Nuotrauka iš redakcijos archyvo.

Naujausi, Nuomonių telefonas

Miestui reikia dviejų tiltų

Genovaitė KAZIELIENĖ

Ukmergiškis Julius Kazėnas kalbėjo, kad perskaičius spaudoje informaciją apie tai, jog bus rengiamas aplinkkelis, jis ir kiti bendraminčiai suabejojo, ar tikslinga rengti šį kelią. Pasak J. Kazėno, aplinkkelis turėtų būti už miesto, ne pačiame mieste, nelogiška, jo manymu, kad šis kelias baigsis prie buvusios Miškų urėdijos. „Mes ir svarstome, ar ne geriau tuos milijonus skirti miesto gatvių tvarkymui, nes dar daug jų neasfaltuota“, – samprotavo ukmergiškis.

Savivaldybės administracijos direktorius Darius Varnas nenorėjo sutikti su skambinusiojo nuomone: „Šiuo metu turime tik vieną tiltą, kuris „ant ribos“ – techninė apžiūra baigsis 2021 metais. Kad jį būtų galima remontuoti, reikia kito tilto. Jei statytume pontoninį, jis atsieitų pusę naujo tilto kainos. Dar 2004 metais buvo paruoštas naujo tilto projektas, tačiau šių planų nepavyko įgyvendinti. Automobilių per tą laiką žymiai padaugėjo, dėl to mieste, ypač savaitgaliais, susidaro spūstys. Be to, naujo tilto statyba būtų finansuojama iš valstybės biudžeto, nes savivaldybės lėšomis to padaryti nepajėgiame, o miesto gatves tvarkome gavę Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos lėšas. Šiems metams jų buvo skirta 120 tūkstančių eurų, stengsimės, kad ateinantiems gautume 400-500 tūkstančių eurų.“

D. Varnas taip pat paaiškino, kad iki šiol pagrindinės Vilniaus, Gedimino, Antakalnio gatvės priklausė Kelių direkcijai, tad savivaldybė savo nuožiūra negalėjo jų tvarkyti. „Pagal bendradarbiavimo sutartį su šia institucija tikimės bent laikinai perimti šias gatves, tada turėsime galimybes jas prižiūrėti, – kalbėjo administracijos direktorius. – Įrengus aplinkkelį, naują tiltą, senasis būtų uždarytas kapitaliniam remontui ir rekonstruotas. Kelių direkcija taip pat įsipareigojo sutvarkyti atkarpą nuo tilto iki Antakalnio-Vilniaus gatvių sankryžos ir visą kelią oficialiai perduoti savivaldybei.“

Jis taip pat pridūrė, kad dar vieno tilto reikia ir dėl to, jog tikimasi, kad šalia Ukmergės įsikurs Krašto apsaugos ministerijos apie 400–500 tarnaujančių kariškių padalinys: „Šiuo metu su ministerija deriname klausimą dėl padalinio dislokavimo.“

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Mantas :
    Pagaliau. Antras tiltas labai reikalingas ir butinai turi buti mieste. Kam jis mums uz miesto?
  • Savas :
    Yra Ukmergėje apuokų kurie tik savo naudos žiuri o tiltas reikalingas kaip oras nes pasidarė daug mašinų oro tarša padidėjo o tas Kazenas tegul išsitrina galva
  • marius :
    antras tiltas verkiant reikalingas
  • ok :
    Gatvių nesugeba sutvarkyti,o dar apie tiltus šneka.Pamatysit,jei šitie vagys pradės vieną tiltą statyti,o kitą remontuoti,nebebus Ukmergėj nei vieno tilto kokius 4 ar 5 metus mažiausiai.Atsiminkit,kad jie Vasario 16 gatvėje,jau 3 metus nesugeba mažos atkarpos sutvarkyti,juk jau 3 metai,beveik pačiame miesto centre-žvyrkelis.Tai ką kalbėt apie tiltus?Į Užupį ir iš ten,žmonės važinės per autostradą.
  • jonas :
    jus nors sita tilta zmoniski sutvarkykit
  • "7" :
    Neseniai buvo išsakyta gyventojų mintis, kad šalia turgaus mažų vartelių būtų taksi aikštelė. Buvo pažadėta klausimą apsvarstyti. "įrengti aikštelę" pakaktų ženklo su lentele, kaip prie "Topo centro" aikštelėje. Klausimas toks sunkus, kad dar neišspręstas. O išspręsti naujo tilto klausimą? Mūsų savivaldybei - misija neįmanoma....
  • Nemerijus :
    Parasykit kas nors per kuria vieta zada eiti naujas tiltas? ar tiktai ne pro senukus tiesiai islendant sonu linu fabriko?
  • Gyventojas :
    Gyven kazėnas paupyje ,nori gero vaizdo...
  • Giedrius :
    Kas tam J. Kazėnui su tuo aplinkkelio tiltu vis negerai? Tai vieta bloga, tai dabar sako, kad visai nereikia. Jis ten kažkur gal gyvena ir nenori, kad mašinos po langais dūmintų?