Asociatyvi nuotrauka.

Įvairūs

Avarinis automobilio atrakinimas: kai raktas nebeklauso ar jo nebėra

Kiekvienam vairuotojui gyvenime gali pasitaikyti situacijų, kai prireikia pagalbos atidarant savo transporto priemonę. Tuomet, kai automobilis ne pirmos jaunystės, didelės bėdos neturėtų būti, bet kai automobilis dar nėra labai senas, neatidumas gali kainuoti pakankamai brangiai.

Avarinis automobilio atrakinimas – neišvengiama paslauga

Avarinio atrakinimo specialistų pagalbos dažniausiai gali prireikti žiemos metu. Avarinis automobilio atrakinimas Vilniuje tampa tikru išsigelbėjimu, kai užkūrus variklį ir išėjus langų valyti, transporto priemonė pati užsirakina. Variklis veikia, o vairuotojas vaikšto aplink, nežinodamas ko imtis. Būna atvejų, kuomet nusėdus distancinių pultelių baterijoms mašinos nebeatsirakina. Atrakinti mašinos dažniausiai nepavyksta net mechaniniu būdu, raktelio pagalba. Kai spyna ne vienerius metus nerakinama, ji pradeda oksiduotis, tad nebeveikia taip gerai kaip anksčiau, kartais net rakto negalima įkišti. Pirmiausia ką reikėtų padaryti – spyną pravalyti ir sutepti. Tam, kad būtų išvengta tokios nepageidaujamos situacijos, vertėtų mažiausiai kartą per kelias savaites mechaniškai atrakinti duris rakteliu.

Kaip pastebi avarinio atrakinimo specialistai, pirmoji vairuotojų reakcija užtrenkus mašinos raktelius salonų viduje – panika. Pasitaiko atvejų, kuomet automobilyje užsirakina ir vaikai. Į iškvietimo vietą atvykusiems meistrams tenka ne tik atlikti įprastą mechaninį darbą, bet ir stengtis nuraminti verkiančius vaikus.

Avarinis automobilio atidarymas – nesavarankiškai

Vairuotojams kartais bėdos pridaro ir vieni mašinose palikti augintiniai. Bedūkdami vieni jie netyčia nuspaudžia užrakinimo mygtuką. Kitaip nei penkiamečiui vaikui šuniui nepaaiškinsi, kaip elgtis, kad automobilis atsirakintų. Šiais atvejais į pagalbą vėl vertėtų kviestis spynų meistrus, siūlančius avarinį automobilio atidarymą.

Profesionalūs meistrai geba problemą išspręsti ne tik greitai, bet ir saugiai, apsaugodami nuo bet kokių didesnių nuostolių. Tuo tarpu savarankiškas transporto priemonės atrakinimas gali kainuoti ne vieną streso valandą ir visiškai negarantuoti laukiamo rezultato.

Ganėtinai menka bėda, kai raktai spynelėse tik nulaužiami. Tokiomis situacijomis visiškai pakaks pasirūpinti naujos rakto geležtės pagaminimu. Visiškai neginčytina, kad laikui bėgant technologijų pažanga nestovi vietoje, sudėtingėja, tad raktų geležčių ar netgi raktų visiškai nelieka. Vargiai kas drįstų ginčytis, kad kažkada tikrai buvo kur kas paprasčiau. Pastaruoju metu nebeužtenka mechaniško rakto, nes raktai turi imobilaizerius. Šiuo metu, paprastai kalbant, raktą būtina „pririšti“. Neretai būtina net kompiuterį ar skydelį nuimti.

Technologijų įvairovė

Tobulėjant technologijoms taip pat kito ir mašinų signalizacijų paklausa. Raktai taip ištobulėjo, jog buvo susieti su pačios transporto priemonės elektronika. Pastaraisiais keliolika metų automobilių apsaugos sistemomis pradėjo intensyviai rūpintis jų gamintojai. Jie įdeda visą reikiamą apsaugą. Tai turi tiek savų pliusų, tiek minusų.

Daugelis šalį pasiekiančių naudotų automobilių nebeturi pilnos raktų komplektacijos. Taip pat pasitaiko atvejų, jog atsarginiai raktai nebeturi ir imobilaizerio. Atsarginis raktas dažniausiai būna paprastesnis, kai kuriais atvejais jis apskritai yra plastmasinis, lyg šablonas, kad būtų galima pasigaminti raktą ir atrakinti spynelę. Žinoma, toks raktas tikrai nepadės užvesti automobilio, tad teks ieškoti pagalbos užklydus į avarinis-atrakinimas.lt interneto puslapį.

Pametus raktą gelbėjimo operacija kainuotų nevienodai – tai priklausytų nuo mašinos markės, jos gamybos metų bei visų kitų parametrų. Visgi galima ganėtinai nesunkiai apskaičiuoti preliminarią sąmatą, iliustruojančią naujo rakto gamybos kainą. Tuomet, kai raktai su pulteliais, ši paslauga neatsieis daugiau kaip šimtą eurų. Žinoma, rakto programavimas kainuos papildomai maždaug pusšimtį eurų, o durų atidarymas – iki 25 eurų. Tad praganius vienintelį automobilio raktą visos išlaidos gali siekti iki dviejų šimtų eurų. Tuomet, kai vairuojamas naujesnis „Toyota“, „Mercedes-Benz“ ar BMW modelis, galima jaustis visiškai tikriems, kad išlaidos taps žymiai didesnės.

Palikite komentarą apie straipsnį

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas