Ukmergiškiai kelionę baigė Baltijos pajūryje, prie Olando kepurės skardžio.

Žmonės

Įspūdžiai Nemuno kelyje

Aldona KUZMIENĖ

Lietuvos pagyvenusių žmonių asociacijos Ukmergės skyriaus grupė narių, norėdami pakeliauti po Lietuvą, pasirinko vieną gražiausių maršrutų „Nemuno kelias“.

Pirmoji stotelė – Raudondvario architektūrinis ansamblis. Gėrėjomės Lietuvos renesanso paminklu – pilies rūmais, įspūdinga parko aplinka. Smagu, jog ir šiandien rūmai pilni gyvybės: juose rengiamos konferencijos, santuokų ceremonijos, teatralizuotos ekskursijos ir kiti renginiai. Čia gausiai lankosi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio turistai.

Iš Raudondvario pasukome į Belvederio dvarą. Belvederis itališkai reiškia „gražus vaizdas“, bet šiandien tai neatitinka tikrovės. Jis įtrauktas į labiausiai niokojamų dvarų sąrašą. Džiugina tik tai, jog čia lankydamiesi sutikome restauratorius ir galėjome apžiūrėti jau tvarkomus kambarius. Išvykdami pažadėjome čia sugrįžti, nes tvarkytojai patikino, jog Belvederis bus prikeltas naujam gyvenimui po dešimties metų.

Aplankę Veliuonos piliakalnius, dvaro sodybą, vieną seniausių Lietuvoje bažnyčią, patraukėme į Raudonės pilį. Įlipus į 33,5 m aukščio bokštą, prieš mus atsivėrė nepakartojami apylinkių vaizdai.

Panemunės pilis buvo paskutinė maršruto stotelė.

Nakvoti apsistojome Karklėje pas Antaną ir Laimutę Stanaičius, kurie ne tik suteikė nakvynę, bet ir organizavo įdomią ekskursiją po šią gyvenvietę.

Pasimaudę Baltijos jūroje, ap-lankę Olando kepurės skardį, grįžome namo, patyrę keliavimo džiaugsmą ir daugybę įspūdžių, kuriuos sutikome Nemuno kelyje.