Asociatyvi nuotrauka.

Aktualijos

„Sodra“ atidarė trečią skambučių centrą

„Šiauliuose veikia naujas „Sodros“ informacijos centras, kurio konsultantai atsiliepia į klientų iš visos Lietuvos skambučius ir elektronines užklausas.

Kiti du tokie centrai veikia Panevėžyje ir Radviliškyje. Naujajame informacijos centre Šiauliuose dirba 35 specialistai, kurie telefonu 1883 teikia konsultacijas pensijų, išmokų ir įmokų bei kitomis socialinio draudimo temomis.

Skambinti galima trumpuoju numeriu 1883 – priklausomai nuo operatoriaus tarifų skambutis kainuoja nuo 1 iki 9 centų už minutę, arba +370 5 250 0883 – taikomi standartiniai operatorių tarifai, tai yra tokie patys kaip skambinant bet kuriuo kitu numeriu.

 Paskambinęs į informacijos centrą klientas gali pasirinkti jį dominančią temą iš sąrašo, kuris pateikiamas pagal prioritetus.

Pasirinkęs temą klientas laukia, kol bus sujungtas su pirmu atsilaisvinusiu konsultantu – eilę valdo informacinė sistema. Klientas taip pat yra informuojamas, kiek vidutiniškai jam gali tekti laukti, kol konsultantas atsilieps. Preliminarų laukimo laiką nustato programinė įranga, suskaičiavusi, kiek yra laukiančių klientų ir kokia vidutinė pokalbio trukmė. Klientas gali pasirinkti: laukti, paskambinti kitu laiku ar savo klausimą užduoti kitais informaciniais kanalais – pavyzdžiui, pateikti elektroninę užklausą.

Gyventojai gali taip pat parašyti „Sodrai“ elektroniniu paštu info@sodra.lt . Į klausimus elektroniniu paštu pateikiama tik bendro pobūdžio informacija. Šiuo kanalu besikreipiantys nesužinos asmeninės informacijos.

„Sodros“ informacijos centre po darbo valandų gyventojai turi galimybę paskambinti ir įrašyti rūpimą klausimą. Artimiausią darbo dieną su klientu susisiekia konsultantas ir pateikia atsakymus.

„G. ž.“ inform.

 

Palikite komentarą apie straipsnį

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas