Asociatyvi nuotrauka.

Įvairūs

Telefoniniai pardavimai: kokių klaidų derėtų vengti?

Bendravimas telefonu šiandien tapo dar svarbesnis nei buvo iki šiol. Ir nepaisant to, ar dar tik pradedate veiklą, ar jau turite pakankamai darbo patirties, versle su skambučiais teks susidurti nuolatos. Akivaizdu, kad telefoniniai pokalbiai turi labai svarbią reikšmę, o kokybiškas bendravimas telefonu su klientais neabejotinai didina pardavimus. Svarbu, kad pokalbiai telefonu būti tinkami. Kaip užtikrinti jų kokybę ir kokios klaidos trukdo? 

Motyvacijos sau stoka ir pasiteisinimai

Turbūt daugumai darbuotojų, kurie susiduria su telefoniniais pardavimais gana dažnai pritrūksta motyvacijos skambinimui. Tuomet pamažu atsiranda visa gausa netikėčiausių pasiteisinimų, kodėl skambutį reikėtų nukelti ar ieškoma būdų, kaip save paraginti skambinimui. Tokiais momentais derėtų būti sąžiningiems sau ir atsakyti į klausimus, kokios jūsų baimės ar nepasitikėjimo priežastys, ką daryti kitaip ir pan. 

Įkyrūs siūlymai neišklausius kliento

Didelė klaida, kurią dažnai daro telefoniniai pardavėjai - ilgas kalbėjimas ir įkyrus apibėrimas skirtingais pasiūlymais. Reikėtų prisiminti, kad svarbiausia yra įsiklausyti į klientą, girdėti jo pageidavimus ir juos atliepti. Pauzės pokalbiuose ne mažiau reikšmingos. Taigi tuomet, kai trumpai ir konkrečiai pristatomos paslaugos ar prekės, ateina laikas klausytis kliento. Kalbėtis derėtų apie tai, kas rūpi būtent klientui. Svarbu išlaikyti pagarbą ir susidomėjimą. 

Vengimas ieškoti pagalbos

Jei manoma, kad telefoniniai pardavimai nėra tokie, kokių tikimasi, reikėtų imtis drąsių pokyčių ir pasinaudoti pagalba. Šiandien rinkoje turime daugybę galimybių. Galbūt verta investuoti į telefoninius pardavimus, kuriuos už jus atliks tie, kurie geriausiai tai išmano ir turi patirties skambučių srityje? Telemarketingo paslaugas teikiančių įmonių darbuotojai puikiai žino, kokiais būdais pritraukti klientus, kaip su jais kalbėtis, kaip pristatyti įmonę ir užtikrinti bendradarbiavimą. Palikite skambučių telefonu darbą specialistams, kurie turi tam tikrą sistemą, geba analizuoti situaciją ir užtikrina skambučių duomenų bazės valdymą. Tereikia supažindinti tokias paslaugas teikiančias įmones su savo verslu, veikla ir pageidaujamais lūkesčiais. 

Svarbiausia, nevalia nuvertinti telefoninių pokalbių su klientais. Labai dažnai puikių ir ilgalaikių sandorių galima sudaryti būtent nuoširdžiai, kokybiškai ir užtikrintai pakalbėjus telefonu. 

Palikite komentarą apie straipsnį

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas