Asociatyvi nuotrauka.

Nuomonių telefonas

Pardavėja buvo nemandagi

Nuomonių telefonu“ skambinusi ukmergiškė papasakojo apie „Lidl“ parduotuvėje, esančioje Vytauto gatvėje, patirtus nepatogumus. Pasak garbaus amžiaus senolės, ji šioje parduotuvėje lankosi dažnai, užsuko čia ir kovo 9-ąją. Išsirinkusi prekes ir jas sukrovusi ant prekystalio, paprašė pardavėjos, kad ši jas pastumtų į priekį, o ne į šoną. „Esu patyrusi insultą ir nevaldau vienos rankos, todėl negaliu greitai susikrauti daiktų, – kalbėjo moteris. – Nenorėjau trukdyti kitiems, bet jauna pardavėja supyko ir ėmė priekaištauti. Už prekes turėjau mokėti 6,32 Eur. Norėjau grąžą gauti kuo stambesnėmis monetomis, tačiau man papylė saują smulkių. Sunku buvo viena ranka juos surinkti, skubėdama brukau į kišenes. Už manęs stovėjusi moteris visa tai matė, stebėjosi pardavėjos elgesiu, padėjo man susidėti daiktus.“

Senolė taip pat skundėsi, kad pavargusi tikėjosi prisėsti ant suoliuko, kuris anksčiau buvo parduotuvėje. Tačiau tuokart jo nerado. Ukmergiškė priekaištavo ir dėl vežimėlių. „Kai kurie pirkėjai ateina tik sviesto ar duonos, todėl jiems pakaktų krepšelio. Dabar reikia eiti į lauką, ieškoti pinigėlių, kad galėtum pasinaudoti vežimėliu“, – teigė pirkėja.

Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta apgailestavo dėl šios situacijos, kad pirkėjai apsilankymas parduotuvėje sukėlė nepatogumų ir neigiamas emocijas. „Visada siekiame, kad aptarnavimas būtų aukščiausio lygio, todėl dėsime visas pastangas, jog tokios situacijos nesikartotų, bei informuosime apie tai atsakingus darbuotojus.

Parduotuvėje suoliukas tikrai anksčiau buvo ir bus ateityje. Šiuo metu jis išvežtas atnaujinti, bet artimiausiu metu vėl stovės parduotuvės zonoje, kur, esant reikalui, bus galima pailsėti.

Nors mūsų prekybos tinkle nėra krepšelių pirkiniams, esame pastebėję, kad pirkėjai, įsigyjantys vos kelias prekes, yra linkę atsinešti savo daugkartinio naudojimo maišelius ir daiktus įsidėti į juos. Tikrai skatiname žmones naudotis vežimėliais, kurie yra optimalaus dydžio bei pritaikyti ir mažiems pirkiniams. Jei pirkėjas neturi žetono, skirto vežimėliui, raginame kreiptis į parduotuvės personalą ir jį jums suteiks nemokamai. Vežimėlių laikymo vietos yra suplanuotos taip, jog būtų patogios tiek atvykstantiems automobiliu, tiek ir pėsčiomis ateinantiems pirkėjams.

Dar kartą apgailestaujame dėl pirkėjai sukeltų nepatogumų. Būtinai atkreipsime į tai dėmesį ir patobulėsime“, – garantavo „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • Anonimas :
    Krepšelių Lidl parduotuvėse tikrai reikia, dėl vienoe ar dviejų prekių stumdytis su vežimu nėra patogu
  • Anonimas :
    Vokietijoj kol pirkejas nesusideda prekiu sekanciam nepradedama skenuoti.O pas mus vos ne i kruva meta.
  • Cikita :
    Jokių ktepsiuku nėra lenkijoj, vokietijoj, nei kitose šalyse nemeluok! O dėl pardavėjų tai ten visos susisukia, perkreiptais veidais, ir dar rekia per sale vienavienam gale kita kitam. O jau viena tai išvis tik laksto komanduoja kaip višta
  • Vacys :
    Lenkijoj lidle yra krepseliai.
  • Aha :
    Nereikia ten jokio suoliuko,bomzu prilenda ir smirda paskui myzalais. O vat krepseliu tai tikrai reikia,nera kur prekiu susidet,del 5 prekiu imt ta vezimeli absurdas,o gleby nest irgi nepatogu,eini su batonu dantyse.
    • Anonimas :
      O ka senoliams daryti, kaip tai močiutei, reikia suoliuko, o kad bomžų nebutu tegu apsauga dirba savo darba