Asociatyvi nuotrauka.

Įvairūs

Kaip saugiai ir greitai išsiųsti svarbią siuntą?

Įdedate daug pastangų, kad jūsų klientai turėtų puikią patirtį. Operatyvus siuntimo pristatymas vienas iš svarbiausių verslo aspektų. Patvirtinate užsakymus, pakoreguojate savo parduotuvę ir rašote el. laiškus, siekdami, kad klientai būtų patenkinti.

Bet jūs tikriausiai vis dar klausiate savęs, „kaip išsiųsti savo produktus klientams saugiai ir greitai“. El. prekyboje prekių siuntimas yra pagrindinė jūsų verslo dalis. Tai taškas, kai klientas pagaliau gali susipažinti su jūsų produktu asmeniškai, be to, tai gali būti didelė jūsų verslo sąnauda, atsižvelgiant į jūsų el. prekybos pristatymo strategiją.

Šiame vadove apžvelgsime pristatymo strategiją, produktų pakavimą, populiarių vežėjų naudojimą, stebėjimą ir draudimą, siuntimo išlaidų mažinimą ir pristatymo galimybes, susijusias su el. prekybos siuntimo integravimu.

Yra keletas pagrindinių dalykų, kurie sudaro pagrindą kaip pristatyti produktus savo klientams. Nors vėliau galėsite sugrįžti ir pakeisti kiekvieną iš jų, sužinoję daugiau, tai yra pagrindiniai sprendimai ir veiksmai, kurie sudaro jūsų aukšto lygio pristatymo strategiją.

Jūsų pristatymo įkainiai ir būdai

Ar ketinate visas siuntimo išlaidas perleisti savo klientams, ar pasiūlysite nemokamą arba vienodo tarifo pristatymą, kad padengtumėte dalį ar visas išlaidas? Kaip gausite užsakymus savo vietiniams klientams? Šio įrašo pabaigoje turėsite daugiau informacijos, kaip pasirinkti šį savo verslą.

Produkto svoriai

Norėdami supaprastinti el. prekybos užsakymų pristatymo procesą, išmatuokite ir atnaujinkite kiekvieno parduodamo produkto svorį. Nustačius šią informaciją apie el. prekybos siuntas, galėsite gerai suprasti visas išlaidas ir klientams pateikti tikslias kainas.

Pasirinkite pageidaujamą pakuotę

Nors reikia daugiau pasakyti apie tai, kokia pakuotė tinka jūsų produktams, ją pasirinkę galite įtraukti šią informaciją, kad galėtumėte apskaičiuoti tikslias siuntimo kainas.

Gaukite pakuotę

Galite užsisakyti nemokamą pakuotę iš kai kurių vežėjų, pvz., USPS, UPS ar DHL, arba investuoti į prekės ženklo pakuotes, jei tai yra jūsų strategijos dalis.

Nustatykite savo el. prekybos pristatymo įkainius ir būdus

Prieš pradėdami siųsti el. prekybos užsakymus, pirmiausia turėsite nuspręsti dėl pristatymo kainodaros strategijos. Yra keletas bendrų metodų, tačiau jūsų pasirinkimas visada turėtų būti pagrįstas jūsų verslo finansiniais rodikliais.

Reklama

Palikite komentarą apie straipsnį

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas