažinę su jo turiniu, nepamirškite domėtis ir gauti jums aktualius atsakymus. Sėkminga verslo ir specialisto draugystė padės pasiekti dar efektyvesnių rezultatų, pagerinti interneto svetainės pozicijas Google rezultatuose, o prekės ženklui – suprasti, kokią naudą išties atneša profesionalios SEO paslaugos.

Palikite komentarą apie straipsnį

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas