Giedriaus AUGLIO nuotr.

Aktualijos, Naujausi

Ieško būdų pagerinti situaciją pagrindinėje miesto sankryžoje

Trečiadienį į posėdį susirinko Ukmergės rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija. Buvo diskutuojama keliais su eismo saugumu, automobilių parkavimu bei sankryžų reguliavimu susijusiais klausimais.

Saugaus eismo komisija gavo policijos siūlymą didžiausioje miesto sankryžoje įrengti veidrodį. Anot pareigūnų, tamsiu paros metu, kai išjungti šviesoforai, vairuotojams iš Vilniaus gatvės sukant kairėn sunku pastebėti iš dešinės atvažiuojančius automobilius. Jų manymu, situaciją pagerintų veidrodis.

Tačiau šios idėjos laiminti neskubama. Pirmiausia bus atliekama analizė, aiškinamasi dėl veidrodžio reikalingumo bei galimos jo naudos.

Analizių prireiks ir dėl kitų pasiūlymų šioje sankryžoje. Rajono Tarybos narys Darius Varnas, pabrėždamas, kad jeigu čia ir atsiras planuojama žiedinė sankryža, tai tik po kelerių metų, pateikė idėjų, kaip iki tol būtų galima padidinti automobilių pravažumą. Jis siūlo, kad iš abiejų Vilniaus gatvėje esančių eismo juostų būtų galima sukti į kairę. Iš kairės juostos automobiliai turėtų judėti gilyn į miesto centrą, o iš dešinės važiuotų į Gedimino gatvę arba suktų dešinėn į Vytauto gatvę.

Taip pat D. Varnas paminėjo ir tai, kad reikėtų koreguoti sankryžą reguliuojančius šviesoforus. Jo teigimu, nepakankamai skiriama laiko, per kurį iš Vytauto gatvės automobiliai gali pasukti į Vilniaus gatvę. Retai kada pravažiuoja daugiau nei keturios mašinos.

Komisijos nariai sutarė, kad reikėtų atlikti specialią studiją. Tai darantys kompetentingi žmonės turėtų nustatyti automobilių srautus bei galimybes, kaip šią sankryžą padaryti pravažesne.

Palikite komentarą apie straipsnį

  • pilietis :
    Pakeiskit išmaniuoju šviesoforu kaip jau yra Vilniaus ir Linų gatvių sankryžoje,ir nieko daugiau čia nereikia daryti.
  • pilietis :
    Pakeiskit išmaniuoju šviesoforu kaip jau yra Vilniaus ir Linų gatvių sankryžoje,ir nieko daugiau čia nereikia daryti.
  • Labai protingas :
    Tik ziedas isgelbeti gali situacija. Daug mandravot cia ir nereikia. Iskist nosi tarybos nariams reikia is Ukmerges. Dar geriau kur nors i vakaru europa. Baigtusi kvaili fantazavimai apie sukinejimus is dvieju juostu ir sviesoforu reguliavimus. Kam gaisti laika fantazijoms, kai per ta pati laika jau galima buvo tureti TP ir pirkti ranga. Bet cia turbut politiku darbas malti š... o realiai nieko nepadaryti.
  • Labai protingas :
    Tik ziedas isgelbeti gali situacija. Daug mandravot cia ir nereikia. Iskist nosi tarybos nariams reikia is Ukmerges. Dar geriau kur nors i vakaru europa. Baigtusi kvaili fantazavimai apie sukinejimus is dvieju juostu ir sviesoforu reguliavimus. Kam gaisti laika fantazijoms, kai per ta pati laika jau galima buvo tureti TP ir pirkti ranga. Bet cia turbut politiku darbas malti š... o realiai nieko nepadaryti.
  • Pranas :
    Nafik stumdyti mašiną po ukmergę,Vaikščiokim pėsti,su dviračiu.Mažiau streso ir sveikesni
    • Anonimas :
      Yra daug gyvenančių užmiestyje :)
  • Pranas :
    Nafik stumdyti mašiną po ukmergę,Vaikščiokim pėsti,su dviračiu.Mažiau streso ir sveikesni
    • Anonimas :
      Yra daug gyvenančių užmiestyje :)
  • Aš :
    Jei iš abiejų juostų bus galima sukti į kairę, tada kol užsidegs žalias šviesoforas sukantys į Vytauto gatvę irgi stovės. Pasidarys kamštis ir pirmoje juostoje. O kaip bus su viešuoju transportu? Stotelėj stovinčius autobusus „užspaus” ir stovės jie. Nėra Vilniaus gatvė tokia plati, kad galima būtų abi juostas paleist į kairę. Geriau šviesoforų darbą reguliuo kitokiu režim
  • Aš :
    Jei iš abiejų juostų bus galima sukti į kairę, tada kol užsidegs žalias šviesoforas sukantys į Vytauto gatvę irgi stovės. Pasidarys kamštis ir pirmoje juostoje. O kaip bus su viešuoju transportu? Stotelėj stovinčius autobusus „užspaus” ir stovės jie. Nėra Vilniaus gatvė tokia plati, kad galima būtų abi juostas paleist į kairę. Geriau šviesoforų darbą reguliuo kitokiu režim
  • Valdas :
    Jei bus žiedas,tai bet kokiu atveju turės likti bent du šviesoforai o gal net ir trys.Juk labai nesunku įsivaizduoti kas bus žiedinėje sankryžoje.Visas užupys judės o visa dukstyna stovės ir lauks kol baigsis automobilių srautas iš užupio arba jei atsiras džentelmenų kurie įleis į žiedą.O iš Gedimino gatvės tai iš viso šansų įvažiuoti nebeliks nes toje vietoje jau eis Vilniaus ir Vytauto gatvių automobilių srautas.Taip,kad žiedinė sankryža tik palengvins pačios sankryžos pravažiavimą tai yra ji netaps tokia sudėtinga kaip dabar ir kitų miestų vairuotojai ją galės pravažiuoti nepažeisdami KET kas yra dabar labai dažnai pastebima,nes pirmą karta važiuojant šita sankryža yra tikrai labai painu.O kad mažėtu spūstys šioje sankryžoje tai pagrindinis instrumentas būtų vakarinio Ukmergės aplinkelio tiltas per upę.Na o šiai dienai tai ką siūlo Darius Varnas yra pats geriausias sprendimas ką galimėtu išgauti iš tos sankryžos su mažiausiom investicijom.Tik taikant šitą schemą reikėtu labai gerai sukabinti kelio ženklai,nes kai aš mačiau schemą tos sankryžos tai ten akivaizdžiai viskas labai painu.
  • Valdas :
    Jei bus žiedas,tai bet kokiu atveju turės likti bent du šviesoforai o gal net ir trys.Juk labai nesunku įsivaizduoti kas bus žiedinėje sankryžoje.Visas užupys judės o visa dukstyna stovės ir lauks kol baigsis automobilių srautas iš užupio arba jei atsiras džentelmenų kurie įleis į žiedą.O iš Gedimino gatvės tai iš viso šansų įvažiuoti nebeliks nes toje vietoje jau eis Vilniaus ir Vytauto gatvių automobilių srautas.Taip,kad žiedinė sankryža tik palengvins pačios sankryžos pravažiavimą tai yra ji netaps tokia sudėtinga kaip dabar ir kitų miestų vairuotojai ją galės pravažiuoti nepažeisdami KET kas yra dabar labai dažnai pastebima,nes pirmą karta važiuojant šita sankryža yra tikrai labai painu.O kad mažėtu spūstys šioje sankryžoje tai pagrindinis instrumentas būtų vakarinio Ukmergės aplinkelio tiltas per upę.Na o šiai dienai tai ką siūlo Darius Varnas yra pats geriausias sprendimas ką galimėtu išgauti iš tos sankryžos su mažiausiom investicijom.Tik taikant šitą schemą reikėtu labai gerai sukabinti kelio ženklai,nes kai aš mačiau schemą tos sankryžos tai ten akivaizdžiai viskas labai painu.
  • Liudininkas :
    Ziedas centre miesto ryte kamscius Vytauto gatvej, prailgintu iki ligonines.
    • vairas :
      Srautas nuo centro į Vytauto gatvę pristabdytų užupiečius ir eismas judėtu ir iš Dukstynos pusės. Kodėl Jonavai pavyko išvengti kamščiu įrengus žiedą.
    • rimtas :
      tau jau laikas i ligonine.
  • Liudininkas :
    Ziedas centre miesto ryte kamscius Vytauto gatvej, prailgintu iki ligonines.
    • vairas :
      Srautas nuo centro į Vytauto gatvę pristabdytų užupiečius ir eismas judėtu ir iš Dukstynos pusės. Kodėl Jonavai pavyko išvengti kamščiu įrengus žiedą.
    • rimtas :
      tau jau laikas i ligonine.
  • vairas :
    Viską išspręstu ovalus žiedas
    • aha :
      Žiedas liux būtu. Gal kiek sunkiau patekti ryte į žiedą Dukstynos mkr, bet jie turi alternatyvą Daukanto- Žiedo gatves, ko dabar neturi Pivonsai.
  • vairas :
    Viską išspręstu ovalus žiedas
    • aha :
      Žiedas liux būtu. Gal kiek sunkiau patekti ryte į žiedą Dukstynos mkr, bet jie turi alternatyvą Daukanto- Žiedo gatves, ko dabar neturi Pivonsai.
  • Ramas :
    Tai gal reiktų,iš Vytauto gatvės, papildomą šviesoforo sekciją įrengti posukiui į kairę.Ir saugu būtų ir tiksliai žinotų kada važiuojant-nebūtų jokių kliučių?Nes tos pravažiuojančios mašinos jau važiuoja degant draudžiamam šviesoforo signaliui,retai kada pavyksta pasukti pagal taisykles,nebent kai itin nedaug automobilių.O iš Vilniaus gatvės kas dėl pasukimo per abį juostas į kairę irgi turėtų padidinti auto sraut pralaidumą.Paprasčiausiai reiktų bent padaryti tokius ekspermentus ir realiai pasimatytų ar jie duotų realią naudą,o vien tik susirenkant ir pizdielinant tikrai jokio pagyvėjimo nesulauksime.
  • Ramas :
    Tai gal reiktų,iš Vytauto gatvės, papildomą šviesoforo sekciją įrengti posukiui į kairę.Ir saugu būtų ir tiksliai žinotų kada važiuojant-nebūtų jokių kliučių?Nes tos pravažiuojančios mašinos jau važiuoja degant draudžiamam šviesoforo signaliui,retai kada pavyksta pasukti pagal taisykles,nebent kai itin nedaug automobilių.O iš Vilniaus gatvės kas dėl pasukimo per abį juostas į kairę irgi turėtų padidinti auto sraut pralaidumą.Paprasčiausiai reiktų bent padaryti tokius ekspermentus ir realiai pasimatytų ar jie duotų realią naudą,o vien tik susirenkant ir pizdielinant tikrai jokio pagyvėjimo nesulauksime.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto
traffix.lt

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas

Žiūrėti kitas naujienas