Asociatyvi nuotrauka.

Įvairūs

Kaip efektyviau naudotis dviračiu treniruokliu?

Sportuojant dviračiu treniruokliu galima sudeginti daug kalorijų. Be to, taip skatinamas širdies darbas, greitinama medžiagų apykaita ir išvengiama didelio krūvio sąnariams. Tačiau treniruotės dviračiu namuose gali būti dar efektyvesnės. Tereikia žinoti keletą triukų, kaip taisyklingai juo naudotis.

Tinkamai naudokite vairą (rankenas)

Viena iš dažniausių klaidų, kurią daro besinaudojantys dviračiu treniruokliu, yra ta, jog jie stipriai pasilenkia virš vairo. Tačiau taip sumažėja kojų jėga, tenkanti pedalams, be to, neišnaudojamas rankų ir korpuso potencialas. Trumpiau tariant, beveik kiekvienas kūno raumuo nėra tinkamai apkraunamas. Tai lemia mažesnį treniruotės metu sudegintų kalorijų kiekį.

Norint efektyviau naudoti dviračio vairą, reikėtų įsivaizduoti, kad jį tarsi traukiate į save, kartu įtempdami korpusą ir apatinę kūno dalį. Jei vis tiek per daug pasilenkiate virš vairo (rankenų), pabandykite jį pakelti aukščiau. Tai gali padėti perkelti svorio centrą link sėdynės. Šiuolaikinis dviratis treniruoklis leidžia nesudėtingai keisti ne tik vairo, bet ir kitų dalių padėtį. Galbūt šiuo metu kaip tik ieškote įrangos sportui namuose? Paspaudę ant nuorodos galite išsirinkti tai, ko reikia asmeniškai jums.

Pasirūpinkite tinkama kūno padėtimi

Pasirinkus vairo padėtį, kitas žingsnis – tinkamos kūno korpuso padėties išlaikymas. Kuo daugiau raumenų bus naudojama siekiant tai padaryti, tuo efektyvesnis bus kalorijų deginimas. Be to, šis įgūdis naudingas ne tik treniruojantis namuose, bet ir važinėjant dviračiu lauke.

Tam, kad būtų išlaikoma taisyklinga korpuso padėtis, įsivaizduokite, kad atsisėdę šiek tiek pakeliate sėdmenis nuo sėdynės. Taip labiau aktyvuojami kojų raumenys ir daugiau jėgos tenka pedalams. Atsitraukus nuo vairo, o ne pasilenkus virš jo, išlaikyti tokią padėtį būna lengviau. Jai dar labiau sutvirtinti patariama įtempti pilvą, jį tarsi traukiant link stuburo. Taip sustiprinamas visas juosmuo.

Pasistenkite, kad dirbtų apatinės nugaros dalies raumenys

Patyrę dviratininkai žino, kaip svarbu treniruočių metu suaktyvinti nugarą. Dažna naujokų klaida, jog mindami jie labiausiai apkrauna keturgalvius kojų raumenis. Taip prarandama jėga, todėl sudeginama mažiau kalorijų. Kai dviratis treniruoklis minamas atsistojus, klubus reikėtų nuleisti (link sėdynės) ir atitraukti atgal. Krūtinė tuo metu turėtų būti pakelta.

Tokią padėtį (kiek įmanoma) rekomenduojama stengtis išlaikyti ir atsisėdus ant treniruoklio. Klubus reikėtų išlaikyti taip, kad būtų sėdima ant sėdynkaulių priekio. Tuomet labiau aktyvuojami už klubų esantys raumenys, o ne šlaunys. Tokia kūno padėtis ypač efektyvi esant vidutiniam arba sunkiam krūviui.

Protingai išnaudokite treniruoklio galimybes

Dviračiai treniruokliai leidžia stebėti įvairius rodmenis: širdies ritmą (pulsą), sudegintas kalorijas, treniruotės trukmę ir trasos ilgį. Jie suteikia galimybę pasirinkti norimą mynimo intensyvumą ir pasipriešinimą. Tam, kad treniruotė namuose būtų kuo efektyvesnė, labai svarbu, kad jos krūvis atitiktų individualų fizinį pasiruošimą.

Pakankamai dažnai naujokai to neįvertina ir persistengia. Per ilgos arba per intensyvios treniruotės metu išvarginamas kūnas, todėl kitą dieną gali skaudėti raumenis. Siekiant to išvengti, krūvį didinti reikėtų palengva. Kai kurių modelių dviračiai treniruokliai turi įdiegtas programines įrangas, leidžiančias naudotis įvairiomis sporto programomis. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie nori paįvairinti savo sporto rutiną ir pasiekti dar geresnių rezultatų.

Dviratis treniruoklis – puikus pasirinkimas tiek naujiems sporto entuziastams, tiek jau pažengusiems. Jį minant kūnui suteikiama visapusiška nauda: aktyvinama kraujotaka, gerinamas širdies darbas, formuojama dailesnė figūra ir t. t. Aktyvi fizinė veikla – tai geros savijautos garantas. Pasirūpinkite, kad ji taptų neatsiejama jūsų gyvenimo dalimi ir džiaukitės jos suteikiamais rezultatais.

Palikite komentarą apie straipsnį

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas