Nuomonių telefonas

Dėl skaitiklių rodmenų – iš vienos įmonės į kitą

Nijolė STUNDŽIENĖ

 

Draugystės gatvėje gyvenančio Juozo bute gegužės 25 dieną buvo pakeisti šalto vandens skaitikliai. Nors praėjo daugiau nei du mėnesiai, tačiau, kaip sakė į redakciją skambinęs žmogus, UAB „Ukmergės butų ūkis“ siunčiamuose pranešimuose-sąskaitose skaitiklių rodmenys dar nepakeisti, nurodomi senųjų skaitiklių.

„Kadangi negalime deklaruoti sunaudoto vandens, skambinome į Butų ūkio įmonę išsiaiškinti. Tačiau mums buvo pasakyta, jog jie nieko nežino, reikia kreiptis į UAB „Ukmergės vandenys“. Rugpjūčio 14-ąją nuvažiavome į šią įmonę. Čia mus patikino, jog jie iš karto po keitimo naujų skaitiklių rodmenis perdavė UAB „Ukmergės butų ūkis“. Tad pasakyti, kodėl pranešimuose nurodomi seni rodmenys, negali.

Tą pačią dieną nuvykome į UAB „Ukmergės butų ūkis“. Nors buvo darbo diena, išsiaiškinti dėl nepakeistų rodmenų nepavyko. Patarė atvykti trečiadienį. Pikta, kad dėl kažkieno padarytos klaidos garbaus amžiaus žmogus yra siuntinėjamas iš vienos įmonės į kitą…“ – apmaudo neslėpė į redakciją skambinęs ukmergiškis.

UAB „Ukmergės butų ūkis“ Pastatų administravimo skyriaus vadovė Kristina Žukauskienė teigė, jog rugpjūčio 14 dieną nė vienas iš minėto buto savininkų nebuvo atvykęs į UAB „Ukmergės butų ūkis“ išsiaiškinti dėl susidariusios situacijos. Neva buvo užėjusi moteris, kuri neprisistačiusi, nenurodžiusi adreso, padrikai išsakė problemos esmę ir patikino, kad pagalbos kreipsis į rajono spaudą ir televiziją.

„Moteris buvo informuota, kad darbuotoja, kuri vykdo mokėjimų priskaitymus, šią dieną atostogauja, ir paprašėme ateiti kitą darbo dieną. Tačiau rugpjūčio 16-ąją taip pat nė vienas šio buto savininkų nesikreipė“, – atsiųstame atsakyme nurodė Pastatų administravimo skyriaus vadovė.

Ji paaiškino, jog šalto vandens skaitiklius vartotojams įrengia, keičia ir tai patvirtinančius aktus butų savininkams išduoda UAB „Ukmergės vandenys“.

„Keičiant skaitiklį akte privaloma fiksuoti senojo paskutinius ir pradinius naujojo apskaitos prietaisų parodymus, kuriais disponuoja vandens tiekėjas, – aiškino K. Žukauskienė. – UAB „Ukmergės butų ūkis“, šių įmonių sutarties pagrindu, teikia paslaugą administruojant priskaitymus ir mokėjimus už šaltą vandenį, pristatant mokėjimų pranešimus, o duomenis apie skaitiklių pakeitimus ar jų parodymus bei kitas pastabas dėl priskaitymų už šaltą vandenį privalo perduoti UAB „Ukmergės vandenys“. UAB „Ukmergės butų ūkis“ darbuotojai, vadovaujantis raštišku ar naudojant informacines technologijas, vandens tiekėjo pranešimu, atlieka priskaitymus vartotojams pagal gautus duomenis.

Problema atsirado todėl, kad iki pareiškėjo minimos datos UAB „Ukmergės butų ūkis“ negavo duomenų apie Draugystės gatvėje esančio namo buto savininko bei dalies kai kurių kitų butų savininkų butuose pakeistus šalto vandens skaitiklius ir jų rodmenis. Kadangi UAB „Ukmergė butų ūkis“ neturėjo nurodytai datai informacijos apie pakeistus skaitiklius ir skaitiklių aktuose užfiksuotus pakeitimo duomenis, todėl formuojamuose mokėjimo pranešimuose buvo nurodyta tuo metu turima informacija apie skaitiklių parodymus.“

Pasak Butų ūkio įmonės atstovės, nuo 2023 m. birželio UAB „Ukmergės vandenys“ įsidiegė tokią pačią programinę įrangą, kurią naudoja ir UAB „Ukmergės butų ūkis“, padedančią atlikti suvartoto vandens apskaitą, išrašyti gyventojams mokėjimo pranešimus, apdoroti duomenis apie gyventojų atliktus atsiskaitymus. Ši programinė įranga suteikia galimybę įvesti ir naujai įrengtų vandens apskaitos prietaisų rodmenis.

„Tikėtina, kad įvyko informacinių technologijų klaida, kuomet UAB „Ukmergės butų ūkis“ iš vandens tiekėjo negavo pranešimo apie konkrečiam vartotojui pakeistą apskaitos prietaisą bei naujus rodmenis. Siekiant išvengti naujos programos įdiegimo klaidų jos pritaikymo laikotarpiu, manome, kad UAB „Ukmergės vandenys“ galėtų raštu mūsų įmonei pateikti pranešimą apie skaitiklio bei duomenų pasikeitimą pas minimą vartotoją, apie tai informuodama paslaugos gavėją“, – teigė Pastatų administravimo skyriaus vadovė.

„Gimtajai žemei“ pasiteiravus, ar Draugystės gatvės gyventojas, kuris yra neįgalus ir pats negali atstovauti savo interesų, vėl turės vykti į UAB „Ukmergės vandenys“ ir prašyti, kad šios įmonės darbuotojai Butų ūkiui atsiųstų raštą, gavome dar vieną K. Žukauskienės pasirašytą atsakymą: „Informuojame, kad šiuo metu visų trijų įmonių UAB „Ukmergės butų ūkis“, UAB „Ukmergės vandenys“ ir UAB „Informatikos ir ryšių technologijų centras“ specialistai stengiasi kuo greičiau diagnozuoti trūkstamą skaitiklių keitimo informaciją.

Apie atnaujintus skaitiklių rodmenis buto, esančio Draugystės gatvėje, gyventojas bus informuotas asmeniškai.“

 

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Arūnas :
    Baltaduonį su Arlinskų, Ar jums įdomios žmonių bėdos? Kaip spręsit šitas problemas? ar tik atlyginimams pasodinti?
  • Klysti :
    žmogiška, dėl klaidos kaltinti informacines technologijas - dar žmogiškiau ...
  • Rima :
    Teko ir man susidurti su tokia situacija. Arogancija begaline darbuotoju. Atrodo, kad ismaldos atejai pas juos prasyti.Tai norisi paklausti, kam keiciate tuos skaitiklius jeigu paskui nesugebate visko sutvarkyti iki galo?
  • BOMBERIS :
    Lygiai tokia pati situacija buvo pas mane prieš keletą metų. Vargau tada su tais rodmenimis keletą mėnesių. Siuntinėjo mane nuo einošiaus pas keipošių, kol nepaskambinau butų ūkio direktoriui.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas