Stovyklautojus lydėjo gera nuotaika.

Naujausi, Sveikata

10 dienų kitaip – sveikatingumo stovykla ,,Senjorai“

Nijolė STAKĖNIENĖ

Lietuvos pagyvenusių žmonių asociacijos Ukmergės skyriaus iniciatyva valdybos narės Genovaitės Navikienės suburta 49 ukmergiškių senjorų grupė rugsėjo pradžioje 10 dienų praleidome Palangos sveikatingumo centro stovykloje „Senjorai“.

Mus pasitiko ir visas tas dienas žinių, sveikatinimosi keliu vedė Palangos sveikatingumo centro vadovas Aleksas Patapavičius.

Rytai prasidėdavo mankšta mokyklos stadione, maudynėmis jūroje. Po to pusryčiai – gardi košė ir arbata. Pasistiprinus – ėjimas su šiaurietiškomis lazdomis, iš pradžių taisyklingų judesių mokė sporto treneris Ramūnas, o vėliau parko takeliais ir pajūriu keliavome savarankiškai. Vidurdienį pietums – sriuba, ir pasiimdavome davinuką vakarienei.

Po pietų vyko įvairios paskaitos – apie sveikatą, mitybą, pamokymai, ką ir kaip daryti šiuo keistu mūsų visų gyvenimo laikotarpiu. Užsiėmimus vedė stovyklos vadovas bei profesionalūs lektoriai ir gydytojai Valdemaras Anužis, Vilhelmas Džiugelis, Laura Pečeliūnienė.

Vakarai buvo laisvi, todėl juos kiekvienas leido, kaip širdis geidė. Šalia kasdienės rutinos buvo ir smagių momentų: susipažinimo vakaras viešbučio salėje su arbata ir dainomis, nuostabi ekskursija po Palangą su Gidų gildijos pirmininko pavaduotoju, užkietėjusiu žemaičiu ir tikru kurorto patriotu Arūnu Šateika. Jo parodyti objektai ir pasakojimai apie juos padėjo pamatyti miestą kitoje šviesoje.

Sulaukėme ir mūsų kraštiečio Roko Galvono dovanos – kvietimo apsilankyti viloje „Auska“. Ten vyko malonus pabendravimas ir susipažinimas su tuo, kas ilgai buvo po „devyniomis spynomis“. Po ekskursijos žavėjomės ukmergiškio Roko iniciatyvumu, gebėjimu atkurti ir išlaikyti praeities vertybes bei kūrybiškumu plėtojant verslą.

Laisvu laiku taip pat mėgavomės Palangos miesto baseinu su keliomis pirtimis ir visokiais kitokiais malonumais. Keletą vakarų praleidome kavinėje, kurioje dainuoja Vitalija Katunskytė. Skambant mūsų jaunystės dainoms taip šokome, kad praeiviai sustodavo pažiūrėti, nejau senjorai šitaip gali? Gali, mielieji, gali, tik nereikia leisti dūšiai apsamanoti.

Penktadienio pavakary Palanga šurmuliuoja, mes taip pat traukėme prie tilto, kur grožėjomės vykusiu akrobatinio skraidymo šou. Trys lėktuvai dangaus mėlynę raižė įvairiausiomis figūromis. Palydėjome saulę į mėlyną jūrą ir atsisveikinome su Palanga.

Už įsimintiną kelionę, įgytas žinias, patirtis, geras emocijas dėkojame Pagyvenusių žmonių asociacijos Ukmergės skyriaus pirmininkui Stanislovui Laurinavičiui, valdybos narei G. Navikienei, įdėjusiems daug laiko ir energijos organizuojant tokio didelio būrio senjorų, besirūpinančių savo sveikata, išvyką į sveikatingumo stovyklą. Ačiū visiems, buvusiems drauge.

Pajūryje vyko taisyklingų judesių su šiaurietiškomis lazdomis pamokos.