Ukmergiškiai prie Puntuko akmens.

Žmonės

Kelionė po Anykščių kraštą

Janė LAUŽECKIENĖ

Lietuvos pagyvenusių žmonių asociacijos Ukmergės skyriaus nariai vyko į Anykščius ir jo apylinkes.

Ekskursijos metu aplankėme Anykščių šilelio draustinį, apžiūrėjome Puntuko akmenį. Užlipome ir vaikštinėjome 300 metrų ilgio medžių Lajų taku. Nors ir esame garbaus amžiaus, įkopėme į 35 metrų aukščio bokštą ir turėjome galimybę apžvelgti Anykščių šilelį iš paukščio skrydžio.

Dar vienas objektas – ant stogo pastatytas namas, kuriame viskas apversta aukštyn kojom. Pirmą kartą apsilankiusiems buvo įdomu.

Apžiūrėjome gražuolę, aukščiausią Lietuvoje Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčią, paminklą poetui vyskupui Antanui Baranauskui, Angelų muziejų.

Per pietus vykome prie Rubikių ežero, vienoje kavinių ne tik pavalgėme, bet ir pasveikinome vieną asociacijos narių Semioną Kuprijaškiną su gražiu jubiliejumi. Susitikome ir su Anykščių rajono meru Sigučiu Obelevičiumi. Jis pakvietė į savo įkurtą Traupio botanikos sodą, kurio plotas – 4 hektarai, čia auga apie 10 000 rūšių augalų.

Augalai mero iniciatyva atvežti iš viso pasaulio. Vaikštinėjome, grožėjomės, žavėjomės ir galvojome – ką gali žmogus, atsidavęs gamtai. Jeigu kiekvienas iš mūsų pasodintume bent po medį, bent po gėlės krūmą… Kaip suklestėtų mūsų žemė.

Kavarske aplankėme garsų šaltinį, paragavome gaivaus vandenėlio, o kai kas jo parsivežė į namus pavaišinti artimuosius.