Dauguose stovyklavo moksleiviai iš septynių šalių.

Jaunimas

Tarptautinį projektą vainikavo stovykla Dzūkijoje

Senamiesčio pagrindinės mokyklos 4b klasės mokiniai su mokytoja Inga Kuliešiene visus metus dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte ,,Virtuali istorija. Dzūkija atvirlaiškiuose“. Baigiamasis projekto akcentas – stovykla Dzūkijoje, Dauguose. Į ją susirinko mokiniai iš Anglijos, Airijos, Egipto, Škotijos, Islandijos, Ispanijos ir Lietuvos. Mūsų šaliai atstovavo vaikai iš Ukmergės ir Šiaulių.

„Devynias dienas turėjome galimybę susipažinti su Dzūkija. Liejome žvakes Marcinkonių nacionalinio parko sodyboje. Apsilankėme Musteikos kaime, kur susipažinome su drevine bitininkyste. Keliavome iki Lietuvos–Baltarusijos pasienyje esančios, istorijos ir padavimų apipintos Norviliškių pilies. Visą dieną praleidome Druskininkuose. Vaikus sužavėjo šokantys fontanai. Taip pat Druskininkuose ieškojome M. K. Čiurlionio paveikslų. Smagiai laiką praleidome pas nuostabius menininkus Aušrą ir Taurą Česnulevičius, jų įkurtoje Druskos studijoje. Dar viena dieną pramogavome Birštone: Kneipo pojūčių take, Birutės viloje, „Eglės“ sanatorijoje. Kopėme į aukščiausią Lietuvoje apžvalgos bokštą. Nuostabi diena Laimos ir Kosto Mačionių sodyboje ,,Grikucis“, kur sužinojome, kaip grikiai atsiranda ant mūsų stalo. Turėjome pereiti Melagių tiltą, valgėme Norų sriubą, kepėme ir ragavome grikių blynus“, – apie turiningas stovyklautojų veiklas pasakojo I. Kuliešienė.

Taip pat tarptautinio projekto dalyviai aplankė Dzūkijos sostinę – Alytų. Čia, ant aukščiausio Lietuvoje pėsčiųjų Baltosios rožės tilto, moksleiviai „matavo“ meilę, po to kopė į Prelomčiškės piliakalnį, pietavo prie Dzūkijos jūra vadinamo Dusios ežero.

„Mes ne tik keliavome, bet ir smagiai laiką leidome stovykloje. Vyko Talentų šou, maudynės Daugų ežere, naktinis žygis, vakarai prie laužo, diskotekos. Vaikai labai smagiai leido laiką. Išsiskyrė galvodami apie naują projektą ir galimybę susitikti kitą vasarą“, – sakė Senamiesčio pagrindinės mokyklos ketvirtokų mokytoja.

„G. ž.“ inform.

Stovyklautojai prie Norviliškių pilies.

Prie M. K. Čiurlionio paminklo Druskininkuose.