Asociatyvi nuotrauka.

Naujausi, Nuomonių telefonas

Banko kortelės atsiėmimą apsunkino pasikeitęs telefono numeris

Loreta EŽERSKYTĖ

„Nuomonių telefonu“ kreipęsis Ukmergės gyventojas skundėsi, jog jam nepavyksta susikalbėti su Luminor banku: „Pasibaigė mano banko kortelės galiojimo laikas. Telefonu kreipiausi į banką norėdamas užsakyti naują kortelę. Kadangi esu garbaus amžiaus, man jau 80 metų, pageidavau kortelę gauti paštu arba atsiimti Ukmergėje, Vytauto g. 12, kur veikia banko skyrius. Deja, man buvo paaiškinta, jog tokios galimybės nėra, nes aš neva paskambinau ne iš to numerio, kurį kažkada buvau nurodęs. Todėl kortelė man gali būti išduota Vilniuje arba Kaune. Ukmergėje esą teikiamos tik konsultacijos, kitos banko operacijos čia neatliekamos. Bandžiau aiškinti, jog kaip savo kontaktą buvau nurodęs laidinio telefono ryšio numerį, o dabar to telefono jau neturiu. Į banką skambinau ne vieną kartą, maniau, jog kažko nesupratau, bet atsakymas tas pats – naujos kortelės turiu atvykti į Vilnių arba Kauną. Man vienam ši kelionė būtų per sunki, turėtų kažkas lydėti. Niekaip negaliu suprasti tokios banko tvarkos, kai papildomus sunkumus klientui sukelia pakeistas asmeninio telefono numeris…“

Skaitytojo išsakytas mintis perdavėme Luminor Bank AS Lietuvos skyriui. Komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė paaiškino, kad visgi buvo rastas būdas, kaip padėti garbingo amžiaus žmogui atsinaujinti kontaktus ir užsakyti naują kortelę.

„Įprastomis aplinkybėmis „Luminor“ banko mokėjimų kortelę galima aktyvuoti prisijungus prie interneto banko arba paskambinus bendruoju telefonu. Šiuo metu kliento nurodytas telefono numeris yra viena iš kliento identifikacijos dalių, todėl, jei klientų bazėje esantis telefono numeris nesutampa su tuo, iš kurio klientas skambina, telefonu suteikti paslaugos negalime. Tačiau ir tokiu atveju kliento kontaktiniai duomenys gali būti atnaujinami per internetinę bankininystę. Atnaujinus kontaktinius duomenis, mokėjimo kortelę galima aktyvuoti ir telefonu“, – galiojančią tvarką komentavo komunikacijos vadovė.

Pasak I. Baltrušaitienės, „Luminor“ bankas turi klientų konsultavimui skirtas susitikimų erdves Ukmergėje, Telšiuose ir Marijampolėje: „Šiose erdvėse yra įranga, leidžianti klientui su vaizdu prisijungti prie nuotolinių banko konsultacijų, čia klientai konsultuojami kreditų ir taupymo klausimais, klientams padedama naudotis kasdienėmis paslaugomis interneto banke. Tam klientas turi atvykti, turėdamas prisijungimus prie interneto banko, ir tuomet kartu su klientu internetinėje bankininkystėje gali būti atliekami pavedimai, atnaujinami duomenys ar aktyvuojama mokėjimo kortelė.“

Komunikacijos vadovės teigimu, konkrečiu Ukmergės gyventojo atveju problemą apsunkino tai, kad klientas nesinaudoja interneto banku, o jo kontaktinis identifikavimo numeris buvo pasikeitęs: „Tačiau šioje nestandartinėje situacijoje bankas sprendimą rado – banko darbuotojas padės atnaujinti duomenis ir užsakyti naują kortelę „Luminor“ susitikimų erdvėje Ukmergėje.“

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Varguolis :
    Paprasčiau būtų į normalesnį banką pereiti. Pavedimai labiausiai vilkinami ko gero, kol iskaito pinigus iš kito banko...

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas