UAB „Narbutas International“ prašė Žiedo gatvėje, prie perėjos, įrengti sustojimo vietą autobusams.

Aktualijos, Naujausi

Saugaus eismo komisija visų prašymų patenkinti negali

Nijolė STUNDŽIENĖ

Praėjusią savaitę rajono savivaldybėje surengtas Saugaus eismo komisijos (SEK) posėdis. Jame svarstyti gyventojų pateikti prašymai, susiję su saugaus eismo užtikrinimu. Posėdį vedė SEK pirmininkas, rajono savivaldybės administracijos direktorius Darius Varnas, dalyvavo savivaldybės mero pavaduotoja Agnė Balčiūnienė, Ukmergės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, rajono Policijos komisariato, seniūnijų atstovai, Savivaldybės tarybos nariai, administracijos darbuotojai. SEK posėdžių dažnumas priklauso nuo gyventojų prašymų kiekio, tačiau jie vyksta ne rečiau kaip kas ketvirtį.

 

Teks kreiptis į Kelių direkciją

Į Saugaus eismo komisiją kreipėsi Pabaisko seniūnijos Antakalnio kaimo Draugystės gatvės gyventojai, kurie prašė įrengti greičio mažinimo kalnelius. Pasak į posėdį atvykusių šio kaimo atstovų, minėtoje gatvėje nėra nei apšvietimo, nei šaligatvių, nei pėsčiųjų takelio. Keliu eina daug vaikų, transporto judėjimas intensyvus, todėl dėl saugumo ir prašoma įrengti bent kelis kalnelius. Gyventojų pageidavimui pritarė ir Pabaisko seniūnijos seniūnas Renatas Kolka. Šis kelias, besidriekiantis per Antakalnio kaimą, priklauso Lietuvos kelių direkcijai, todėl gyventojai pirmiausia raštą pateikė rajono SEK, o gavę pritarimą, kreipsis į Kelių direkciją.

Nors Ukmergės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos viršininkas Dainius Vyšniauskas priminė, kad greičio mažinimo kalneliai sulėtina į iškvietimus skubančių tarnybų atvykimo laiką, vis tik, žinant, jog Pabaisko seniūnija turi savo gaisrinę komandą, pritarta gyventojų prašymui.

Posėdyje taip pat svarstytas Ukmergės rajono medžiotojų klubo „Miškininkas“ pirmininko prašymas inicijuoti tvoros nuo laukinių gyvūnų įrengimą kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis, atkarpoje nuo Bernotiškių kaimo iki Kalibato viensėdžio. Pasak posėdyje dalyvavusio Deltuvos seniūnijos seniūno Gintaro Radzevičiaus, šiais metais šioje vietoje į kelią iššoko 10 elnių, briedis, kelios lapės ir kiti migruojantys gyvūnai, kurie susidūrė su automobiliais. Seniūno teigimu, tvora minėtame ruože jau yra, tačiau ji baigiasi ties miško riba, o žvėrys migruoja ir per laukus. Reikėtų įrengti 6 km tvoros, po 3 km iš kiekvienos kelio pusės. Nors komisijos nariai pritarė, kad dėl saugumo tai reikėtų padaryti, tačiau minėtasis A6 kelias taip pat priklauso Kelių direkcijai. Kaip paaiškėjo, dar 2017 metais buvo kreiptasi dėl to paties, tačiau tuomet Kelių direkcija įrengė tik kelio ženklus, įspėjančius apie laukinius gyvūnus, o klausimą dėl tvoros žadėjo apsvarstyti ateityje.

SEK nagrinėjo Lyduokių seniūnijos seniūno Vytauto Toliūno prašymą perkelti kelio ženklus, žyminčius Lentvorų kaimo ribas. Pasak seniūno, ženklas pastatytas netinkamoje vietoje – net septyni namai lieka už jo, tarsi jie nepriklausytų šiam kaimui. Komisijos nariai pritarė prašymui, bet minėtasis kelias vėlgi priklauso Kelių direkcijai, todėl seniūnijai dėl to teks kreiptis į Vilnių.

Prašymams neprieštaravo

SEK svarstytas prašymas Ukmergėje, Gedimino gatvėje, už „Fokus Pica“ picerijos įrengti draudžiamuosius kelio ženklus „Sustoti draudžiama“. Mat picerijos klientai savo automobiliais užstato įvažiavimus į nuosavus kiemus. Posėdyje dalyvavęs vienas iš gyventojų sakė, kad dėl to jau ne kartą kreipėsi į policiją, bet pareigūnai juk negali šioje vietoje nuolat budėti. Privačių namų savininkai savo lėšomis buvo užbrėžę geltoną liniją, bet ženklinimas problemos neišsprendė, be to, žiemą juostos nesimato. SEK nariai sutiko šioje vietoje pastatyti draudžiamuosius kelio ženklus.

Sulaukta prašymo įrengti neįgaliųjų transportui skirtą stovėjimo vietą prie Vilniaus gatvės 94A daugiabučio namo. SEK nariai tam neprieštaravo.

Posėdyje nagrinėtas klausimas dėl kelio ženklų įrengimo Pabaisko seniūnijos Deltuvėlės kaime. Pasak šios seniūnijos seniūno R. Kolkos, pro kaimą, link Kopūstėlių važiuoja nemažai automobilių, be to, yra nauja įmonė, todėl gyventojai norėtų šiame kelyje apriboti greitį iki 50 arba 70 km per valandą. Nors tarp komisijos narių buvo abejojančių, ar verta statyti tokį ženklą, tačiau dauguma tam neprieštaravo. Gyventojams leista savo lėšomis įrengti kelio ženklą, draudžiantį važiuoti greičiau nei 70 km/val.

Draudimas problemos neišspręstų

Jau antrą kartą Saugaus eismo komisija svarstė Gruodžio 17-osios gatvės atstovų prašymą drausti nuo 22 iki 6 valandos automobilių statymą aikštelėje, esančioje prie Miesto stadiono. Pasak gyventojų, automobiliai minėta gatve važinėja dideliu greičiu, iš jų sklinda tranki muzika, į aikštelę automobiliais atvykstantis jaunimas drumsčia aplinkinių ramybę.

Tačiau posėdyje dalyvavęs rajono Policijos komisariato Reagavimo skyriaus viršininkas Vladas Butkus nenorėjo su tuo sutikti. Pareigūno teigimu, ši aikštelė – vienintelė vaizdo kameromis stebima nuošali vieta, kurioje gali burtis jaunimas, o gyvenamieji namai yra pakankamai toli. Kitose vietose, kur anksčiau rinkdavosi jaunimas – aikštelėse prie savivaldybės, prekybos centro „Senukai“, jau sustatyti ženklai, draudžiantys automobiliams stovėti nakties metu. Be to, kaip teigė savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos ir aplinkosaugos skyriaus vedėjas Aidas Dutkus, Jaunimo ir Gruodžio 17-osios gatvių sankryžoje yra įrengtas greičio mažinimo kalnelis. Taigi, bendru nutarimu nuspręsta, kad gyventojų prašomas draudimas problemos neišspręstų, o ateityje toje gatvėje planuojama griežtesnė greičio kontrolė.

Suabejojo, ar reikia geltonos linijos

UAB „Ukmergės šiluma“ prašė atlikti horizontalųjį ženklinimą geltona ištisine linija prie Miškų gatvės 45-ojo pastato. Bendrovė į ten esančią katilinę veža skystą kurą ir atseit negali įvažiuoti, neturi kur prisiparkuoti. Tačiau tam paprieštaravo savivaldybės administracijos Urbanistikos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Tadas Balžekas. Pasak jo, prie „Šilo“ progimnazijos ir taip nėra vietos automobiliams, be to, UAB „Ukmergės šiluma“ žadėjo kurą vežti pagal grafiką ir numatytomis dienomis prie įvažiavimo pastatyti eismą ribojančius atitvarus. Juos, išpumpavus kurą, vėl būtų galima patraukti. Šio klausimo svarstymas atidėtas, nes panaši situacija ir Klaipėdos gatvėje.

Aptarti papildomi prašymai

Rengiantis SEK posėdžiui buvo gauta dar keli prašymai, kuriuos paviešino A. Dutkus. Nors mieste stengiamasis apšviesti visas pėsčiųjų perėjas, kaip paaiškėjo, prie Pašilės progimnazijos perėja skendi tamsoje. Nuspręsta imtis priemonių ir šalia jos pastatyti apšvietimo stulpus.

Kauno gatvėje įrengus automobilių stovėjimo aikštelę, už 18-uoju numeriu pažymėto pastato buvo nupiešta geltona linija, draudžianti ten statyti automobilius. Tačiau užsnigus jos nesimato, todėl nuspręsta iš abiejų pusių pastatyti kelio ženklus „Sustoti draudžiama“.

Taip pat paviešintas UAB „Narbutas International“ prašymas Žiedo gatvėje, prie perėjos, įrengti sustojimo vietą autobusams, atvežantiems įmonės darbininkus. Neva transportas negali įsukti į aikštelę, esančią prie įmonės. Tuo suabejojęs Urbanistikos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas T. Balžekas sakė, kad neseniai vykdyta įmonės plėtra, atsirado antras įvažiavimas. O norint įrengti sustojimo vietą Žiedo gatvėje, reikia atskiro projekto. Juolab kad projektuojant Žiedo gatvę visi pasiūlymai derinti ir su UAB „Narbutas International“ atstovais. Tęsiant šios gatvės rekonstrukciją ateityje planuojama įrengti ir maršrutinių autobusų stotelę.

Posėdžio metu taip pat buvo pristatyti Darbininkų ir Pakalnės gatvių rekonstravimo bei Pušelės gatvės, Antakalnio I kaime, su įvažiavimu į sodų bendriją „Pušelė“ kapitalinio remonto projektai po gautų eismo saugumo audito pastabų.

AUTORĖS nuotr.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Niekur :
    Niekur negali. Koks skirtumas ar prie fabriko,ar mieste,ar uz miesto. Bausti tokius!
  • Prie Narbuto :
    Ar gali ant perėjos stovėti automobiliai?
  • nuodas :
    prie silo progimnazijos tikrai ziauru, kas liecia automobiliu stovejimo aiksteles. reiktu kordinaliai spresti problema. iki nelaimes vienas zingsnis..

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas