Sveikata

Ligonių kasų atstovas gyventojus konsultuos ir „Sodroje“

Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Ryšių su visuomene skyrius informavo, kad Vilniaus teritorinė ligonių kasa (TLK) prisideda prie „Sodros“ iniciatyvos sukurti bendrą kelių institucijų gyventojams aktualių paslaugų teikimo erdvę.

Vienuolikoje Vilniaus TLK gyventojų aptarnavimo vietų, veikiančių Vilniaus centre (Ž. Liauksmino g. 6), Alytuje, Ukmergėje, Švenčionyse, Širvintose, Elektrėnuose, Trakuose, Lazdijuose, Druskininkuose, Varėnoje bei Šalčininkuose, „Sodroje“ dirbantis Vilniaus TLK atstovas gyventojams teikia bendrąją informaciją apie PSD garantijas, gydymo išlaidų apmokėjimą Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis, gydymo paslaugų gavimo tvarką. Čia galima pateikti prašymus kompensuoti dantų protezavimo paslaugas ar dėl PSD galiojimo valstybės lėšomis nustatymo, taip pat greitai ir patogiai gauti Europos sveikatos draudimo kortelę bei kt.

Tiek ligonių kasos, tiek kitos atsakingos sveikatos apsaugos institucijos nuolat sulaukia daug gyventojų klausimų. Skaičiuojama, kad vien ligonių kasos Lietuvoje kasmet vidutiniškai atsako į daugiau nei pusę milijono užklausų arba į jų specialistus kreipiasi kas šeštas šalies gyventojas – telefonu, el. paštu ir gyvai. Dažniausiai teiraujamasi apie Europos sveikatos draudimo kortelę, eiles gydymo įstaigose, kompensuojamąjį gydymą, reabilitaciją, dantų protezavimą ir kt. Nemažą dalį ligonių kasų teikiamų paslaugų galima gauti neišėjus iš namų – internetu. Ligonių kasų specialistai gyventojus konsultuoja visose šalies savivaldybėse.

„G. ž.“ inform.

Palikite komentarą apie straipsnį