Nuomonių telefonas

Kodėl reikia užklijuoti?

Nuomonių telefonu“ paskambinusi pensininkė iš Anykščių gatvės skundėsi, jog jai ir kitiems senyviems žmonėms labai sunku atplėšti iš UAB „Ukmergės butų ūkis“ gaunamus pranešimus-sąskaitas: „Ir su peiliu, ir žirklėmis krapštome, bet nepavyksta. Pagaliau sąskaitą suplėšome. Kam reikia taip stipriai užklijuoti? Jauniems žmonėms dėl to sunkumų gal ir nekyla, tačiau mes, kurie esame vyresnio amžiaus, susiduriame su didele problema. Galbūt kažkam tai pasirodys juokinga, bet mums tai labai nepatogu.

Skaitytojos išsakytas mintis perdavėme UAB „Ukmergės butų ūkis“ direktoriui Giedriui Pociui. Jis teigė, jog „dėl duomenų apsaugos reglamentavimų pasikeitimo įmonė pradėjo sąskaitas-mokėjimo pranešimus vokuoti. Visas vokavimo procesas yra automatizuotas. Kiekvieno voko šonuose yra pažymėtos plėšimo (kirpimo) žymos, kad sąskaitą išpakuoti būtų paprasčiau. Jos nėra itin didelės ir gali būti, kad gyventoja į šias žymas tiesiog neatkreipė dėmesio.“

Palikite komentarą apie straipsnį

  • 5551555 :
    sunkus tas pensininku gyvenimas lietuvoj
    • INFA :
      Čia kažkas neaišku - ant užklijuotos sąskaitos tie patys asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas) kaip ir viduje, tai kam tuomet klijuoti?