Naujausi, Nuomonių telefonas

Siūlo naudotis pašto savitarnos sistema

Loreta EŽERSKYTĖ

 

Laikraščio skaitytoja Milda išsakė tokias mintis apie paštą: „Ukmergės centrinis paštas yra įsikūręs Kauno gatvėje esančio didelio kelių aukštų pastato pirmame aukšte. Mes labai gerai atsimename, kad anksčiau paštas užėmė kur kas didesnę dalį šio pastato, jame buvo erdvi aptarnavimo salė. Jau keleri metai skelbiama, kad dalis senųjų patalpų išnuomojama, bet jos vis dar tuščios. Tuo tarpu paštas išsikraustė ir glaudžiasi mažoje patalpėlėje, kurioje dar pristatyta spintų bei stendų su prekėmis. Čia nepatogu ne tik darbuotojoms, bet ir klientams, kurių ypač daug būna šeštadienį, kartais patalpėlėje jų susigrūdę sausakimšai, nėra net kuo kvėpuoti. Kai tenka grūstytis, tai ir klientai, ir darbuotojos suirzę, pikti. Žmonės laukdami tarpusavyje pasikalba, kad visiems būtų žymiai patogiau, jei paštas grįžtų į senąją aptarnavimo salę. Tuo labiau kad ji jau daug metų tuščia.“

Skaitytojai atsakė akcinės bendrovės Lietuvos paštas Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė: „Šiuo metu neplanuojame kelti pašto skyriaus ar kažkaip kitaip jį keisti. Labai rekomenduojame skubantiems klientams naudotis Lietuvos pašto savitarnos sistema www.manosiuntos.post.lt Joje klientas gali pats siuntą suformuoti, atsispausdinti, apklijuoti ir ją palikti be eilės bet kuriame Lietuvos pašto skyriuje. Taip pat ketiname plėsti savitarnos terminalų tinklą, nes tai itin patogi paslauga, kurioje siuntas galima atsiimti 7/24 – kiekvieną dieną, visą parą.“

Palikite komentarą apie straipsnį

  • nepasitikiu pstu :
    kazkada pradangino registruota laiska pridare problenu bet kaltais neprisipazino ir neatlygino
  • kristina :
    Senyvo amziaus zmones suformuos siunta,atsispausdins, apklijuos,Jus gal pajuokavote ponia Budriene?