Naujausi, Nuomonių telefonas

Reikia skambinti bendruoju pašto telefonu

Genovaitė KAZIELIENĖ

Į redakciją trečiadienį paskambinusi siesikietė kalbėjo, jog jai prireikė labai skubiai išsiųsti registruotą laišką. Kadangi miestelyje paštas panaikintas, dėl to gyventojai turi kreiptis į laiškininkę. „Kad ji užeitų ir paimtų laišką, antradienio vakare skambinau gal kokius penkis kartus, tačiau niekas nekėlė ragelio. Trečiadienio rytą dar skambinau, bet vėl niekas neatsiliepė. Pagalvojusi, kad gal ne tuo telefono numeriu skambinu, pasitikslinau, ar laiškininkės numeris nepasikeitęs, man buvo pasakyta, kad toks pat. Nežinodama, kaip susisiekti su šia pašto darbuotoja, parašiau laiškelį, kad ji paskambintų man į duris, ir priklijavau prie pašto dėžutės. Pamačiusi raštelį, laiškininkė iš tiesų užėjo į kiemą, jai padaviau laišką“, – pasakojo moteris.

Ji taip pat sakė, kad pasiteiravus, kodėl laiškininkė nekėlė ragelio, ši paaiškino, jog sulaukianti daugybės skambučių. Jos darbo laikas – nuo 8 iki 16 valandos, o nedarbo metu ji norinti ilsėtis. „Aš laiškininkę visiškai suprantu, nes kiekvienas turi teisę į poilsį, taip pat ir tai, kad neatsiliepia darbo metu – ji viena aptarnauja visą Siesikų seniūniją, paštą išvežioja automobiliu. Vairuojant būtų sudėtinga dar ir kalbėti telefonu. Įdomu, ar laiškininko pareigybėje yra įrašytas punktas, kad jis privalo atsiliepti telefonu? Jei to nėra, vadinasi, už bendravimą telefonu nėra mokama, dėl to darbuotojai nesuinteresuoti tai daryti. Pašto vadovams reikėtų susimąstyti, kaip gerinti susisiekimą su laiškininkais“, – dalijosi mintimis siesikietė.

Skaitytojos mintis perdavėme AB Lietuvos paštui. Gavome tokį Komunikacijos departamento vadovės Ugnės Bartašiūtės atsakymą: „Siekiant užtikrinti kokybiškas pašto paslaugas, o kartu ir gyventojų patogumui, jau daugiau nei metus Siesikų miestelį aptarnauja mobilusis laiškininkas. Jis visas įprastas pašto paslaugas atveža tiesiai klientui į namus: priima ir įteikia laiškus bei siuntas, įskaitant ir registruotus, išmoka pašalpas bei pensijas, priima mokesčius, be to, pas šį laiškininką galima užsisakyti prenumeratą, nusipirkti pašto ženklų, vokų ar kitų įvairiausių prekių.

Norint išsikviesti mobilųjį laiškininką, reikia skambinti bendruoju Lietuvos pašto telefonu 8 700 55 400, tuomet laiškininkui vidinėje sistemoje sukuriama užduotis ir kitą dieną jis atvyksta pas klientą.

Kartais mobilieji laiškininkai būna geranoriški ir aptarnaujamos apylinkės gyventojams duoda savo asmeninį telefono numerį – jie to daryti neprivalo, tiesiog nori būti geri savo klientams.

Nepaisant to, prašome gyventojų mobiliuosius laiškininkus išsikviesti bendruoju telefonu – taip ir laiškininkui lengviau planuotis darbo dieną, o ir gyventojai gali skambinti ne tik laiškininko darbo metu – bendruoju telefonu klientų skambučiai priimami visomis darbo dienomis 8–19 val., šeštadieniais 9–16 val.

Kaip skaitytoja ir mini, mobilieji laiškininkai dirba antradieniais-šeštadieniais nuo 8 iki 16 val. Darbo metu jie visuomet stengiasi atsiliepti į skambučius, kartais to negali padaryti, nes tuo metu aptarnauja gyventoją arba vairuoja automobilį, todėl prašome skambinti bendruoju Lietuvos pašto numeriu.

Taip pat norime priminti, kad Siesikuose antradieniais-šeštadieniais, adresu Draugystės g. 2A, 10.00–10.15 val. mobilusis laiškininkas aptarnauja gyventojus vietoje – ten taip pat galima išsiųsti registruotus laiškus bei gauti kitas įprastas pašto paslaugas.“

Palikite komentarą apie straipsnį

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas