Įvairūs

SEO yra Melas – Tiesa apie šią pramonės šaką

Kasdien lankausi daugybėje SEO ir interneto rinkodaros forumų, kuriuose dažnai diskutuojama apie SEO pramonę ir etiką. Dalyvaujant daugelyje tokių diskusijų tapo tikrai akivaizdu, kad pagrindinės problemos kyla dėl to, kad nėra dviejų vienodų SEO įmonių ir nėra vieningos metodikos.

Labai sunku daryti pareiškimus apie visą šią pramonės šaką, nes diskutuotina, kas tiksliai yra „SEO“. Pridėjus tai, kad dauguma SEO bendrovių savo metodiką ir kampanijų strategijas laiko paslaptyje, turime situaciją, kai kiekviena bendrovė yra visiškai skirtinga ir pasiekia labai skirtingų rezultatų.

SEO faktai

1 faktas: Nėra vieningos SEO metodikos. Vikipedijoje SEO iš tikrųjų apibrėžiamas kaip srauto iš SERP į svetainę didinimo procesas. Žinoma, kaip tai padaryti, yra tikrasis klausimas, dėl kurio kyla diskusijos.

2 faktas: SEO kampanijos veiksmingumas priklauso nuo svetainės struktūros, svetainės turinio, raktinių žodžių, naudojamos metodikos ir svetainės populiarumo. Svetainė negali tiesiog užimti vietos pagal bet kokį atsitiktinį raktažodį. SEO taip pat nėra vudu. Tai logika, problemų sprendimas ir interneto rinkodara. Jei jūsų svetainė nesuteikia jokios vertės naudotojams, ji tikriausiai nebus reitinguojama.

3 faktas: Kai kurie „SEO“ optimizuoja, o kai kurie manipuliuoja paieškos sistemomis. Žinoma, visa tai reklamuojama kaip SEO. Neetiškas optimizavimas užtikrina rezultatus bet kokia kaina ir visada yra trumpalaikis (paprastai baigiasi uždraustu domeno vardu). Etiškas optimizavimas atveria svetainę paieškos sistemoms ir teikia ilgalaikę naudą.

4 faktas: Dauguma SEO įmonių gauna pinigus nepriklausomai nuo to, ar jūsų svetainė užima kokias nors pozicijas, ar ne. Deja, taip yra šioje pramonės šakoje. Dauguma SEO įmonių įgyvendina A, B ir C punktus ir pereina prie kito kliento. Tikėkimės, kad svetainė užims pozicijas. Jei ne, jos visada turi daugiau klientų.

5 faktas: Dauguma SEO įmonių naudoja ir etiškas, ir neetiškas vidinių nuorodų strategijas. siekdamos gauti kuo didesnį pelną, SEO įmonės labai dažnai perka masines nuorodas iš Indijos, nuorodas šlamšto / skraperių svetainėse arba parduoda didelius katalogų pateikimo paketus. Taip pat įprasta, kad SEO įmonės į gaunamąsias nuorodas investuoja didžiules sutarties sumas, kad kompensuotų prastą svetainės optimizavimo kokybę.

SEO imonių veikla

Nemanau, kad būtų sąžininga apibūdinti visą pramonę, neišsiaiškinus, kas joje yra blogai ir kaip SEO įmonės gali tai įveikti. Taigi kaip tiksliai nustatyti, kas šioje pramonės šakoje yra gerai ir kas blogai? Jau daugiau kaip 10 metų dirbu  konkrečiai su SEO pramone – beveik 4 metus, todėl mačiau didžiųjų SEO bendrovių vidinę veiklą ir dirbau su klientais, kurie nudegė dėl ankstesnių SEO kampanijų. Atsižvelgdamas į daugybę pranešimų internete ir diskusijų forumuose, kuriuose kalbama apie tas pačias pagrindines problemas, sudariau dažniausiai pasitaikančių problemų sąrašą.

SEO problemos

1 problema: atsakomybė už rezultatus

Ne paslaptis, kad didžioji dauguma SEO įmonių neprisiima jokios atsakomybės už rezultatus. Faktas, kad jokia SEO įmonė negali garantuoti rezultatų (o jei garantuoja, ji jums meluoja). Taip pat faktas, kad klientas rizikuoja išleisdamas pinigus SEO įmonei, kuri iš esmės sako: „Padarysime, ką galime“. SEO įmonės tiesiog garantuoja, kad atliks svetainės „optimizavimo“ darbą, tačiau neatskleidus visos jų metodikos, už ką konkrečiai klientas moka? Realiai SEO auditas gali padėti nurodyti klaidas visi kiti faktoriai bus sunkiai apskaičiuojaimi.

Jokia kita pramonės šaka neparduoda produkto be jokių garantijų ir konkretaus darbų, kurie bus atlikti, sąrašo. Žinoma, SEO darbas iš esmės yra informacijos pardavimas ir metodikos specifikos išsaugojimas yra svarbus, tačiau slaptumo ir atsakomybės už rezultatus derinys iš tiesų daro SEO kampanijas rizikingas. Taigi, kaip SEO įmonė gali sumažinti kliento riziką ir suteikti geriausios kokybės paslaugas?

1 atsakymas: skatinamąja kainodara pagrįsta kainodara

Vienintelis realus būdas sumažinti kliento finansinę riziką – pasidalyti riziką. Taikydama skatinamąją kainodarą, SEO įmonė gali imti tam tikrą procentinę visos sutarties dalį (tarkime, 70 %) savo intelektinei nuosavybei ir laikui padengti, o likusią sutarties kainos dalį (likusius 30 %) skirti skatinamosioms priemonėms už sėkmę.

 Žinoma, paskatos ir jų procentinė dalis sutartyje būtų visiškai reliatyvios, priklausomai nuo kampanijos. Šis pirmas žingsnis dalijantis rizika užtikrina klientą, kad įmonė tiki savo metodika, ir dalį finansinės kampanijos naštos užkrauna SEO įmonei. Tačiau šiuo metu labai nedaug SEO įmonių nori dalytis rizika ir imti vienodą kainą nepriklausomai nuo to, ar klientas gauna aukščiausias pozicijas, ar negauna jokių pozicijų (arba galbūt net žemesnių pozicijų).

2 problema: neetiškas optimizavimas

Deja, neetiškas (arba juodasis) optimizavimas vis dar labai paplitęs internete. Taip pat gaila, kad „SEO“ klaidingai painiojamas su „Blackhat SEO“. Tai vis dar yra didžiausia SEO įmonių problema. Sakyti, kad visos SEO įmonės užsiima „blackhat“ optimizacija, yra tas pats, kas sakyti, kad visi, kurie siunčia elektroninius laiškus, yra spameriai. Blackhat optimizavimas apskritai nėra optimizavimas… tai yra manipuliavimas paieškos sistemomis. Kadangi su aukščiausiomis pozicijomis susiję tokie dideli pinigai, neetiško SEO ir paieškos sistemų šlamšto rinka visada bus. Kol įmonės nesupras, kas yra etiška, o kas neetiška, ir nenustos remti šių juodosios SEO optimizavimo įmonių, jos ir toliau klestės. Dėl to blogai atrodo visa pramonė ir tai neatspindi gerų SEO bendrovių etikos. Blackhat užtikrina greitus, trumpalaikius rezultatus, tačiau niekada nėra geras pasirinkimas ilgalaikėje perspektyvoje.

2 atsakymas: etiškas optimizavimas

Nėra greito ir paprasto sprendimo, kaip išspręsti blackhat optimizavimo dėmę SEO pramonei. Visiems rinkodaros skyriams siūlyčiau ištirti optimizavimo būdus ir pasidomėti, kokie būdai yra neetiški. Nė viena SEO bendrovė nesiruošia sakyti, kad atlieka neetišką optimizavimą. Taip pat nederėtų iš karto pasitikėti įmone ar produktu vien pagal jų reitingus. Neetiškas optimizavimas tikrai užtikrina reitingus… tik ne ilgam.

Taip pat būtų naudinga, jei pagrindinės paieškos sistemos būtų atviresnės ir prieinamesnės SEO bendrovėms. Šiuo metu didžiosios paieškos sistemos ir SEO bendrovės tarpusavyje nebendrauja ir yra užmezgusios savotiškus meilės ir neapykantos santykius. Dėl to daugelis etiškų SEO įmonių pamažu persikėlė į tamsią teritoriją. Etiško optimizavimo tikslas – padaryti svetaines lengviau prieinamas varikliams ir padėti pagerinti variklio paieškos rezultatus. Problema ta, kad paieškos sistemos dažniausiai visas SEO įmones suplaka į vieną krūvą taip pat, kaip ir neinformuoti naudotojai: manipuliacijos paieškos sistemomis. Tai paprasčiausiai nėra tiesa. Paieškos sistemos nenori atskleisti, ką jos laiko neetiškais veiksmais, nes tai iš esmės reikštų, kad jos pateikia savo algoritmų spragų sąrašą, kuriuo „juodosios“ SEO įmonės galėtų toliau manipuliuoti, tačiau apibrėžtas sąrašas, „ko nedaryti“, suteiktų galutinį sąrašą įmonėms, ieškančioms SEO įmonės.

Pagrindinės etiško optimizavimo taisyklės

Bet kuri kampanija, kurioje nesilaikoma toliau nurodytų taisyklių, užsiima neetiškais optimizavimo būdais ir jos reikėtų vengti.

1.) Tai, ką mato naudotojas, ir tai, ką mato paieškos sistema, turėtų būti visiškai vienodi. Nieko neslėpkite.

2.) Jūsų raktiniai žodžiai (ir iš to išplaukiantis optimizavimas) turėtų tiksliai atspindėti puslapio turinį. 3. Raktiniai žodžiai visada turėtų atspindėti tai, apie ką yra jūsų svetainė.

3.) Nekurkite puslapių tik paieškos sistemoms. Svetainė visada turėtų būti skirta abiem auditorijoms (naudotojams ir paieškos sistemoms). Tenkinti tik naudotojų poreikius – štai kodėl būtina optimizuoti. Optimizavimas, skirtas tik paieškos sistemoms, yra per daug juodas optimizavimas.

4.) Nedalyvaukite manipuliacinėse nuorodų schemose, pavyzdžiui, nuorodų ūkiuose, masinėse nuorodose, trikampių nuorodose ar bet kokiose kitose neetiškose manipuliacijose „Google PageRank“ ar nuorodų autoritetu. Įeinančios nuorodos turėtų būti susijusios su jūsų svetainės turiniu, taip pat visada turėtumėte žinoti, kas ir iš kur pateikia nuorodas į jus.

3 problema: surinkimo linijos / programinės įrangos SEO

Augant SEO pramonei, atsirado ir SEO automatizavimas. Absoliučiai pirmas dalykas, kurį turėtų žinoti bet kuris potencialus SEO klientas, yra tai, kad visos veiksmingos SEO kampanijos yra užsakomosios. Nėra kontrolinio sąrašo elementų, kurie kiekvienoje svetainėje veiktų lygiai taip pat. Jei SEO įmonė teigia, kad yra, vadinasi, ji neatlieka visiško optimizavimo, o kampanija yra minimali. Gera optimizavimo kampanija optimizuoja svetainės architektūrą, teksto turinį ir kodą. Surinkimo linijos SEO neatsižvelgia į unikalius svetainės poreikius ir (arba) dizainą ir netgi gali užsiimti juodąja optimizacija. Ypač atidžiai reikėtų pažvelgti į SEO programinę įrangą. Iš tikrųjų yra tik du dalykai, kuriuos SEO programinė įranga galėtų atlikti ir kurie tiktų bet kuriai svetainei: „Doorway“ puslapiai (rodantys varikliams vienus dalykus, o naudotojams – kitus; tai yra neetiška) arba puslapių sistema, sukurta tik paieškos varikliams (dažnai vadinama informaciniais puslapiais arba informaciniais puslapiais ir susieta nuošalioje puslapio dalyje). „Doorway“ puslapiai yra 100 % neetiški, o informaciniai puslapiai yra pilkojoje zonoje. Nė vienas iš šių dviejų metodų nesprendžia svetainės architektūros, tinkamos raktinių žodžių analizės ar veiksmingo teksto turinio klausimų. Toliau pateiktose nuorodose pateikiami internete laisvai prieinamos automatizuotos SEO programinės įrangos pavyzdžiai. Visose nuorodose yra „nofollow“, kad svetainės negautų įeinančių nuorodų kredito iš mūsų svetainės. Šių svetainių „TreeHouse SEM“ nerekomenduoja.

3 atsakymas: Pasirinktinė kampanija ir vertinimas

‘SEO programinė įranga’ gali būti pigi ir prieinama, tačiau gausite tai, už ką mokate. Bet kokia kampanija, kuri ketina šluoti papildomus puslapius, yra tiesiog parduoti jums nuorodas, NĖRA veiksminga SEO kampanija. Bet kokia SEO kampanija, kuri tiesiog liepia į svetainę pridėti kelis „optimizuotus“ puslapius, nebus optimali. Jei gatvės automobilį norėtumėte paversti lenktyniniu automobiliu, prie jo paprasčiausiai nepridėtumėte lenktyninių juostų. Nemanykite, kad kelių puslapių, skirtų atsitiktiniams raktažodžiams, įkėlimas į svetainę yra tas pats, kas tikra SEO kampanija.

Jei SEO bendrovė nesusės ir nepasikalbės apie jūsų svetainės išdėstymą, architektūrą ir tikslą, vadinasi, ji neteikia aukščiausios kokybės paslaugų. Atminkite, kad didžioji dauguma „SEO programinės įrangos“ yra skirta arba kurti įeinamuosius / nukreipiamuosius puslapius, arba paprasčiausiai pateikti duomenis apie jūsų svetainę (duomenis, kurie jau yra nemokami visiems internete). Gerose SEO kampanijose atsižvelgiama ir į naudotoją, ir į paieškos sistemas, o ne į vieną ar kitą. SEO bendrovė turėtų puikiai išmanyti naudotojo patirtį ir optimizavimą paieškos sistemoms ir juos derindama sukurti kampaniją, kuri užtikrintų geriausią investicijų grąžą. Galutinis tikslas visada turėtų būti rezultatai ir (arba) pardavimai. Daugybės netikslinio srauto pritraukimas dažnai lemia itin aukštą apyvartos rodiklį ir labai mažą potencialių pirkėjų konversiją.

Išvada

Atlikite tyrimą. Išsiaiškinkite, ko norite iš optimizavimo kampanijos, o tada užduokite tinkamus klausimus. Įsitikinkite, kad pardavimo atstovas, su kuriuo kalbate, žino, ką parduoda. Jei jie to nežino, jie tikrai nėra tas asmuo, iš kurio reikėtų gauti informacijos. Daugelis SEO įmonių taiko kieto pardavimo taktiką, o atstovai ne itin gerai išmano tai, ką parduoda. Užduokite šiuos klausimus ir sužinokite, ką jie gali pasakyti.

1.) Kaip vertinate raktinius žodžius? Jei SEO įmonė tiesiog optimizuoja pagal bet kokius raktažodžius, kuriuos jai atsiunčia klientas, SEO kampanija prasideda nuo labai netvirto pagrindo. Reikėtų atlikti raktinių žodžių analizę, kurioje atsižvelgiama į paieškų skaičių visose pagrindinėse paieškos sistemose ir santykinę tų terminų konkurenciją. Taip pat reikėtų palyginti svetainę su raktažodžiais ir nustatyti, ar jie vienas kitą palaiko.

2.) Ar planuojate kurti puslapius, skirtus būtent raktažodžiams? Nukreipiamieji puslapiai ir durų puslapiai nėra veiksmingos ilgalaikės SEO galimybės. SEO bendrovėms jie patinka, nes joms nereikia liesti likusios svetainės dalies ir labai lengva tiesiog pridėti pleistrų, užuot atlikus operaciją.

3.) Ar mano SEO kampanija taip pat padės pagerinti svetainės naudotojų patirtį? Tinkama svetainės architektūra ir patogumas neatsiejami nuo SEO ir padeda padidinti investicijų grąžą. Turėtumėte norėti pritraukti naują srautą ir jį konvertuoti.

4.) Ar mano pajamų modelis turi įtakos raktinių žodžių pasirinkimui ir optimizavimui apskritai? Bet kuri SEO įmonė, kuri neoptimizuoja pagal tikslinę auditoriją, NEGALI teikti veiksmingiausios kampanijos. Elektroninės prekybos svetainė, vykdanti prekybą lyginamiesiems pirkėjams, norės stipriai optimizuoti pagal produktų pavadinimus ir modelių numerius. Internetinis žurnalas, norintis pritraukti nuolatinį lankytojų srautą, norės optimizuoti pagal straipsnių temas ir konkrečias temas. Vietinės įmonės norės optimizuoti pagal geografiškai orientuotus raktažodžius.

5.) Noriu optimizuoti savo svetainę, bet nenoriu keisti esamo turinio ar išdėstymo… kaip galėtumėte tai padaryti? Bet kuri SEO įmonė, kuri sako, kad tiesiog pridės nukreipimo puslapius arba paslėps tekstą, parduoda „juodąją“ reklamą. Tai grįžta prie ankstesnės analogijos. Iš tikrųjų sakote, kad turite automobilį, kurį norite modifikuoti, kad būtų labai greitas, bet nenorite keisti variklio, o mechanikas paprasčiausiai prideda bėgių juostas ir ima iš jūsų visą kainą.

Reklama

Palikite komentarą apie straipsnį

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas