Asociatyvi nuotrauka.

Nuomonių telefonas

Ieško naujų patalpų

Genovaitė KAZIELIENĖ

 

Nuomonių telefonu paskambinęs mūsų skaitytojas išsakė pastabų dėl nepatogumų lankantis Registrų centre: „Ši įstaiga reikalinga dažnam ukmergiškiui. Kai kurie čia lankosi dažniau, kas atvyksta pirmą kartą. Ir tokiems žmonėms ypač sunku orientuotis didžiuliame trijų aukštų pastate, kadangi rodyklių praktiškai nėra. Atidarius išorines duris neaišku, kaip rasti kabinetus, kuriuose dirba šios įstaigos darbuotojai. Tenka dairytis kiekviename aukšte, kur eiti. Nulipus žemyn, taip pat nėra pažymėta, kur išėjimas, tad kai kurie lankytojai nusileidžia ir į rūsį. O juk Registrų centras – valstybinė įstaiga, tad reikėtų pasirūpinti ir nuorodomis, kurios būtų orientyrais jos klientams.“

Registrų centro atstovas spaudai Mindaugas Samkus atsakė, kad „suprasdami Registrų centro svarbą ukmergiškiams, siekiame, kad jų patirtis mūsų aptarnavimo padalinyje būtų kuo geresnė. Dabartinis pastatas, kuriame veikia įmonės padalinys, neatitinka klientų lūkesčių, todėl ieškome naujų patalpų, kurios būtų patogesnės ir lengviau randamos. Apie visus numatomus pasikeitimus būtinai informuosime visus savo klientus. Iki tol dabartiniame pastate ketiname pakabinti nuorodas, kad atėjusieji galėtų geriau orientuotis patalpose.“

Palikite komentarą apie straipsnį