Asociatyvi nuotrauka.

Nuomonių telefonas

Pritrūko mandagumo

Nijolė STUNDŽIENĖ

Į redakciją kreipėsi Dukstynos mikrorajone gyvenanti moteris, kuri dažniausiai apsiperka Anykščių gatvėje esančioje „Maxima“ parduotuvėje. Čia ji užsuko ir gegužės 31 dieną, nusipirko pusę kilogramo šviežių bulvių. Grįžusi namo pirkėja neva pajuto sklindantį nemalonų kvapą. Atrišus maišelį paaiškėjo, jog bulvės atsiduoda benzinu. „Nutariau grįžti į parduotuvę ir pasikalbėti su vedėja, paaiškinti jai, kad tokios bulvės gali būti kenksmingos, gal jų net negalima pardavinėti. Tačiau netrukus pasirodžiusi darbuotoja buvo labai nemandagi, nepatenkinta. Pareiškė, kad ji neprivalo uostyti visų prekių, ir pasiuntė mane prie kasos atsiimti pinigų“, – kalbėjo senolė. Ir pridūrė, jog kasoje dirbusi pardavėja bandė paaiškinti, atseit bulvės vežamos maišuose, kurie turi kvapą.

Ukmergiškė teigė, kad po šio incidento – vedėjos grubios reakcijos, ji pasijuto įžeista. Moteris taip pat sakė, jog paskutiniu metu šioje parduotuvėje labai suprastėjo visi produktai, dažnai jie būna pasenę, neišvaizdūs.

Komentuodama šią situaciją „Maxima LT“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė sakė: „Atsiprašome pirkėjos dėl patirtų nepatogumų. Šviežio derliaus bulvės iš Graikijos atkeliauja lininio audinio (meškavinos) maišuose, kurie sudaro sąlygas bulvėms kvėpuoti. Jūsų minimas skundas dėl bulvių – pirmas toks. Bulvių, kaip ir kitų mūsų asortimento prekių, kokybė tikrinama reguliariai. Tai atliekame ne tik mes patys, bet ir Maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai. Nesame gavę jokių pastabų. Po klientės skundo patys dar kartą patikrinome šioje parduotuvėje esančias bulves – ši šakninė daržovė skleidžia žemės ir drėgmės kvapą, kaip ir turėtų būti.“

E. Dapkienė taip pat pridūrė, jog reaguojant į pirkėjos išsakytas pastabas su parduotuvės kolektyvu buvo kalbėta ir apie aptarnavimo kokybę. „Kliento patirtis parduotuvėje yra vienas iš itin svarbių dalykų, į kuriuos nuolat investuojame ir tobuliname. Dėl to esame dėkingi pirkėjams už jų atsiliepimus, nes jie padeda mums gerinti aptarnavimo kokybę“, – aiškino „Maxima LT“ atstovė.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • pirkėja :
    Žiedo gt.maximoje nuskanavus įpakuotos šalto rūkymo mėsos kainą, kaina neatitiko kainos nurodytos ant pakuotės . Pasiteiravus informacijos skyriuje pardavėjos, kodėl taip yra, kodėl skanuoja daugiau, ši nepatenkinta savo kolegei išrėžė, kad grąžintų man tą centų skirtumą ir pasakė, kad užsidirbs tuos keliasdešimt centų. Pasakiau,kad svarbiausia, kad jūs pažiūrėtumėte ir sutvarkytumėte šį kainų skirtumą, kad kitiems taip pat nebūtų kainų skirtumo prie kasos rodomos ir ant pakuotės esamos kainos. Nieko pikto nepasakyta, tačiau piktai sulaukta atsakymo.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas