Aktualijos

„Enefit“ Ukmergėje įrengė dvi elektromobilių įkrovimo stoteles

Ukmergėje žaliųjų energijos sprendimų bendrovė „Enefit“ įrengė dvi naujas elektromobilių įkrovimo stoteles, kurių bendra instaliuota galia siekia 640 kW. Ekspertų teigimu, tokios ypač spartaus įkrovimo stotelės regionuose – žingsnis į priekį siekiant, kad gyventojų patirtis vairuojant elektromobilį būtų vis patogesnė.

Dvi naujos, galingiausios regione „Enefit Volt“ stotelės įrengtos strategiškai patogioje vietoje – netoli miesto centro, Kauno g. 43. Tikimasi, kad tai leis užtikrinti sklandų susisiekimą tiek miesto gyventojams, tiek tranzitu keliaujantiems vairuotojams. Įkrovikliai ne tik suteiks didesnį lankstumą planuojant keliones, bet ir ženkliai sutrumpins elektromobilių įkrovimo laiką.

Kaip pažymėjo „Enefit“ viešojo įkrovos tinklo vystymo vadovas Tomas Žilionis, tokios galios įkrovikliai – kol kas ne itin dažnas reiškinys šalies keliuose: „Priklausomai nuo elektromobilių baterijų dydžio ir įkrovimo galios, tokios galios įkrovikliai leidžia įkrauti elektromobilį vos per keliolika minučių. Tikimės, kad ukmergiškiams padėsime gerinti kelionių patirtį, o taip pat miestas taps ir traukos tašku magistraliniu keliu Vilnius–Panevėžys vykstantiems vairuotojams.“

Ukmergės mieste viso įrengtos 5 „Enefit Volt“ įkrovimo stotelės, kuriomis jau dabar gali naudotis gyventojai, o vienu metu gali būti įkraunama 10 elektromobilių. Lietuvoje „Enefit Volt“ įkroviklių skaičius praėjusiais metais viršijo 200 ir taip pat toliau sparčiai auga. Numatoma, kad iki 2026 m. pabaigos „Enefit Volt“ tinklo įkroviklių skaičius šalyje pasieks 1 000.

„G. ž.“ inform.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • nuble :
    Oho,NET DVI!!!
  • Aš :
    Kam lyginate namie krovimo kainą su kuro kolonėlėje kaina. Tas kas gyvena daugiabučiuose senesniuose apskritai to namie daryti negali. Tai jei objektyviai palyginsi, kad "kurą" pirksime degalinėje/stotelėje, pasibaigia visa matematika. O jei dar norime (reikia) pasikrauti bent panašiai per tą laiką, per kiek užsipilame, ekonomija ties elektromobiliu pasibaigia. Mes gi nelyginame, kad gal rasime iš ūkininko žalio kuro be PVM nupirkti su greito krovimo stotelės el. kaina. Ir bent kolkas, kaip visi skiedžia, kad el. nėra beveik dylančių detalių variklio, pavarų dėžės skyriuje, ir kaip ten pigus turi būti remontas(nes jo ale beveik nereikia), tai kolkas tik svajonėse taip yra. Apie bendrą gedimų skaičių apskritai nelyginami dalykai. Neesu nusistatęs prieš elektromobilius ir jei būtų galimybė kieme pasikrauti, tikrai svarstyčiau(gal įkraunama hibridą), bet kai turėsiu švaistyti laiką kraudamas kažkur ir mokėti "degalinės" kainą, tai visas pigumas ir lieka tik komentaruose.
  • Robis :
    Nuodui atsakymas, nenori mokėti už krovimą, krauk auto prie sveikatos parko, prie senosios gaisrinės, Pakalnės gatvėje. Be to pažiurėk į švieslentę kiek kainuoja dizelis tavo generatoriui😁. Be to ar bandei elektrinį auto? Kad peiki. Turiu ir dizelinį ir hibridą, ie elektrinį, tai važiuoju tik elektrinių, kai pabandžiau ir jau kelis mėnesius už kurą (elektrą) nemokėjau nei cento. O tu, jei važinėji dizeliu, kiek? Jei ir kraučiau namie, vistiek 100km nuvažiuočiau už 2€ su Fiat ir 4-5€ su Tesla, netikiu, kad tu pigiau važinėji. Ir neuostau dūmų, suodžių, nereikia net tepalų. Vienintelis dalykas, kas brangiau, tai padangos, jos greičiau dėvisi dėl rekuperacijos ir varyklio galingumo, nes norisi gan greit įsibėgėti. Išvada, kiekvienam savo ir nepeik, ko nebandei.
  • nuodas :
    tai parasykite kiek kainuoja ikrauti automobili , gal geriau veziotis dyzelini generatodiu bagazineje , bus zymiai pigiau.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas