Asociatyvi nuotr.

Aktualijos

Ar įmanoma sukurti interneto svetainę pigiai?

Amžinas klausimas

Amžinas klausimas – rinktis kainą ar kokybę. Internetinių svetainių kūrimas – tema, kurios šis klausimas neaplenkia. Toliau bus pateikiamos penkios mintys, susijusios su pinigais ir darbo rezultatais.

  1. Yra liaudies posakis, jog pigią mėsą šunys ėda. Ši išmintis suprantama taip: pigumas gali reikšti blogą kokybę. Jei posakiu apie mėsą vadovaujamės rinkdamiesi puslapių kūrėją, labiau kreipsime dėmesį ne į ekonomiją, o į talentą, darbo proceso sklandumą ir t. t.
  2. Internetinių svetainių kūrimas nėra labai greitas darbas. Žinoma, visuomet norisi kuo greičiau, bet rezultato siekis ne visada dera su skubumu. Kaip redaktorius, skaitantis knygos rankraštį, nesistengia kuo greičiau versti vis kito puslapio, taip web specifiką išmanantis asmuo nesivadovauja vien kiekybės sąvoka. O matematika paprasta: dvidešimt valandų darbo kainuoja daugiau už tris valandas.
  3. Rinkoje vyksta konkurencija. Ji pasireiškia ir kainų lygmeniu. Puiku, kad vartotojai yra sąmoningi ir atsižvelgia ne tik į piniginius vienetus. Juk dešimt eurų mažiau dar nereiškia, kad sutaupyta. O šimtu daugiau dar nereiškia, kad išeikvota.
  4. Vyrauja gana karikatūriška nuostata, jog visada atsiras, kas gali padaryti pigiau. Bet tai kiek pavojinga, nes šykštus moka du kartus (tikėtina, kad pigiai atliktas darbas turės trūkumų).
  5. Kaip matote, aptariant internetinius dalykus labai praverčia liaudies išminties lobynai. Kai visi tie posakiai kurti, apie jokį internetą ir apie jokias svetaines niekas dar nekalbėjo. Laikai keitėsi, internetas įsiskverbė į žmonių gyvenimą, o protingos mintys ir toliau atitinka realybę. Tai galioja ir tada, kai sakome, jog pigią mėsą šunys ėda, ir tada, kai aiškiname, jog šykštus moka du kartus.

Kad nebūtų trikdžių…

Internetinių svetainių kūrimas gali būti labai pigus ar netgi nemokamas (pasinaudojant jau sukurtomis tinklaraščių platformomis), tačiau vėliau laukia nemenkas darbas pateikti gerą informaciją ir vienaip ar kitaip reklamuotis. Tuomet išryškėja tiesa: jei iš karto nepagailėta lėšų ir svetainė tinkamai funkcionuoja, tolesni populiarinimo veiksmai gerokai paprastesni, nes nereikia „kovoti“ su vadinamaisiais „bugais“ (trikdžiais).

Palikite komentarą apie straipsnį